Welke sproeier carburator

rb666

MF'er
10 mei 2012
42
0
Hallo allemaal
Ik wil op me fiets powerfilters gaan zetten nu zijn de sproeiers die erin zitten mikuni 127,5 hoeveel groter moet je dan gaan 1 stap of meer of is meer op het gevoel af gaan tijdens het rijden ??
 
Ik heb ze in elkaar gezet weer heb het alleen nog niet getest ..... Had ook nog wat rond gezocht op andere forums en had daar wat gelezen dat er verschillende sproeiers in zitten vanwege het lucht filter huis schijnt dat daardoor de ene Carb meer lucht krijg dan de andere ...... Dus heb nu 2 dezelfde sproeiers erin gedaan en ga het het weekend eens proberen om te starten en kijken hoe die loopt dus laat het dan wel even weten :D
 
Van 127,5 naar 165 lijkt me een beetje te veel van het goede.

Ik zou ook gewoon +10 aanhouden. Dus niet +10%, maar gewoon +10.

127,5 en 137,5 dus.

Op mijn Fireblade zit standaard 120. Met open luchtfilter en uitlaat heb ik er nu 130 in zitten. Enige wat nog moest was de vlotternaald 1 ringetje omhoog zodat er ietsje eerder meer benzine vrij komt.
 
%#}^{*$ wat is het koud buiten Damn ! Maar me motor start niet me accu is beetje overleden had hem op geladen maar na een paar keer is die weer helemaal dood. Hij hangt nu wel weer aan de lader maar denk niet dat de accu nog tot leven komt :s
 
Terug
Bovenaan Onderaan