Gilera GP 800

Stiekem, al zei ik het gisteren terug mijn halve trouwboek dat ik toch wel droom van zo'n maxi (echt maxi dan) scooter en tja liever zonder ketting maar als het dan zo is dan neem ik hem zo.

Al denk ik dat ik dan eerder voor de Aprilia mana zal opteren. Heb toch graag die tank tussen de benen.
Tot voor kort was er geen enkele motorfiets die je automatique kon berijden en daarom dat ik indertijd voor het scooterconcept heb gekozen.
De opbergruimte en zithouding waren dan pluspunten maar zijn voor mij niet van doorslag gevend wel de automatische versnellingen.

Wellus!

full
 
haha niet alleen die er waren er wel meer al vanaf de jaren 70.
alleen toen waren ze er natuurlijk nog niet klaar voor en stierf het concept.
in de jaren 80 werden er nieuwe pogingen gedaan ook zonder succes.
echter de tijden zijn nu veranderd zoals de cijfers laten zien.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben net terug van een lang weekend Rome en heb me weer staan te verlekkeren aan de enorme lading scooters, maar wat me opviel is dat ik in 5 dagen niet één (!!!) Gilera GP800 heb gezien. Jammer, want ik hoopte om hem nu eindelijk eens in het echt te mogen aanschouwen.
 
@Reet, Ik denk dat hij nu een jaar geleden op de markt gekomen is, en ik heb hem ook nog nooit nergens gespot. Zelf al naar 2 dealers gebeld noppes. Ofwel zijn er nog geen verkocht ofwel durven die mensen er niet mee buiten komen. Ik hoop!!!! dat ik op het autosalon eindelijk eens één in levende lijve zal zien
 
Laatst bewerkt:
okay, dat ie hier niet te zien is kan ik me voorstellen. zie ook zelden een Tmax rijden, maar in Rome, waar meer scooters dan auto's rijden (hoewel smarts het daar echt erg goed doen), is het op z'n minst opmerkelijk te noemen dat ik geen GP800 ben tegen gekomen toch?
 
Ik vrees dat hij in een hogere prijsklasse valt voor de mondale italiaan of missichien niet zo handelbaar in hun drukke verkeer. Iemand hier op het forum is daar beter van op de hoogte. Hij kent zelf de aantallen (van alle scooters) die in Italië aan de man gebracht word.
 
Zou kunnen, maar ik heb behoorlijk wat t-maxen gezien en die zijn niet zoveel goedkoper dan een GP800. en veel groter is hij volgens mij ook niet.
 
Het wachten is op buikschuiver. die kan idd vast wel antwoord geven.
Baalde er wel enorm van. Had gehoopt nu eindelijk eens een GP800 in het echt te zien. Toch binnenkort maar eens een afspraak maken bij een dealer.
 
in frankrijk zijn ze wel al met enige regelmaat te zien.
vooral in de buurt van nice dat is 20 min van italye vandaan daar rijden ze vrij veel en zie je ze ook veel in de winkels staan.
 
ik kan me voorstellen dat ze in andere landen zoals oostenrijk de gp800 heel anders zien dan bij ons haha.
full
 
Vandaag dus naar het autosalon geweest in Brussel. Heb daar de GP800 in levende lijve gezien....
Nu er stonden er twee. De rode (zoals al veel verspreid hier op het forum) en ene in de italiaanse kleuren. De rode vind ik mooi maar had er meer van verwacht. Ben er gaan opzitten, en dan was voor mij de liefde over. Vond geen goede zithouding, mijn voeten vonden ook niet echt hun gemak. De afwerking, kan het moeilijk verwoorden. Ik vrees dat ik gewoon te hoge Verwachtingen Had. Van op afstand vind ik hem nog steeds mooi, zeker degene die in de italiaanse kleuren gespoten was. Het zelfde met de Fu... van Gilera.
Daar en tegen de MP3 man man man dat is een mooi ding, en zo een lekkere zithouding en moet eerlijk bekennen hij is nog mooi afgewerkt ook. De MP3 Hybride is ook een plaatje maar heb daar geen enkel zinnig antwoord gekregen op hoe en wat en wanneer.
 
Laatst bewerkt:
@Sphere,

Ik kan mezelf wel voor de kop slaan, Ik had mijn toestel mee maar omdat het zo verschrikkelijk weer was heb ik door de haast hem in de koffer laten liggen. Het was 20 Min te voet van de auto tot de Expo (binnen). Je begrijpt dat ik de moed niet meer gevonden heb om hem te gaan halen.
 
Op Het EICMA werd een supersportieve variant getoond,namelijk de GP850 Corsa.
Wondermooi,zoals ik reeds stelde in een andere topic.Nu doen er ook de geruchten als zou Yamaha dan toch aan een T-Max 750 drie-cilinder werken,maar dat werd reeds gesuggereerd voor dat het 2008-9 model op de markt kwam, juni vorig jaar.Enfin, mochten beide modellen op de markt komen zou dit op zijn minst fantastisch te noemen zijn.Nog een fotooke,kwestie van jullie een beetje te doen watertanden :)
gilera-toont-uberscooter.html







Vandaag dus naar het autosalon geweest in Brussel. Heb daar de GP800 in levende lijve gezien....
Nu er stonden er twee. De rode (zoals al veel verspreid hier op het forum) en ene in de italiaanse kleuren. De rode vind ik mooi maar had er meer van verwacht. Ben er gaan opzitten, en dan was voor mij de liefde over. Vond geen goede zithouding, mijn voeten vonden ook niet echt hun gemak. De afwerking, kan het moeilijk verwoorden. Ik vrees dat ik gewoon te hoge Verwachtingen Had. Van op afstand vind ik hem nog steeds mooi, zeker degene die in de italiaanse kleuren gespoten was. Het zelfde met de Fu... van Gilera.
Daar en tegen de MP3 man man man dat is een mooi ding, en zo een lekkere zithouding en moet eerlijk bekennen hij is nog mooi afgewerkt ook. De MP3 Hybride is ook een plaatje maar heb daar geen enkel zinnig antwoord gekregen op hoe en wat en wanneer.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook de foto's (link hybride) gezien en was ook aangenaam verrast. Het blijven natuurlijk voorlopig maar foto's. Op foto vind ik de GP800 ook fantastisch, toch in het echt viel hij tegen.
De T-Max 750 is voorlopig ook maar een geupdate foto van ons model. Knap, daar niet van maar verwacht om eerlijk te zijn toch wat nog een ander "poepke". Nu we zien wel. Vanwege mij zijn ze ook beide welkom.
 
Helaas, de Yamaha 3-cilinder wordt eerst in 2010 voor de sneeuwscooter gebruikt, het zal op zijn vroegst ergens in 2011 zijn voor de Tmax 750 gepresenteerd wordt...,
 
hey sossa: heb juist op duitse verkoopsite 'www.mobile.de' gezien dat deze modellen daar een stuk minder duur zijn. ik weet nu niet hoeveel het kost om ze bij jullie te importeren, maar het is de moeite om eens te kijken
grtz
tom
 
hoi gls450 bedankt maar ook dan kost het nog een duit.
als e 2 a 3 jaar oud zijn dan betaal je geen bpm meer dus dan is het pas echt voordelig om buiten de grenzen te kijken. tot die tijd blijft het een rompeslomp.
:')
 
Terug
Bovenaan Onderaan