11-04 14.00-17.00 goedkoop tanken bij Tango

spookz0r

MF veteraan
4 aug 2009
7.020
191
Voor degene die nog moeten tanken vandaag:

Automobilisten kunnen zondag 11 april van 14.00 tot 17.00 uur tanken voor de prijs van 10 jaar geleden bij alle tankstations van prijsvechter Tango. Deze actie is de start van de viering van het 10-jarig bestaan van de keten van onbemande tankstations. Tango verwacht grote drukte bij al haar tankstations en heeft daarom 250 verkeersregelaars ingehuurd.

Omgerekend van guldens naar euro’s kostte een liter benzine 10 jaar geleden EUR 1,16 en diesel EUR 0,85. Met de recent weer flink gestegen brandstofprijzen levert de actie een besparing op van meer dan 40 cent per liter benzine en 35 cent per liter diesel.

:]
 
Hopelijk bevalt het ze en houden ze elke dag zo'n actie!
 
Zou mooi zijn he :) Gewoon nu langsrijden met 20 jerrycans in de achterbak :P
 
Automobilisten? Even serieus, je kan toch ook gewoon met de motor erheen?
 
Automobilisten? Even serieus, je kan toch ook gewoon met de motor erheen?


Ik zou er met een auto heen gaan, die tot de nok toe vullen en dan met een slangetje overhevelen in je motor. In een auto gaat nu eenmaal meer peut als in een lullig motortankje.
Ik sta liever voor 60 liter goedkope peut in de rij, als voor 15.
 
Ik ga de tank zo effe volgooien hier, prijs is zo 1,16 euro voor E95..... Wat een prijzen...
 
Goed dat het effe meld...was vergeten dat dat vandaag was :)

Heb alvast effe 2 jerrycans en een grote backpack klaar staan :X

en zo eerst effe me tank leegrijden om zoveel mogelijk te kunnen tanken straks :P
 
Leuk, in de file staan op zondag, en dat niet eens op de snelweg :')

Ik stuur m'n pa er gewoon op af :+
 
Nu zit je weer hier.... B|


:') :') :')
:( :( :(

Hooow hoow madammeke Tango is voor klootjesvolk zoals ik heh !!!! O-) :P .
Mensen met een koekblik waarvan de tankinhoud 90 liter is (zoals die van U) , moeten gewoon lekker bij de Shell gaan tanken
 
Goed dat jullie het zeggen! Ga ook even jerrycans vullen, allleen al om het principe, dat zo goed geprijsd is zoals het GVD hoort!
 
Hahahaha, een aantal acties zijn al opgeheven vanwege de verkeerschaos!
 
holy fuck.

nu snap ik het.
reed met mijn pa om half 2 naar ziekenhuis... niks aan de hand.
om 2 uur weer terug en bij een rotonde al dikke file en ik d8 dat er een ongeluk was.
ongeveer 800 meter verderop zit een tango...

echt een enorme chaos. ik schat dat de mensen zeker op dat punt en moment 2 uur in de file mogen wachten...

lullige is dat dat tankstation ook nog op een plek ligt waar heel veel verkeer langs komt die de stad in wil :')

maar wat een pauper actie zeg.
35 cent de liter bespaar je.
gemiddelde auto heeft 60 liter.
sta je voor 20 euro een paar uur in de stinkende rij te irriteren plus dat filerijden ook veel brandstof kost :')
 
Zooo tank zit vol :) Ruim 16 liter (op een totaal van 17: living on the edge!)... Wel mooi: reed eerst langs (was veel te vroeg): tankstation helemaal leeg. Daarna nog even door de duinen gereden... Kwam terug: enorme rij, vanaf de andere kant! Dus mooi d'r tussen gedoken, en 10 minuten later (ruim voor 2 uur!) zat m'n tank vol :)
Mensen gingen bijna vechten met elkaar, banden leeg laten lopen :O Zelfs mensen op de fiets kwamen zich er mee bemoeien :X
Kan je nagaan hoe ontwrichtend de hoge accijns is -O-

Alleen had ik van de gelegenheid gebruik willen maken om m'n banden (na afkoelen) te controleren, kon ik geen lucht (wat gratis is volgens de site) vinden...

Ik ga de tank zo effe volgooien hier, prijs is zo 1,16 euro voor E95..... Wat een prijzen...
Erg he, dat wij Europeanen nu serieus denken dat dit goedkoop is...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan