Sinds de 17e mijn trots bezit..

Darcy

Rookie
25 jul 2004
20
0
Krimpen aan de Lek
Hallo allemaal,

Na mijn (25kw) slagen in 2005 en sparen voor een nieuwe motor kregen we "onverwacht" te horen dat we waren ingeloot voor een nieuw te bouwen woning in de Krimpenerwaard, waar wij graag naartoe wilden verhuizen... spaarpotje in no-time een echo-put en motor droom opzij...
Mijn man zei toen dat 't er wel nooit meer van zou komen om samen te kunnen rijden, maar ik liet me mijn droom niet afnemen ;)

Een jaar na de verhuizing ging ik naar occasions kijken en zowaar, manlief werd "overgehaald" door een maat dat hij best een leuke occasion zou kunnen vinden als alternatief voor nieuw.

Dat is ons wonderwel snel gelukt ook; binnen 10 dagen hadden we beiden een model op 't oog dat we in't echie wilden bekijken en we namen de gok en reden er een (auto) tank benzine voor leeg maar na 470 km hadden we 2 motoren thuisstaan *O*

Hij heeft een Suzuki Intruder VS 800 GLP en ik een Honda VT 500 C Shadow en we zijn er beretrots op...

Die van mij komt uit Friesland (daar kwam mijn hondje ook vandaan en daar heb ik ruim 13 jaar plezier van gehad ;) ) en de Intruder komt uit Huizen.
Beiden via internet gekocht dmv eerlijke close-up foto's en de gok genomen om met de gehuurde aanhanger van "huur mij" uit Huizen naar Friesland te rijden om op de weg terug bij de verhuurder de Intruder op te laden... :]


full
 
Laatst bewerkt:
gefeli :W

en nou als de sodemieter die schuur groter maken :P

die cruisers lijken overigens wel broer en zus van elkaar...
kvin die van jouw trouwens meer potentie hebben dan die intruder
 
Terug
Bovenaan Onderaan