Motorstudenten Utrecht Deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja half 2 bij de Mac is goed!

Net de motor weer in elkaar geknald. Hopen dat die het morgen doet. :X Ben altijd bang dat ik iets vergeten ben.

Gaan we 2uur dus rijden btw? Ziet het nergens staan

:]
 
Laatst bewerkt:
ZO daar zijn we (ik) weer

NIEUW PLAN!!

Bouwien (MotoBunny) wil graag meerijden, maar omdat zij net haar rijbewijs heeft vroeg ze aan mij of dat verstandig/leuk is. Mij lijkt het leuk als ze mee kan rijden(ik heb gezegd dat degenen die meerijden erg chill zijn :P), maar wij rijden natuurlijk flink door.

Mijn plan; we maken 2 rondes; motobunny gaat met de eerste mee. Na 1,5-2 uur rijden komen we terug bij Utrecht en gaan we zonder Motobunny verder voor nog 1,5-2,5 uur.

Is iedereen het daar mee eens?


Verzamelen om 2 uur bij de Camebridgelaan. route ben ik nu mee bezig :)

EDIT; is verzamelen om half 1 ook goed?
 
Laatst bewerkt:
Ja hoor, lijkt mij geen probleem dat iedereen zo een leuke tocht heeft.
Al zou het wel effe erg wennen zijn mij in te houden als er een mooi stukje weg is, maar dat komt wel goed.

Maar MotoBunny heb je al gesproken dat ze kan morgen?
 
Hee!

Ik zit eigenlijk midden in een film... maar speciaal! Ik kan morgen. Vind het wel super tof dat der mensen rekening willen houden... maar ik check het toch eerst even... en als het me te snel gaat dan vind ik ook mijn eigen weg wel weer terug.. Dus Sander... gewoon lekker open trekken dat gas :P

Anyway... ik ga weer film checken...
Laterz!!
 
Deel 1

Route%20MF%20deel1.jpg
 
Hmm, misschien toch de start tijd verzetten, omdat het sneller donker wordt.

Zullen we starten om half 1?

route 1 is ongeveer 2 uur

route 2 is ongeveer 3 uur

We verzetten de starttijd alleen als iedereen dit heeft bevesitigd :)
 
Is het niet handiger om gewoon de lekdijk af te rijden bij Deel 1 naar Nieuwegein en daar dan ergens even te stoppen.
Dan kunnen we daarna meteen weer de dijk op Richting Schoonhoven.

Maar het is natuurlijk uiteindelijk aan jou Vincent.
 
Is het niet handiger om gewoon de lekdijk af te rijden bij Deel 1 naar Nieuwegein en daar dan ergens even te stoppen.
Dan kunnen we daarna meteen weer de dijk op Richting Schoonhoven.

Maar het is natuurlijk uiteindelijk aan jou Vincent.

Hmm, idd dat kan :P

Moet morgen ochtend dan even de route omdraaien. Komt goed!
 
Half 1 is wat mij betreft prima :)
Hoef morgen ook niet echt te knallen hoor; k kreeg mn banden vanavond al niet warm..
 
Hallo, ik wil kom morgen ook wel even naar de uithof om half 1 of 2 uur dat lees ik morgen wel,

Zal mezelf even voorstellen:

Ik ga bij de naam Danny :W

Ik studeer scheikunde in Utrecht en hoop in juli m'n bachelor te halen om in Amsterdam een master te gaan volgen. Ben regelmatig op de Uithof te vinden ivm m'n vriendin :Y Als er iemand van jullie in casa confetti woont zal ik je misschien wel is wakker gebruld hebben met :

Mn Brommer

4020649908_e8b691c091.jpg


Tot Morgen :]
 
Welkom Danny, word zo nog een aardig clubje morgen.


@Vincent: weet niet zeker of ik half 1 haal maar zal mijn best doen.
 
Ah beu, lijkt me een leuk ritje. Maar kan morge niet teminste tot een uur of 4. Ik woon zelf in schoonhoven hoelaat komen jullie daar +-langs?
 
Samenvatting MFMU Route 18 oktober 2009

Deel 1: Circa 2 uur​
MF%20deel%201.jpg


Deel 2 circa 2,5 uur​

MF%20deel%202a.jpg

Beide met de klok mee

Vertrek om: 1230u

Wie gaan er mee:
Bouwien
Daniel
Danny
Dion
Richard
Sander
Vincent​

Reminder;
Het is kouder, gladder en gaat misschien waaien
Houd je achterligger in de gaten, als ik niemand meer in de spiegel zie dan weet ik dat ik moet stoppen :P
 
Laatst bewerkt:
goeiesmorgens.

dr rijden dus 2 XTX'en mee vanmiddag, mooi!

lekker weer hier, echt zonnetje en strak blauwe lucht. wel koud... goede kleding doet een boel.

tot straks!
 
Ziet er goed uit Vincent :)

Heb meteen nog even in de OP gezet want dat had ik nog niet gedaan.

Tot vanmiddag.
 
klotezooi mijn handschoenen lagen nog op mijn werk. Die heb ik net opgehaald. Hopelijk hebben jullie niet gewacht op mij kom jullie wel tegen op de lek dijk
 
Ah beu, lijkt me een leuk ritje. Maar kan morge niet teminste tot een uur of 4. Ik woon zelf in schoonhoven hoelaat komen jullie daar +-langs?


We waren er om half vijf, maar zijn weer terug naar Utrecht gegaan, werd iets te donker/nat/koud.

Hoop dat iedereen het naar zijn zin heeft gehad :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan