Gelderland Tourderstopic #6: Met z'n allen naar Bouillon!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja echt niet normaal wat je allemaal op een Div en een GTR1000 mee krijgt. Daar is menig autootje jaloers op volgens mij.
 
Ja, praatjes vervangen geen plaatjes.......... so... it didn't happen!

Ik denk, whatever happened in Bouillon stays in Bouillon! :Y
 
Nog geen nachtmerries. Het is dan ook nog geen nacht geweest! _O-

Owja, was even in de war. En nu dan?

Verder had een heel dorp vol belgen dankzij ons geen bier meer en tot overmaat van ramp waren op zondag ook geen croissants meer te krijgen omdat een mysterieuze zwarte motorrijder alles gekocht had *D

Vandaar dat iedereen zo chagarijnig keek toen Faithy de pizzeria sloopte, ze hadden geen bier op :o
 
Weet niet waarom, maar net even bij de Canadese oorlogsbegraafplaats geweest. Best indrukwekkend, zeker op een dag als vandaag.
 
Nou ik heb iemand gevonden die mijn nieuwe kuip gaat betalen. Ik heb haar auto ietwat hardhandig gekust omdat ze mij geen voorrang verleende. Het mindere is wel dat ik nu dus geen motor heb :(
Ik was op weg naar huis via de paralelweg aan de A50, toen ik met een gangetje van 80 richting het kruispunt met de brug over de A50 naar Schaarsbergen reed. Er kwamen me 2 rode autootjes tegemoet die linksaf de brug op wilde, mij dus kruisend. Ik nam al vaart af om te kijken of ze me voorrang gingen geven. Wat de eerste dus inderdaad niet ging doen. Ik heb nog stevig door geremd (volgens mij blokkeerde mijn voorwiel nog even) om uiteindelijk haar ongeveer bij het achterwiel te raken met een gangetje van, zeg 20km/h.
De Peugeot 106 rolde nog wat door en ik ging onderuit op mijn rechterkant. Waarbij ik op mijn heup viel en mijn helm raakte het asfalt ietwat hardhandig.

Ikzelf heb behalve morgen een flinke blauwe plek op mijn rechterzij niets gelukkig. Mijn motortje is daarentegen flink beschadigt. Voor zover we konden zien is er niets dramatisch kapot. De voorpoten veren netjes in en uit en de motor startte na wat aandringen gewoon weer, was alleen verzopen.
De kuip inclusief frame kan echter naar de sloop, net zoals de tellerbehuizing. Daarnaast is het voorspatbord gebarsten, mijn knipperlichtglaasje rechts is kapot (het lampje zelf is nog heel ;)) en de voetsteun rechts is afgebroken. Ongeveer de schade die Faithy dus had. Plus nog mijn helm die wat schade heeft en geclaimd gaat worden, maar wat mij betreft nog wel gebruikt kan worden.

De vrouw van de peugeot gaf gelijk haar schuld toe met het zeggen van:"Ik had je echt niet gezien". En de andere rode auto was ook gestopt en was getuige. Dus we hebben gewoon de formulieren ingevuld. Daarnaast is de politie nog heel even langs geweest, maar die hadden niets te doen en deden er bovendien nogal lang over. Onderwijl heb ik mijn verzekeringsmaatschappij gebeld en een sleepwagen laten komen. Die heeft mijn motor meegenomen en zal hem waarschijnlijk donderdag bij Termaat dumpen. Dus dan maar even bellen en vertellen wat er moet gebeuren.

De Foto's:
Locatie: Kruising Apeldoornseweg met de N311 richting Schaarsbergen over de A50, genomen vanuit mijn rijrichting. De auto's reden in het voorsorteervak.

full
 
Laatst bewerkt:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawh -O- blij dat je er zelf relatief goed vanaf bent gekomen!!!! Maar wat kut zeg!!! -O-

Pluspunt: je kunt winst maken als je hem zelf repareert en Piet alleen de taxatie laat doen... maar dat alleen als je zelf zin hebt om aan de slag te gaan. Als je dat wilt doen, dan kan ik je helpen met 't frame *D ik weet inmiddels hoe 't moet ;)

Staat hij al bij Termaat? Of heb je 'm thuis laten brengen? :j
 
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawh -O- blij dat je er zelf relatief goed vanaf bent gekomen!!!! Maar wat kut zeg!!! -O-

Pluspunt: je kunt winst maken als je hem zelf repareert en Piet alleen de taxatie laat doen... maar dat alleen als je zelf zin hebt om aan de slag te gaan. Als je dat wilt doen, dan kan ik je helpen met 't frame *D ik weet inmiddels hoe 't moet ;)

Staat hij al bij Termaat? Of heb je 'm thuis laten brengen? :j


Ik heb zo'n vermoeden dat ie donderdag bij Termaat wordt gedumpt :P ;)
 
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawh -O- blij dat je er zelf relatief goed vanaf bent gekomen!!!! Maar wat kut zeg!!! -O-

Pluspunt: je kunt winst maken als je hem zelf repareert en Piet alleen de taxatie laat doen... maar dat alleen als je zelf zin hebt om aan de slag te gaan. Als je dat wilt doen, dan kan ik je helpen met 't frame *D ik weet inmiddels hoe 't moet ;)

Staat hij al bij Termaat? Of heb je 'm thuis laten brengen? :j
Als er aan het frame en voorvork niets kapot is ga ik hem inderdaad gewoon zelf repareren en dus winst maken. Je mag me inderdaad helpen met het frame :) Maar dan wil ik het wel sneller doen dan dat jij het hebt gedaan ;) Ik ga morgen even op zoek naar een tweedehands groene kuip.

Ik hoop wel echt dat mijn tellerpartij het nog doet, vind het zo stom om een teller met een andere waarde erop te zetten.
 
Heb ik eindelijk echte laarzen.....geen motor meer :X Gelukkig zit Jelte alweer achter de pc te typen, das een teken dat hij nog zichzelf is :+ (al ziet ie wel wat bleek)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan