Distributieriem ducati 848 kapot?

marvin46

Die hard MF'er
3 jul 2008
379
1
wieringerwerf
Net wilde ik ff rijden op mn 848.. Starten en ik wil wegrijden, koppeling op laten komen en de motor begon alleeb maar te bokken. Telkens met wegrijden gebeurd dit en dan valt ie stil. Voorin de motor klonk het bij het afslaan vd motor ook net of er wat door bleef draaien heel even. Het tikt aardig voorin en bij het op laten vd koppeling begint ie als een gek te bokken. De riemen moesten bij de 12.000 vervangen worden er staat nu 14800 op. Heb de fiets net een paar maandjes in me bezit en net wat km gemaalt. donderdag zou die al naar motoport gaan voor de riemen te laten vervangen. Maar is dit ook de oorzaak?
 
het is een duc, dan is het sjiek om veeeel meer te rekenen. :Y

immers moet je wel een groot verhaal hebben om aan de toog op te hangen. :P
"zojohhee; nu ff een beurtje aan de duc uit laten voeren, ze hebben hem ff piekfijn nagekeken heur en dat alles voor maar 385 eurootjes"


"nou kerol, das geen geld! ik zeg goed gedaan man"



* klink!* en nemen er allebei nog 1 :+

Keurige reactie van je. Hier heeft TS zeker wat aan... :W
 
De riemen waren als ik het goed had ongeveer 7 a 8 tientjes per stuk. En allebei de bougies waren gelijk vervangen. Motor is compleet opnieuw afgesteld en het display is uit elkaar gehaald om het vocht erachter vandaan te krijgen en te houden. Dit alles heeft 2,5 uur werk gekost.

Tuurlijk is het duur, maar alles loopt nu perfect. En hobby kost nu eenmaal geld;) Ik ben altijd nog giga blij geweest om mijn R6 te verkopen en dat ik nu met trots op een Ducati 848 rijd!;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan