Gilera GP 800

strak vox hou ons op de hoogte ik volg het op de voet dankje :}
195 gps dat is bijna de beloofde snelheid van 200 die bij de introductie beloofd was.
andere uitlaat andere vertanding en luchtfilter gaat hij de 200 wel voorbij lijkt mij.
dat is dan wel weer het voordeel van een keting tegenover rolletjes.
bij het veranderen van de rollen en of riem krijg je alleen meer of minder trek kracht.
bij een andere tandwiel verhouding ga je meer trek kracht genereren en minder hoge top.
of je kiest voor minder trekkracht en hogere top *D
 
Laatst bewerkt:
hallo,
wie kan mij hier helpen ?
Op het autosalon te Brussel (laatsleden), zag ik een Gilera 800 uitvoering met Italiaanse vlag , deze zou in Belgie niet te verkrijgen zijn.

Ik heb 2vraagjes :

Wordt deze deze uitvoering in Nederland verkocht?Indien niet waar kan ik deze dan wel kopen ?

Hebben jullie documentatie of foto’s van deze uitvoering ?



Alvast bedankt!

Serge Robesijn

+32.472.202426
 
hallo,
wie kan mij hier helpen ?
Op het autosalon te Brussel (laatsleden), zag ik een Gilera 800 uitvoering met Italiaanse vlag , deze zou in Belgie niet te verkrijgen zijn.

Ik heb 2vraagjes :

Wordt deze deze uitvoering in Nederland verkocht?Indien niet waar kan ik deze dan wel kopen ?

Hebben jullie documentatie of foto’s van deze uitvoering ?



Alvast bedankt!

Serge Robesijn

+32.472.202426
De 100 jarige jubileum (Centenario) uitvoering zijn in Italië en Spanje verkrijgbaar.

Zie hier de Italiaanse site en hier de Spaanse site.
Zoek hier een dealer in Italië of een dealer in Spanje

Suc6
 
hallo ,

Op het autosalon te Brussel (laatsleden), zag ik een Gilera 800 uitvoering met Italiaanse vlag , deze zou in Belgie niet te verkrijgen zijn 
Ik heb 3 vragen :
Verkopen ze deze uitvoering in Nederland ?
Indien niet waar kan ik deze dan wel kopen ?
Hebben jullie documentatie of foto’s van deze uitvoering ?

Alvast bedankt.
Serge Robesijn
+32.472.202426
 
@ Vox,

inderdaad , het is de deze, alvasy bedankr met de pics, nu nog weten hoe ik deze kan kopen, wordt deze in Italie verkocht?

grtz
Serge
 
Als je het vriendelijk vraagt aan de importeur kunnen ze heus wel iets regelen voor je. Meestal is het 1 telefoontje voor die gasten
 
@ Vox,

inderdaad , het is de deze, alvasy bedankr met de pics, nu nog weten hoe ik deze kan kopen, wordt deze in Italie verkocht?

grtz
Serge

Weet niet welke je gezien hebt, maar zoals Vox al aan geeft is de GP850 Corsa nog niet in produktie, dus is deze niet te koop.

gilera-gp-850-corsa_2.jpg


Als ik mij niet vergis is de Corsa alleen in Milaan getoond, zie bericht van Droomscooter

In Italie en Spanje kun je de GP800, Fuocco en Nexus (500) in een jubileum uitvoering krijgen, deze zijn in de kleuren van de Italiaanse vlag.
z_189_3.jpg

z_80.jpg

z_81.jpg
 
Laatst bewerkt:
@sergerobestijn: beste kerel, haal nu even je telefoonnummer uit je berichten. ;)
(middelste knop rechtsboven)

Succes met je zoektocht, zie de berichtjes van Chopper Cooper hierboven.
 
Vanmiddag rond 14.30 voor het eerst een rijdende Gilera GP800 gezien op de
Scheveningse boulevard,het was een zwarte en volgens kenteken amper
3 weken oud,een super gaaf apparaat,misschien iemand van het forum?
 
Momenteel is men over de GP 800 op een Duits forum bezig. Ik volg die discussie een beetje.Ik zal er hier eens af en toe iets over posten als ik daar iets tegen kom wat de moeite waard is.Men schrijft oa:
Update:
•Er melden zich twee nieuwe eigenaren. Eentje heeft er :15g-Dr. Pulley-Rollen opgezet.
Citaat: De acceleratie heeft zich ongemeen verbetert. De Gp trekt nu vanuit ieder toerental, met een geweldige hevigheid. Dat de verbetering zo extreem was had ik niet verwacht. Schijnt wel een behoorlijke ingreep te zijn om in te bouwen, althans veel werk.

•Het is me niet helemaal duidelijk of het standaard zo moet maar eentje zegt dat hij iedere 10dkm de varioknikkers vernieuwd. Hij heeft nu 20dkm met de GP gereden(zie hieronder)

•Eigenaar die er 20dkm mee heeft gereden en zijn ervaring ermee:
Mijn banden houden geen 10dkm, hooguit 7dkm. Topsnelheid van zijn GP:195km/h.
Volgens hem kost de 5dkm beurt niets, normaal. Alleen moet je wel de stempel hebben ivm garantie.
Wat hij tegenkwam in die 20dkm:
♣Een nieuw contactslot.
♣Startmotor gerepareerd
♣Ondicht oliefilter gewisseld en met oliewissel
♣Waterslang was losgesprongen.
Verder is hij er mega tevreden over, ook zijn "bijrijder". Hij rijdt zeer soepel, daarnaast met een snelheid die ik alleen van motorrijden ken.
 
heb gehoord dat er een witte gp 800 komt met arrow uitlaat en ander windscherm!
Heeft iemand hier al een foto van gezien!Zou in sept.2009 leverbaar zijn!
 
Hallo allemaal, ben nieuw hier op het forum. ik heb een mbeetje mee zitten lezen en is allemaal wel erg leuk. heb zelf momenteel een Beverly 500 uit 2006. zelf uit duitsland gehaald en ingevoerd. en ja klopt..de Gilera gp 800 is in wit leverbaar. zag ze al in Frankrijk rijden. Ik heb een vraag voor jullie. een gilera gp 800 is een mooie en snelle maschine,maar wel duur! zouden jullie hem kopen als je ehm voor 6500 euro kon kopen?? Bouwjaar april 2008 met 7500km op de teller. Tweedehands vindt je ze niet in Nederland. Hoop graag jullie mening te lezen. Alvast bedankt mannen en dames
 
import maakt niks uit voor de restwaarde van het voertuig

Mijn tmax uit België uit 2002 was evenveel waard als zijn Nederlandse broer uit hetzelfde jaar bij inruil.

Ik zou zeggen, gewoon doen. Gilera = gilera
 
Dat zou een mooie prijs zijn voor zo'n ding. Alleen moet je wel een potje reserveren, mocht hij je toch voor verrassingen stellen(maar dat is eigenlijk een beetje inherent aan een dure motor/scooter rijden denk ik). Al valt me op dat het onderhoud van een GP(onderhoudsschema)best mooi gespreid is.

Je hebt dan wel iets exclusiefs. Ik heb er laatst weer eentje gezien, een donkerblauwe(2e keer in korte tijd). Echt een mooi ding hoor!.
 
dank jullie wel mensen. het is inderdaad import maar dat zijn alle gilera gp"s toch? ze komen allemaal uit Italie. vindt het ook een prachtig ding. dus gewoon doen? denken jullie dat ik er naar een jaartje rijden nog de aankoop bedrag voor terugkrijg in NL (6500euro)?
En wat denken jullie van als je hem te koop zet, is er wel vraag naar denk je? zie er geen 1 tweedehands. hoe komt dat?

groetjes
 
omdat de eigenaren ze niet meer wijt willen denk ik.
ik denk ook dat als er een 2de handse is die ook zo weer weg is.
6500 is die denk ik ook nog over 2 jaar nog wel waard.
wat je wel ziet is dat de aprilia mana zachtjes aan op de 2de handse markt komt.(neefje van de gp800.
blijkbaar is het toch niet helemaal wat de eigenaren ervan verwacht hadden.
en met import word natuurlijk bedoelt dat je hem mischien wilt importeren in dat geval moet je hem natuurlijk laten keuren bpm etc en komen er nog kosten bij.
als het geen import is maar staat hij bij de dealer in nederland dan is het een koopje en moet je hem zeker niet laten staan.
houd ons op de hoogte ook als je hem koopt over je bevindingen en dergelijken.
ik heb erop gereden en ben zelf wild enthousiast.
 
Laatst bewerkt:
Dag Sossa,
bedankt voor je antwoord. het is een import idd. maar kom dan incl bpm,keuren en halen(diesel) op 6500 uit. er zijn er geen tweedehandse te koop blijkbaar in <NL. heb me suf gezocht. in het buitenland wel. en als het goed is en zonder gekke bijkomende kosten komt ie op precies 6500 uit. ik vind de beverly 500 al te gek,laat staan de gp800. heb hem ook proefgereden in Frankrijk en is een monstertje hoor. wat een trekkracht. helemaal als ie goed warm is gedraaid. was van een neef van mij dus kon rustig mn gang gaan. voor je het weet zit je op de 15km/u. in een mum van tijd.
ik laat jullie zeker wat weten als ik hem haal.

groet
 
hmm, volgens mij zit mijn SH 300 sneller op die snelheid. })

dat weet je helemaal niet of je sh300 sneller dan zijn gp800 op de 15km zit want hij zegt in een mum van tijd. kan 000000000000.1 honderste zijn of in een mum van tijd kan ook betekenen dat hij in de tussentijd dat hij op de 15 zit hij al de krant gelezen heeft gedoucht en aangekleed is :+ :+ :+ :+ :+
 
Als de GP800 geen ketting gehad zou hebben en wat meer bagageruimte had ik er ook één nieuw gekocht, maar voor €6500 ben je spekkoper: altijd doen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan