Welke carb cleaner?

Alexxx_the_one

MF veteraan
3 jun 2005
8.932
908
Den Haag
Facebook
Twitter
Ik heb geprobeerd te zoeken, maar vind niet echt wat.

Komende week wil ik even proberen of een carb cleaner nut heeft voor het beter lopen van mijn CBR.

Nou ken ik van vroeger alleen de Moto Forté flesjes, maar nu zie ik allerlei andere merken (vaak flink goedkoper), zoals Wynn's, Putoline, Liqui Moly etc.

Kan iemand iets nuttigs zeggen over eventuele kwaliteitsverschillen?

En laat alsjeblieft de opmerkingen weg over demonteren en ultrasoon reinigen. Ik wil eerst iets als dit proberen
 
Protech heb ik hele goeie ervaring mee
IMG_2650.png
 
Dit kun je kopen bij Cranenbroek.Het is eigenlijk een benzinestabilisator ontwikkelt voor landbouwmachines,maar werkt ook uitstekend bij motoren als schoonmaakmiddel voor de carburateurs en benzineleidingen.Ik rij over het algemeen wat oudere motoren en heb nog nooit de carburateurs uit elkaar hoeven te halen om deze te reinigen.
 
Dit kun je kopen bij Cranenbroek.Het is eigenlijk een benzinestabilisator ontwikkelt voor landbouwmachines,maar werkt ook uitstekend bij motoren als schoonmaakmiddel voor de carburateurs en benzineleidingen.Ik rij over het algemeen wat oudere motoren en heb nog nooit de carburateurs uit elkaar hoeven te halen om deze te reinigen.
Heb je een linkje?
Hun winkels zijn nogal ver weg en op hun website kan ik het niet vinden
 
Als je Fuel-fit opzoekt in Google kom je ook bij andere winkels die het verkopen.Cranenbroek is een winkelketen met diverse grote winkels.Deze zijn echter alleen maar in Brabant en 1 in België.
 
Terug
Bovenaan Onderaan