zxr 750 h1 loopt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

brutus 2004

MF'er
11 jan 2007
172
0
Stadskanaal
hallo ik heb 3 week terug een zxr h1 gekocht .
stond een half jaar stil was rijdend weggezet , ding ziet er verder netjes uit .
heb de carberateurs en de tank schoon gemaakt spul weer in elkaar gedraait en starten en ja hoor ding liep en zo te horen nog prima ook .
dus warm laten lopen koelvin sloeg aan geen probleem dacht ik .
naar de pomp gereden tank vol stukje (km of 3) gereden en toen begon ie in tehouden en te roken daarna compleet stil gevallen en deed niks meer .
nu heb ik de carbareteurs nogmaals schoon gemaakt nieuwe accu en bougies erin maar hij doet niks meer .
op remreiniger rechtstreeks in de carbs start ie wel .
benzine pomp doet het hij heeft ontsteking heb de deo proef gedaan op de slang aansluiting van carbs na blok toe die zijn dicht .
tis net of hij compleet verzuipt


iemand een idee
 
Heeft mijn oude zxr van 1993 ook gehad zo uit het niets begon ie raar te lopen ook op 3 poten en later weer op 4...telkens een beetje uitvallen en rook (witte rook) bleek dat de 3e cilinder ovaal was. Dus daar moest een donorblok in!
Dat van mij gebeurde ook uit niets de avond ervoor 200km gereden, de volgende dag gewoon starten en diezelfde rit viel hij uit voor een rotonde na ongeveer 5km.

Compressi opmeten zou ik zeggen... hij spuugt geen mayonaise uit de carterontluchting?
 
Heeft mijn oude zxr van 1993 ook gehad zo uit het niets begon ie raar te lopen ook op 3 poten en later weer op 4...telkens een beetje uitvallen en rook (witte rook) bleek dat de 3e cilinder ovaal was. Dus daar moest een donorblok in!
Dat van mij gebeurde ook uit niets de avond ervoor 200km gereden, de volgende dag gewoon starten en diezelfde rit viel hij uit voor een rotonde na ongeveer 5km.

Compressi opmeten zou ik zeggen... hij spuugt geen mayonaise uit de carterontluchting?

nee geen last van mayo en dat soort dingen koelvloeistof is ook normaal van kleur
hier ga ik eerst nog maar niet van uit . :(
 
het dingetje loop wel op remreiniger, dus compressie en vonk enz is okee. na poosje starten natte bougies, dus ook brandstof.
kvraag me af wat het dingetje doet op beetje verse benzine uit apart tankje( na aftappen vd carburateurs uiteraard.)
Het is namelijk erg opvallend dat hij op geen enkele cilinder loopt en dat het vlak na het tanken in ontstaan.
 
het dingetje loop wel op remreiniger, dus compressie en vonk enz is okee. na poosje starten natte bougies, dus ook brandstof.
kvraag me af wat het dingetje doet op beetje verse benzine uit apart tankje( na aftappen vd carburateurs uiteraard.)
Het is namelijk erg opvallend dat hij op geen enkele cilinder loopt en dat het vlak na het tanken in ontstaan.

ja hoor heb schone brandstof in de tank carbs afgetapt starten en lopen ongelovelijk
warm laten draaien een hoop geplof en rook na 10 minuten draait weer als een zonnetje .
dus toch verkeerd getankt :') nog 70 km gereden gister :] :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan