Mag WEL van vrouw motorrijden

_O- :P :+

Ik (en velen hier met mij) hanteer het motto: Alles wat je zegt kan en zal tegen je gebruikt worden.

Maar verder ben ik heel lief hoor O-)
;)
 
Laatst bewerkt:
Oké dan...
Het argument gevaarlijk is vanaf nu niet meer geldig!!!
doodgaan20022006_1024.png
bron: sragasso.nl

in de doodsoorzaken van 2002 - 2006 is slechts 0,63% te wijten aan een verkeersongeval waarbij alle verkeer is samengevoegd (en al zou het alleen om motorongevallen gaan is het nog te verwaarlozen).
Als je verder gaat zoeken op statistieken en je komt op de site ven het CBS dan kom je uit in het jaar 2008 dat onder mannen tussen de 45 - 49 jaar 2,18% overlijdt door een vervoersongeval (nog uitgebreider dan een verkeersongeval omdat treinen, vliegtuigen enz. ook meetellen) en maar liefst 9,18% door zelfmoord.
Die laatste groep zijn o.a. mannen die van de vrouw niet mochten motorrijden en dus ongelukkig waren.
Deze aantallen nemen op latere leeftijd af en op 50 - 54 jarige leeftijd zijn dit er nog maar respectievelijk 1,85% en 5,22% maar een ziekte als oorzaak (vooral kanker) gaat dan drastisch omhoog in aantallen (Bron).
Kortom, het wordt alleen maar veiliger op de motor en de kans om daar van te kunnen genieten alleen maar kleiner.
 
Hmz... En niemand die valt over mijn vergelijking 'rondslingerende sokken' vs 'verbod op motorrijden'. Tsss... :+

Overigens schaar ik mij ook onder de vrouwen. ;) Ben destijds samen met ega naar de rijschool getogen. Ik kan me niet veel voorstellen bij ega's die hun ega's een hobby verbieden. Maar ik kan me ook niet veel voorstellen bij het hebben van een gruwelijke hekel aan motorrijden.
 
Oké dan...
Het argument gevaarlijk is vanaf nu niet meer geldig!!!
[afbeelding] bron: sragasso.nl

in de doodsoorzaken van 2002 - 2006 is slechts 0,63% te wijten aan een verkeersongeval waarbij alle verkeer is samengevoegd (en al zou het alleen om motorongevallen gaan is het nog te verwaarlozen).
Als je verder gaat zoeken op statistieken en je komt op de site ven het CBS dan kom je uit in het jaar 2008 dat onder mannen tussen de 45 - 49 jaar 2,18% overlijdt door een vervoersongeval (nog uitgebreider dan een verkeersongeval omdat treinen, vliegtuigen enz. ook meetellen) en maar liefst 9,18% door zelfmoord.
Die laatste groep zijn o.a. mannen die van de vrouw niet mochten motorrijden en dus ongelukkig waren.
Deze aantallen nemen op latere leeftijd af en op 50 - 54 jarige leeftijd zijn dit er nog maar respectievelijk 1,85% en 5,22% maar een ziekte als oorzaak (vooral kanker) gaat dan drastisch omhoog in aantallen (Bron).
Kortom, het wordt alleen maar veiliger op de motor en de kans om daar van te kunnen genieten alleen maar kleiner.
_O- _O- :}
 
Hmz... En niemand die valt over mijn vergelijking 'rondslingerende sokken' vs 'verbod op motorrijden'. Tsss... :+

Overigens schaar ik mij ook onder de vrouwen. ;) Ben destijds samen met ega naar de rijschool getogen. Ik kan me niet veel voorstellen bij ega's die hun ega's een hobby verbieden. Maar ik kan me ook niet veel voorstellen bij het hebben van een gruwelijke hekel aan motorrijden.
Tsjah, waarom zou je vallen over iets wat gewoon een feit is? :+
 
Hmz... Dat hulp zoeken bij eigen sekse doen vrouwen toch ook?

Die gaan buurten bij een vriendin, gaan beppen en klagen daarbij steen en been over de sokken die manlief nu weer overal heeft laten slingeren, om na een uur weer naar huis te gaan, alle sokken op te zoeken en in de was te doen. Zodat manlief volgende week weer allemaal verse sokken door het huis kan laten slingeren. Zodat ze weer een goede reden hebben om bij een vriendin te gaan buurten en beppen etc.
Dat doen mannen waarschijnlijk net zo: die hebben andere mannen nodig om hun frustraties tegen te uiten zodat ze vervolgens thuis er weer een poosje tegen kunnen. Lotgenotencontact kan heel heilzaam werken voor de rust binnen je huwelijk.

't Enige nadeel is dat er ook allemaal vrouwen op dit forum rondlopen, zodat mannen als mms zich hier nog steeds in moeten houden bij het uiten van hun frustraties. ;)


Ik heb dat nou werkelijk nog nooit gedaan.
"Die van mij "dit en "die van mij "dat tegen anderen.
Ik kan ook niet luisteren naar dat gezemel.
Ik zeg het tegen hem.
En hij haalt dan wat minpunten van mij aan.
Dan hebben we ruzie.
Dan maken we het goed en hebben spetterende sex.
Om vervolgens de komende maanden weer aan de kleine dingetjes te ergeren. :+

Je leeft met elkaar, maakt ruzie met elkaar en zo lang dat bij kleine dingetjes blijft zal dat echt geen probleem zijn.
Je moet elkaar niet proberen te veranderen.
Een vrouw behoort haar man niets te verbieden, net als een man zijn vrouw niets hoort te verbieden.

Ik zie het vaak zat beide kanten op.

En ja, de ene persoon heeft meer "leiding"nodig als de ander, daar kan ik inkomen.
Maar zelfs dan moet je er over praten en afspraken maken.


't Enige nadeel is dat er ook allemaal vrouwen op dit forum rondlopen, zodat mannen als mms zich hier nog steeds in moeten houden bij het uiten van hun frustraties.

Ik denk dat de dames hier wel wat kunnen verdragen.
De meeste toch. ;)
 
Hmz... En niemand die valt over mijn vergelijking 'rondslingerende sokken' vs 'verbod op motorrijden'. Tsss... :+

Nee, mijn sokken slingeren niet rond ... zo ben ik niet opgevoed :P

Maar als jij graag sokken zoekt en opruimt, om er vervolgens tegen de buurvrouw over te klagen, wie ben ik dan om je dat te verbieden? :+
 
Hmz... En niemand die valt over mijn vergelijking 'rondslingerende sokken' vs 'verbod op motorrijden'. Tsss... :+
Overigens schaar ik mij ook onder de vrouwen. ;) Ben destijds samen met ega naar de rijschool getogen. Ik kan me niet veel voorstellen bij ega's die hun ega's een hobby verbieden. Maar ik kan me ook niet veel voorstellen bij het hebben van een gruwelijke hekel aan motorrijden.


Ik ben trouwens degene die sokken laat rondslingeren en kleren halverwege de trap al begint uit te trekken. :$
 
Als zij je dingen gaat verbieden, zelf ook doen dan.. mag ze niet meer uit met vriendinnen, veel te gevaarlijk met al die mafkezen die ze tegen kan komen tegenwoordig! of roken en drinken, veel te slecht voor dr gezondheid! op hoge hakken lopen, kan ze zomaar dr enkels verzwikken! niet in de zon liggen op vakantie, is schadelijk!

kom op zeg, motorrijden is een leuke hobby en zo gevaarlijk is het niet als je normaal doet. Ik zou er echt niet aan toegeven. what's next? geen bier meer drinken met je vrienden zeker, etc...
 
Hmz... En niemand die valt over mijn vergelijking 'rondslingerende sokken' vs 'verbod op motorrijden'. Tsss... :+

Overigens schaar ik mij ook onder de vrouwen. ;) Ben destijds samen met ega naar de rijschool getogen. Ik kan me niet veel voorstellen bij ega's die hun ega's een hobby verbieden. Maar ik kan me ook niet veel voorstellen bij het hebben van een gruwelijke hekel aan motorrijden.

De rondslingerende sokken irriteerde me wel maar ik heb een keer mijn grote mond gehouden :X O-)
 
Ik heb dat nou werkelijk nog nooit gedaan.
"Die van mij "dit en "die van mij "dat tegen anderen.
<knip>

Ik denk dat de dames hier wel wat kunnen verdragen.
De meeste toch. ;)
Alternatieve conclusie: we zouden ook wel eens geen echte 'echte vrouwen' kunnen zijn. Vrouwen horen immers toch te miepen? En achter het aanrecht. En van shoppen te houden. ;) Vrouwen op MF daarentegen.... En die rijden ook motor! Tssss...
 
Mmm..., je klinkt wel als een ervaringsdeskundige. Of als een...vrouw!

mja ervaringsdeskundig... ik heb wel regelmatig discussies met mijn partner, ik ben daarin inmiddels 23 jaar gelukkig ervaringsdeskundig (en nog altijd met dezelfde).

Maar de discussie over motorrijden was bij ons wel makkelijk. Hij is 6 maanden eerder begonnen dan ik, en ik zag dat ie er erg veel plezier aan had, dus ben ik er zelf toen ook maar aan begonnen. Dat is nou 13 jaar en zo'n 180.000 kilometer geleden, waarvan we de meeste samen hebben afgelegd.

Mij hoor je niet klagen 8-)
 
Alternatieve conclusie: we zouden ook wel eens geen echte 'echte vrouwen' kunnen zijn. Vrouwen horen immers toch te miepen? En achter het aanrecht. En van shoppen te houden. ;) Vrouwen op MF daarentegen.... En die rijden ook motor! Tssss...
Ik hou wel van lekker koken en winkelen hoor '( :+
Maar om nu als vrouw te gaan verwachten dat ik hier op een forum waarvan zo'n 80% man is, dat ze altijd lief tegen me doen en zich in gaan houden? Nee, liever niet, laat ze maar schelden ik heb altijd honger namelijk 8-)
 
Als mijn ega zou belsuiten om iets te gaan doen wat ik als gevaarlijk beschouw, zou ik me in elk geval eerst in die hobby verdiepen, achterhalen wat de daadwerkelijk risico's zijn (en wat ik me heb ingebeeld) en bekijken hoe hij die risico's zou kunnen beperken, bijvoorbeeld met een goede opleiding, goed materiaal, etc.

Dan zou ik het misschien nog eng vinden, maar je moet wel realistisch blijven. Eng is geen maatstaf. "Ik wil het gewoon niet" ook niet.
 
Ik hou wel van lekker koken en winkelen hoor '( :+
Maar om nu als vrouw te gaan verwachten dat ik hier op een forum waarvan zo'n 80% man is, dat ze altijd lief tegen me doen en zich in gaan houden? Nee, liever niet, laat ze maar schelden ik heb altijd honger namelijk 8-)
Jah dat hebben we mogen aanschouwen :Y
Heb je al een foto van Helga gekregen??? :+
 
Ik hou wel van lekker koken en winkelen hoor '( :+
Maar om nu als vrouw te gaan verwachten dat ik hier op een forum waarvan zo'n 80% man is, dat ze altijd lief tegen me doen en zich in gaan houden? Nee, liever niet, laat ze maar schelden ik heb altijd honger namelijk 8-)

Same here... Ik werk op een kantoor waar ruim 90% man is dus ik ben wel wat gewend :P En vooral het winkelen word ik ook wel vrolijk van :P Het is toch vervelend
dat wij vrouwen niet aan het stereotype voldoen dan ;)
 
*Mellon Aphrodite haat winkelen*

Cool, identiteitsprobleem :+
 
Laatst bewerkt:
Alternatieve conclusie: we zouden ook wel eens geen echte 'echte vrouwen' kunnen zijn. Vrouwen horen immers toch te miepen? En achter het aanrecht. En van shoppen te houden. ;) Vrouwen op MF daarentegen.... En die rijden ook motor! Tssss...


Nou Elle meid , moet je horen.

Nou had die van mij wéér een biertje gedronken na het werk.
ON-GE-LOOF-LIJK!

Sta ik zijn vreten klaar te maken en me uit te sloven. ( Oh ik had zo'n heerlijk recept gevond, met gyros , verse basilicum die je dan door.... laat maar, ik geef je het recept nog wel)
In ieder geval, ik zwoegen , bakken ,braden , om mijn mannetje maar het beste te geven en wat denk je?
Meneer komt te laat!
Ik heb zeker 20 keer achter elkaar gebeld naar zijn mobiel maar meneer neemt niet op hoor.
Komt hij uiteindelijk thuis...baggert met zijn modderpoten over mijn net geboende vloer en durft dan nog te vragen : "Dag schat, wat eten we?"
Haalt zijn vieze vinger door de pan om vervolgens in de garage te verdwijnen om aan die rotmotor te klooien.

Nou meid, ik kan je vertellen, wat was ik kwaad!
Ik krijg hem wel, de liefde bedrijven kan hij mooi vergeten. Komende zondag mag hij lekker bij zijn motor gaan zitten, bij mij komt hij er niet in!
Alsof hij uberhaupt aan mijn plezier denkt, de egoist.

En dan nog vragen wat er aan de hand is, alsof hij dat zelf niet weet!
Ik heb hem geen antwoord gegeven, hij zoekt het zelf maar uit.
Mannen , pffff



Oh ja, wat was ook al weer dat spul waar jij de ramen zo mooi blinkend kreeg?
Ik heb ook gezien dat mijn vent zijn loon weer gestort is, gaan we nog shoppen dit weekend?
Die van mij zal toch wel weer op zijn motor doelloos willen rondrijden.






:+
 
Terug
Bovenaan Onderaan