GoRider Biker Pro-team

zumo 2** heb je voor hetzelfde geld :Y

komt op mij nogal china over :Y
 
Zumo 220 packSolo ,dus geen duo headset,bij ons 479 eurootjes.
Zumo 210 packsolo...379 euro.
Heb deze eigenlijk nog niet goedkoper gevonden...
De GoRider met duo headset 339 euro...lijkt me toch een degelijk verschil...en wat word tegenwoordig niet in China en omstreken gemaakt...
 
Zumo 220 packSolo ,dus geen duo headset,bij ons 479 eurootjes.
Zumo 210 packsolo...379 euro.
Heb deze eigenlijk nog niet goedkoper gevonden...
De GoRider met duo headset 339 euro...lijkt me toch een degelijk verschil...en wat word tegenwoordig niet in China en omstreken gemaakt...
je heb gemaakt in china en ontworpen in china. en van die laatste schieten me de tranen in mijn ogen ;(

ze pakken een zumo 220. maken een malletje van de buitenkant. ontwerpen zelf software die erop lijkt maar daar blijft het bij _O- en elektronisch hebben ze ook iets andere richtlijnen :X

bv de hd 808#11 cameraatjes. kost niks voor wat het doet maar binnen 3 maanden rijp voor de vuilbak. ontwerp foutje _O-
 
Laatst bewerkt:
Zijn er intussen al mensen die ervaring hebben met zo 'n Gorider GPS ?
Ze zijn intussen al zo 'n 8 maanden te koop,maar er is maar erg weinig van te vinden. :?
Buiten een enkele online shop vind ik ook nergens zaken die ze verkopen.
Zelfs hun site go easy - go rider werkt na al die tijd amper,en op mail reageren ze ook (bijna) niet. |(
Het is nochtans een Nederlands bedrijf.
 
Zijn er intussen al mensen die ervaring hebben met zo 'n Gorider GPS ?
Ze zijn intussen al zo 'n 8 maanden te koop,maar er is maar erg weinig van te vinden. :?
Buiten een enkele online shop vind ik ook nergens zaken die ze verkopen.
Zelfs hun site go easy - go rider werkt na al die tijd amper,en op mail reageren ze ook (bijna) niet. |(
Het is nochtans een Nederlands bedrijf.

Zie dit nu pas....
Heb de mijne nu ongeveer een jaar in gebruik, en ben er tevreden over..
Ben geen uitprobeerder, gewoon als navi..werkt prima...
Ontdek steeds meer dingen, en een keer ondersteuning van GoRider nodig gehad over ontbrekende kaart, dag later reactie met upgrade, dus ook dat is prima....
Goede set , degelijk, en via usb kabeltje ook in de auto te gebruiken
 
een een keer ondersteuning van GoRider nodig gehad over ontbrekende kaart, dag later reactie met upgrade, dus ook dat is prima....
Dan heb je ofwel geluk gehad,ofwel reageren ze alleen op mensen die al een toestel van hun gekocht hebben.
Op mijn mails voor wat meer info of waar ik een dealer kan vinden heb ik nooit reactie gekregen. '(
Hun site werkt na meer dan een jaar nog altijd niet. |(
Zielig bedrijf volgens mij,ik heb inmiddels dan maar een Garmin gekocht.
 
Vandaag deze mail gekregen na mijn vraag om info:

Hierbij meer informatie betreffende de geavanceerde Bikecomm headsets en de aankomende geavanceerde 4.3” motorfiets navigatiesysteem… de GoRider Excalibur!

De verwachting is dat de nieuwe GoRider Excalibur vanaf 22mei leverbaar zal zijn.





GRB-640 >> GoRider Excalibur Standard (zonder RAM montage/oplaaddock/lader, dus alleen display) kost 199,95 EUR incl. BTW

GRB-640BS >> GoRider Excalibur Basis (inclusief RAM montage/oplaaddock/lader) kost 299,95 EUR incl. BTW

GRB-640XC >> GoRider Excalibur Pro (zelfde als GRB-640BS basis maar dan met geavanceerde Bikecomm headset) kost 399,95 EUR incl. BTW

GRB-640XCDO >> GoRider Excalibur Pro DUO (zelfde als GRB-640XC Pro maar dan met twee Bikecomm headsets) kost 489,95 EUR incl. BTW



GRB-MNTCAR-S >> RAM suction mount and car charger (for use motorcycle cradle) >> Prijs 34,95 EUR (leverbaar vanaf eind juni)

GRB-MNTCAR-L >> RAM suction mount, cradle and car charger (complete set) >> Prijs 99,95 EUR (leverbaar vanaf eind juni)

GRB-MNTBIK-L >> second motorcycle mount (cradle, voltage regulator and RAM handlebar mount) >> Prijs 109,95 EUR

GRB-HEDX0100 >> Bikecomm Hola 100m Bluetooth headset >> Prijs 129,00 EUR

GRB-HEDX0100TW >> Bikecomm Hola 100m DUO Bluetooth headset >> Prijs 219,00 EUR

GRB-HEDX1300 >> Bikecomm Hola 1300m Bluetooth headset >> Prijs 169,00 EUR

GRB-HEDX1300TW >> Bikecomm Hola 1300m DUO Bluetooth headset >> Prijs 289,00 EUR





Dit zijn allemaal de advies verkoopprijzen inclusief 21% BTW







GoRider Excalibur >> 4.3” Advanced Motorcycle GPS system

Een extreem hoge kwaliteit en zeer nauwkeurige GPS

IP57 gecertificeerd voor water en stof, geschikt voor ieder weertype

Hooggevoelige ontvanger: SiRF Atlas IV 500MHz (ARM11)

4,3" WQVGA TFT LCD met 480x272 pixels (Casio Blanview display)

Handschoenvriendelijk en extra contrastrijk display, zelfs zichtbaar met het aller felste zonlicht.

Geïntegreerd geheugen RAM: DDR 128MB

Ingebouwd geheugen: 4GB Nand Flash

Accepteert data kaarten: microSD (tot 16GB)

Verwijderbare en oplaadbare Li-Ion accu (1050 mAh +/- 4 uur)

Gewicht: 280g

Afmetingen: 130(B) x 92,2(H) x 29(D) mm

Ingebouwde luidspreker

Mini USB 2.0-aansluiting (in het batterijvak)

Software-Volumeregeling en Displayverlichtingsregeling controle

Verhoogde schok/trilling bestendigheid

Oplaaddock en accukabel voor op motorfiets, inclusief geïntegreerde schroefslot voor vastzetten tegen “diefstal”

Veilige en hoge kwaliteit motorfietssteun van het merk RAM

Geavanceerde Bluetooth functies, compatible met alle bluetooth headsets

Geleverd met nieuwste kaarten van volledig Europa



Wordt standaard geleverd zonder Bluetooth-headset, ook pakketten leverbaar inclusief Bluetooth-headsets.

Ook in direct zonlicht zeer goed leesbaar, 4,3-inch (10,9 cm) breed transreflectief display (touchscreen).

Heeft dezelfde montagepunten als Garmin, zodat alle motorfiets klemmen en steunen op de markt voor Garmin ook passen op deze GoRider.





Meer info over de nieuwe GoRider software…

- Makkelijk te bedienen en gebruiksvriendelijke menu structuur (met grotere knoppen dan vorige software versie)

- Rij routes die je via internet vind, via vrienden hebt gekregen of die je zelf via meegeleverde software hebt gemaakt.

- Maak gebruik van de interactieve PC route software om routes te maken. Routes kunnen ook op de Excalibur zelf gemaakt of aangepast worden.

- Tijdens elke rit zijn er keuzemogelijkheden voor verschillende routes. Kies de route die je wilt rijden; snel, kort, gemakkelijk of juist één met veel bochten.

- Uitgebreide ritregistratie mogelijkheden.

- Uit de verpakking direct klaar voor gebruik.

- Voorgeïnstalleerde vaste flitslocaties en gevarenzones.

- Geavanceerde rijstrook aanwijzingen.

- Als de motorfiets van contact wordt gezet gaat de Excalibur zelf uit, zodat niet per ongeluk de motorfietsaccu leeg getrokken kan worden.

- Als navigatie halverwege de route wordt uitgezet, dan gaat hij na het aanzetten en starten van software weer verder waar je gebleven was.

- 3D steden/gebouwen en weergave nuttige plaatsen.

- Mediaplayer voor afspelen muziek tijdens navigeren.







Meer info over de headsets…

De nieuwe Bikecomm HOLA headsets die bij de GoRider’s worden geleverd zijn superieur ten opzichte van andere headsets op vele punten.

Wij hebben hier test rapporten liggen en dan zie je duidelijk dat veel merken niet de beloofde communicatie afstanden of standby tijden hebben die ze aanvankelijk wel specificeren. Ook zijn vrijwel alle headsets niet goed verstaanbaar bij hogere snelheden, vooral boven de 130km/h



Hieronder een aantal punten:

- Zeer goede verstaanbaarheid tot 170km/h, zelfs met een goedkope helm. En boven deze snelheden nog steeds een acceptabele verstaanbaarheid.

- Met de team headsets kunnen 4 mensen met elkaar communiceren.

- Intercom afstand van de team headsets is 1300m

- Dankzij stem gestuurde functie hoef je geen knoppen te drukken en reageert de headset ook sneller. Connectie tijd is slechts 1,8 seconde.

Ook is het dankzij de stem gestuurde functie veiliger om de headset te bedienen omdat je niet constant op knoppen hoeft te drukken om gesprekken aan te nemen etc.

- Headset menu structuur en status informatie via spraak kennisgeving

- Volume past zich automatisch aan het omgevingsgeluid

- Geschikt voor ieder weertype, dus ook bestand tegen regen

- Met een volgeladen accu kun je de headset ongeveer 12uur gebruiken (talk time).

(Standby tijd is overigens veel langer: +700uur)

- De Bikecomm headset is plat en compact gemaakt zodat deze niet voor rare luchtwervelingen zorgt en is dankzij de losse microfoons ook mooi en netjes te monteren.

- Beluister en ontvang tijdens het telefoneren gewoon navigatie instructies (tegelijk hoorbaar). Telefoon gesprek wordt niet tussentijds onderbroken.

- Kan twee telefoons tegelijk bedienen en gesprekken aannemen

- Duidelijke Hifi stereo speakers

- Headset weegt compleet slechts 42gram

- Kan via USB geüpdate worden

- En dan nog een hele lijst met standaard headset functies…



Kortom het duidelijkste en makkelijkst te bedienen motorfiets headset op de markt.
 
Dan heb je ofwel geluk gehad,ofwel reageren ze alleen op mensen die al een toestel van hun gekocht hebben.
Op mijn mails voor wat meer info of waar ik een dealer kan vinden heb ik nooit reactie gekregen. '(
Hun site werkt na meer dan een jaar nog altijd niet. |(
Zielig bedrijf volgens mij,ik heb inmiddels dan maar een Garmin gekocht.

Blijkbaar is er na een jaar nog niet veel veranderd. Geen antwoord op mails of invulformulier op hun site en nauwelijks verkooppunten. Ik denk dat ze via een loterij beslissen wie ze gaan helpen of laten stikken. :(
Zal dan ook maar naar een ander merk uitkijken.
 
Hallo,

Ik heb vorige week een gorider excalibur pro + twee bikecomm bluetooth headsets
1300m aangeschaft voor totaal € 598,-

Mooi fancy apparaat maar helaas doet ie 't niet meer nadat ik de eenmalige gratis
kaartupdate (full europe maps Q4) heb uitgevoerd via www.goridergps.com
Heb de motorzaak bij wie ik de gorider heb besteld
zaterdag gemaild en die hebben het "probleem" doorgestuurd naar de leverancier.

Ik hou jullie op de hoogte aangaande het "software -probleem".

Groet, Gerrit
 
Hoi, hier ben ik weer met goed nieuws over de Gorider Excalibur pro.
De motorzaak heeft vandaag nog (maandag)de leverancier ingelicht en om raad gevraagd over mijn "update-probleem".
In eerste instantie was de update helemaal niet nodig geweest omdat de nieuwste kaarten er al op geinstalleerd zijn, stom, stom!
Ik volg dus nooit meer klakkeloos een instal- handleiding van een meegeleverde A4tje op en eerst bij de leverancier informeren of dat wel nodig is.
De goridergps-site (te oude pekela) heeft mij meteen bestanden en links via de mail toegestuurd met een duidelijke installatie handleiding.
Hij werkt weer prima en de mogelijkheden van het navigatie apparaat zijn te veel om op te noemen.
Heb geen spijt van de aankoop en ga aan het werk met het maken en downloaden van routes voor de motor als voor de auto, brommer en zelfs voetganger.
Ik ben weer helemaal blij en dank de heren van Street-bikes en goridergps voor de goede en snelle service.

Groeten, Gerrit
 
Bij ons op de motorclub was er een voorstelling van de Gorider gps toestellen en nadien heb ik er een gekocht (Biker II, Al enkele maanden geleden)
Tot nu toe tevreden van. En zoals Gerrt schrijft stond er op mijn A4 handleiding ook een code voor een update. Volgens de verkoper was het beter om dit pas over een jaartje te doen omdat de huidige kaarten al actueel waren. Hopelijk loopt ie dan niet vast. Dus best de update niet doen voor ik op vakantie vertrek.
Ik had ook een lader en houder voor in de auto gevraagd maar dat is tot nu toe nog niet gelukt om de juiste combinatie mee te geven. Er zijn al enkele keren niet passende onderdelen meegegeven. Blijkbaar is dit niet voorzien om zowel op de motor als in de auto te gebruiken.
 
Ik weet niet of ik tevreden ben over het apparaat want de mijne is de weg kwijtgeraakt bij het postordebedrijf en heeft nooit de weg naar mijn adres gevonden....
 
Terug
Bovenaan Onderaan