• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

zzr blok in de aanbieding C type

d'n drukker

MF'er
Lid geworden
9 jan 2005
Waarderingsscore
0
te koop, blok van zzr-1100 uit 1992, C-type,
met olie-bypass, echter zonder nok-assen en versnellingsbak
tevens ook nog een ontstekings vervroeger en caburatieset met dynokit en K&N filter in de aanbieding.
Voor de echt geintresseerde heb ik nog een 4-1 Mussy uitlaatsysteem met titanium demper liggen. richtprijs € 500,-
diverse kuip stukken,spiegels, tank en frame, voorvorken met wp-vering en velgen

Laatst bewerkt:
Laat maar wat prijzen horen !?Heb je de cilinderkop en deksel erbij ?En eventueel wat foto's/met prijzen

foto's volgen nog.
voor de onderdelen zou ik zeggen, doe een goed bod.

enkele foto's
full

Of eerst je foto's uploaden via je documentenlijst of voor iedere foto een aparte post maken :)

nr 2
full

goed blok met ontstekings vervroeger

Laatst bewerkt:
nr 7
full

carbs + dynokit + luchtfilterkast met K&N filter erin

Laatst bewerkt:
:? Waarom heb je hem eigenlijk gesloopt dan , als het blok nog goed is ?Versnellingsbak en nokkenassen defect ofzo ?

Wat vraag je voor het blok ?en wat heeft het ge(leden)lopen ?

Das mooi gefotograveerd D'n Drukker!
Rit naar huis ging prima ;)

Kalebats : Geloof dat het verhaal erachter ong is : 2e versnelling gaf de geest, andere versnellingsbak gekocht maar niet meer de energie in willen steken destijds en ZX9R gekocht onder het mom van de zzr komt nog wel een keer. Maar die keer is niet meer gekomen.
D'n Drukker heeft die motor ruim 10 jaar bereden en na 10 jaar wil je wel keer weer wat anders he (zolang het maar kawasaki blijft volgens d'n drukker ;) )
Ding is altijd goed onderhouden geweest bij ritzenmotors.nl

Waarschijnlijk leveren de onderdelen meer op als de motor in zijn geheel dus vandaar.

Laatst bewerkt:
capo slaat de spijker weer eens op z'n kop.
echter met de nokkenassen van de zzr wil ik mee aan de slag gaan met mijn toekomstige streetfighter op basis van een zrx-1100. kun je namelijk zo overzetten en die van de zzr zijn een stuk beter en scherper.
prijs voor blok alleen zonder de olie by-pass zat ik te denken aan ongeveer € 300,=
en voor de by-pass alleen € 200.
en de ontstekings vervroeger € 25,=
deze drie bij elkaar kun je het mee nemen voor € 400,=
blok heeft ongeveer 36.000 km gelopen

Is niet te geloven he !Als de krukas/big-end heel blijft gaat de bak eraan , is geloof ik een standaardverhaal bij dat type motorblok!Ik zal er over denken in ieder geval , ik heb net mijn eigen blok gesloopt maar die is total-loss , alleen de bak is nog te gebruiken!

ik zou graag de nokkenassen willen hebben, ik rijd zrx en ik ben bezig met een grote tuningsmod.. ik kom hem zo halen als je hem nog hebt liggen.. groet Brian

sorry pinoY, dat is nou net wat ik zelf dus ook ga gebruiken voor m'n streetfighter.
het zijn inderdaad betere dan de standaard nokkenassen van een zrx.
Maar ik heb ook gehoord dat je de versnellings bak en de zuigers kunt wisselen.
dit stond op de site van Kawasaki Merkclub Nederland.

:9~ Ik zie een hoop bruikbare delen , even afwachten hoe de boel hier loopt dan neem ik nog wel contact met je op! :)

Terug
Bovenaan Onderaan