Dé najaarsrit 1.0, de wintervoering editie, 10-10-2010

En weer thuis!

...vond het erg gezellig en leuk weer wat gezichten achter de nicknames te zien!
Route was super, hebben jullie weer goed geregeld jongens TOP! *O*

@ Kiwi; leuke foto's :Y ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik ben ook thuis.Was zeker een super dag.
Jammer dat ik het laatste stukkie ziek werd maar op het eind toch nog bij elkaar gekomen.

Top dag!!
 
PA103923.jpg


PA103926.jpg


PA103927.jpg


PA103929.jpg


PA103933.jpg


PA103934.jpg


PA103937.jpg


PA103938.jpg


PA103939.jpg
 
Laatst bewerkt:
dames en heren, bedankt voor de leuke dag. ondanks wat tegenslagen heb ik tog kunnen genieten van de rit :) tot de volgende keer :W
 
Laatst bewerkt:
Was zeker gezelli *O*

alleen die weirde tankstop in groep 2... echt OMG ik weet niet wie het was en dat maakt niet uit ook, maar dit was weer een klassiek mooi voorbeeld dat je afgetanked moet starten!!


Voor de rest! top daggie! *O*
 
Heb alle 3 de groepen voorbij zien komen vanochtend @ Steinsedijk in Haastrecht tussen 11.00 - 11.45 ongeveer. Wel grappig dat je sommige motoren dan direct herkend *D (ben vorige keer met newbie voorjaarsrit meegeweest ;))
Helaas erg druk de laatste tijd om mee te gaan, dus rijd tegenwoordig zo nu en dan op de motort naar mn werk :9
 
Laatst bewerkt:
Ging idd erg lekker. :Y Zat in groep 1 en op 1 klein navigatie-glitch na was er niets op aan te merken. Uiteraard heb je altijd de sloebers die voortijdig moeten tanken, maar dat houd je...
 
Ging idd erg lekker. :Y Zat in groep 1 en op 1 klein navigatie-glitch na was er niets op aan te merken. Uiteraard heb je altijd de sloebers die voortijdig moeten tanken, maar dat houd je...

Wat een file trouwens op zondag hè...en nog wel om niks :N
Groep 1 ging erg goed ja *O*

[me="Zen_78"]heeft nog veel gedacht aan het eendje R.I.P '([/me]
 
Laatst bewerkt:
Ook weer thuis :W

Heerlijke dag gehad vandaag *O* . Het was weer erg gezellig en vond het ook leuk rijden :] . Weertje was geweldig 8-) . Goede sfeer in de groep :} . Kan niet anders zeggen dan een topdag :} . Het duurt nog even, maar ik kijk nu alweer uit naar een voorjaarsrit ;)

Tot en met de laatste veerpont lagen we voor/op schema. Helaas bleek een andere weg over het water afgesloten, daardoor had de veerpont het drukker dan normaal. Desondanks, maar een half uurtje vertraagd aangekomen. Voor mij een geslaagde dag :)


@Voor en Achterrijders (en alle reserves die paraat stonden)
Bedankt voor de inzet ;)
 
:o :o Maar nu ben ik niet uniek meer B| . Welkom tot de club :j

Nekkie gebroken hoorde ik van degenen die achter me reden...vond 't zoooooo erg...
Waarom besloot ie nou ineens te gaan vliegen toen ik eraan kwam???? :?


Filerijden gaat ook op een zondag prima. Helaas strandden we achter een Goldwing die geen plaats maakte. -O-

Nou idd...toch nog snel gereden vond ik :Y was precies op tijd thuis!
 
Laatst bewerkt:
Hey Allemaal...
ik zit ook weer veilig thuis op de bank.. Organisatie bedankt voor de mooite rit!
Weer was heerlijk en de tocht mooi.. alleen jammer dat wij tussen het eten en de tankstop de rest van groep 2 kwijt raakte omdat het follow-up toch niet zo goed bleek te werken :N ..

Hierdoor eindigde de de rit iets anders als verwacht.... -O-

Maar ondanks dat... Super dag gehad! *O*
 
Was een super dag :} :} bedankt voor de organisatie, route, mooi weer, gezelligheid en toffe rijden!! *D *D Klikerdeklik voor een paar fotootjes komt zo....
 
Terug
Bovenaan Onderaan