Motor slaagt af tjdens rit en niet meer te starten?

Hotrodbug

MF'er
10 jun 2013
37
0
Hallo,
Op mijn zoektocht naar een motorfiets ben ik op gestoten op eenyl Yamaha XS 650 van 1980! Hij is omgebouwd naar een hardtail! Maar het probleem is dat de motor niet meer start? De eigenaar vertelde me dat hij aan het rijden was en plotseling de motor stilviel en hij hem ook niet meer gestart krijgt? Hij zegt in zijn mail dat als hij start er enkel maar lucht uit de uitlaat en de kelken komt? Weet iemand wat dit probleen zou kunnen zijn??Nu de motor is helemaal wat ik zoek maar ben niet technisch aangelegd! Dus ik hoop via deze weg iemand te vinden die eventueel.kan zeggen welk het probleem zou kunnen zijn? Alvast bedankt voor een antwoord!
Walter
 
Hallo,
Op mijn zoektocht naar een motorfiets ben ik op gestoten op eenyl Yamaha XS 650 van 1980! Hij is omgebouwd naar een hardtail! Maar het probleem is dat de motor niet meer start? De eigenaar vertelde me dat hij aan het rijden was en plotseling de motor stilviel en hij hem ook niet meer gestart krijgt? Hij zegt in zijn mail dat als hij start er enkel maar lucht uit de uitlaat en de kelken komt? Weet iemand wat dit probleen zou kunnen zijn??Nu de motor is helemaal wat ik zoek maar ben niet technisch aangelegd! Dus ik hoop via deze weg iemand te vinden die eventueel.kan zeggen welk het probleem zou kunnen zijn? Alvast bedankt voor een antwoord!
Walter
Je kan beter aan hem vragen of die hem lopend maakt.
Als je niet zo handig bent .
Kan je sowieso beter geen de 650 hardtail gaan rijden
 
Hallo,
Op mijn zoektocht naar een motorfiets ben ik op gestoten op eenyl Yamaha XS 650 van 1980! Hij is omgebouwd naar een hardtail! Maar het probleem is dat de motor niet meer start? De eigenaar vertelde me dat hij aan het rijden was en plotseling de motor stilviel en hij hem ook niet meer gestart krijgt? Hij zegt in zijn mail dat als hij start er enkel maar lucht uit de uitlaat en de kelken komt? Weet iemand wat dit probleen zou kunnen zijn??Nu de motor is helemaal wat ik zoek maar ben niet technisch aangelegd! Dus ik hoop via deze weg iemand te vinden die eventueel.kan zeggen welk het probleem zou kunnen zijn? Alvast bedankt voor een antwoord!
Walter

Niet te zeggen met alleen deze info.
Oplossing kan variëren van een keer tanken tot compleet ander blok.
 
Ik vreesde al dat het iets ergs kon zijn!! Dan zal ik liever maar verder kijken naar een andere XS650! En ik vindniet dat je met een hardtail wil rijden dat je daarvoor al handig moet zijn! Het is een pluspunt dat is zeker maar ik weet wat ik wil en al doende leert men wel hé! Mijn probleem is dat ik van motoren niet veel ken qua technisch vlak!
Verder zoeken dus!! Bedankt alvadt mensen! En ik laat zeker nog weten hoe of wat!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan