10 september: Reparatie motor meet en greet 2e editie!

Ja een nieuwe meeting in Maart kan er wat mij betreft zeker komen hoor! Ik vond het een succes.

En ik ben zeker in voor een winter BBQ. Of dat nou hier is of bij iemand anders, allemaal goed.
 
Winter BBq is super gezellig!

Neem ik mijn fire pit mee en gaan we lekker rond het vuur vleesjes bakken!
 
Een bbq als afsluiting van het seizoen is vast gezellig in dit gezelschap. Ik kom als ik kan... op zondagen eigenlijk altijd wel.

@Phaedrus hoe is het met je bandjes?
De liggen inmiddels netjes met binnenband om de velgen. De vervangende bout voor die ronde zeskant is ook binnen. Ivm vakantie nog even wachten om ze weer te monteren maar dan heb ik er alle vertrouwen in dat het weer lekker rijden wordt!
 
Mijn eerste 5500 km zitten erop. Bijna herfstvakantie en dan een paar honderd kilometer leren duo rijden.
Zin in...

Net als jullie weerzien in maart, of komt er toch nog een november bbq?
Bij een barbeque ben ik er bij, maar ga pas weer sleutelen in maart.

Ofja, voor anderen..
 
Zwetje,

Is er een zaterdag in november dat je zegt, ja leuk BBq.

Maken we een klein potje met de mensen die komen en gaan we lekker vleesjes bakken.
 
18de zou onder voorbehoud kunnen voor mij :Y
25 november heb ik de eindejaarsbbq van mijn brommer bende..

Zwetje, Ik doe ook mee aan de donatie :t
18e heb ik ook nog vrij,
Denk dat ik dan met de auto kom. Neem ik mijn fire pit mee als je dat leuk lijkt. Zag dat je hout had liggen;) kunnen we beetje opwarmen rond het vuur.
 
Bedankt iedereen voor de gezelligheid! Het was weer een geslaagde dag. Gezellig, mooie sleutel klussen en we hadden prachtig weer. Bedankt iedereen! Leuk om iedereen te ontmoeten.

Als iemand nog leuke foto’s heeft plaats ze vooral in dit topic!

Voor degenen die nog een donatie willen doen voor het eten/drinken e.d. dan kan dat via onderstaande betaalverzoek:

https://www.ing.nl/particulier/betaalverzoek/index.html?trxid=fVTrXz85ol0gx8KFYGjV4cXsqmxBepi6

Stuur maar een tikkie (ik dacht dat die nog zou komen, maar heb ik kennelijk verkeerd begrepen)
Ik had een betaalverzoek gemaakt, zie het bericht hierboven. Ik snap dat mensen het gemist hebben hoor, het is geen grote ramp alleen dat moet ik volgend jaar een beetje anders doen.

18e heb ik ook nog vrij,
Denk dat ik dan met de auto kom. Neem ik mijn fire pit mee als je dat leuk lijkt. Zag dat je hout had liggen;) kunnen we beetje opwarmen rond het vuur.
Hoeveel animo hebben we dan voor een BBQ eventueel de 18e van november?
 
  • Leuk
Waarderingen: RP79
Terug
Bovenaan Onderaan