10 september: Reparatie motor meet en greet 2e editie!

De bbq zal ik helaas moeten laten schieten. November is altijd een volle maand hier en helaas is de 18e geen uitzondering 8)7
 
Barbecue ben ik wel voor te porren. Hoewel dat wel betekend dat ik dit keer de goldwing wel echt af moet hebben. Ik kan geen 2x bij @Zwetje komen met dezelfde motor.
Maakt niet uit, als het een beetje gaat vriezen of sneeuwen zie je toch niet zo snel wat voor motor er onder zit :)
 

Bijlagen

  • IMG_5720.jpeg
    IMG_5720.jpeg
    44,1 KB · Weergaven: 1
Maar ik kan de MZ niet zo snel weer klaar krijgen.

Als je wilt zeggen dat het een ongeschreven regel is....
Nja, heel specifiek ben ik nu 3x bij Zwetje geweest, en 3x een andere motor. Zou wel leuk zijn om dat nog even vol te houden. Half november de Goldwing op de weg, en misschien in maart ook een nieuwe motor.. Dus ik kan het nog even vol houden.
 
Zijn er toevallig nog plannen voor nog een sleuteldag dit jaar? Of pas volgend seizoen weer? Zou de volgende keer graag mee komen om te helpen en zelf wat te doen
 
Ik twijfel wel een beetje over de BBQ, ik heb het idee dat er niet heel veel animo is?
Het zijn ook maar een paar mensen die in deze topic kijken. Vele hebben mss zelfs aan gegeven dit niet meer te volgen.

Topic heet ook 10sept… dat is het allang geweest.

Mss kan je de naam aanpassen of een nieuw topic maken mocht je het echt leven in willen blazen.
 
Ik ben aan t meelezen , en wil me in ieder geval aanmelden voor de komende reparatie Meet en Greet , en de bbq als tie in november wel doorgaat✋👍
 
Ja dan moeten we er een klap op geven. Dan moeten we even een nieuw topic maken en dan hopen dat het niet te groot opblaast.

Sjoerd, jij doet de BBQ? O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan