NijmegenTopic 31: The Hangover Part 31

Status
Niet open voor verdere reacties.
oh en even wat anders, ik wil al enige tijd een dagje supermotardschool doen, en kan me herinneren dat er hier meer interesse in hadden? tis wel op een doordeweeksedag dus hou er even rekening mee...

info: http://www.supermotoschool.nl/

Lijkt me erg gaaf als je een beetje kan sturen :Y
Maar ik schat mezelf niet in onder die doelgroep :)
 
Laatst bewerkt:
Als zij:
DSC_0024.jpg


inderdaad ook mee doet, dan heb ik me bij deze bedacht!
 
Was het hier al bekend dat Vale gewonnen heeft op Assen?

full

full

full


*O* :+

Edit: Foto's gemaakt door forumgenoot: Mike Imola :}
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal,

Ik breek even in in jullie toppic.
Mag wel he... kom uit Nijmegen ;)

Ik las een maand geleden mee over een zwaar ongeval in de beruchte bocht van de Zevenheuvelenweg.
Destijds was al duidelijk dat het een harde klap was geweest.
Daarna nog een paar keer hier gekeken om te zien of er iets bekend was over de toestand van de jonge man.
Kwam net met de fiets langs de plek... Tot mijn grote schrik zag ik dat er een gedenkplaats was gemaakt '(

Misschien was het al bekend (sorry daarvoor mocht dat zo zijn) en het is enorm klote nieuws. Maar ik merkte dat ik hier zelf steeds terug kwam om te kijken of er iets over hem bekend was, vandaar deze post.

Zet je wel weer met beide benen op de grond :/
 
Laatst bewerkt:
Is al uit... Conrad had niet dezelfde gevoelens voor mij als ik voor hem.... ;(

Heb jij geen interesse? :$ :j

XD
nee ik houd t bij vrouwen, rare dingen waar thorsten mee kwam aanzetten...
ik zou haast karonline voor hem bellen :p

En thorsten.....jij hebt al n vrouwtje....koest!
 
Kees: Heel veel plezier op Francorchamps: Houdt de glimmende kant boven en het belangrijkste: Geniet ervan! :]
 
Hallo allemaal,

Ik breek even in in jullie toppic.
Mag wel he... kom uit Nijmegen ;)

Ik las een maand geleden mee over een zwaar ongeval in de beruchte bocht van de Zevenheuvelenweg.
Destijds was al duidelijk dat het een harde klap was geweest.
Daarna nog een paar keer hier gekeken om te zien of er iets bekend was over de toestand van de jonge man.
Kwam net met de fiets langs de plek... Tot mijn grote schrik zag ik dat er een gedenkplaats was gemaakt '(

Misschien was het al bekend (sorry daarvoor mocht dat zo zijn) en het is enorm klote nieuws. Maar ik merkte dat ik hier zelf steeds terug kwam om te kijken of er iets over hem bekend was, vandaar deze post.

Zet je wel weer even op je plaats zoiets :/

dat is ind triest en zet je weer met beide benen op de grond.
R.I.P
 
RibbiT: bedankt voor het mededelen, jammer dat je onder deze omstandigheden in dit topic moet komen...veel sterkte aan de nabestaande, we zijn er van geschrokken, en idd wat nr34 zegt, we zijn weer wakker...
 
Jongens, als jullie dit weekend (begint al op vrijdag) echt het weekend of de dag van je (motor) leven willen hebben, dan kan ik je aanraden om naar de Bikers Classics op Francorchamps te komen.

Het wordt fantastisch weer en het is een fantastisch evenement.

750 motoren die over dat geweldige circuit racen, drie dagen lang, EU 30,- entree en dan kan je echt overal bij, tot in de pitboxen aan toe. Motoren zonder geluidseisen, dus een en al herrie, heerlijke dampen en volop plezier.

Ik ze: DOEN!!!

Ow, ja, ik race er zelf ook, alle drie de dagen.

P1010765.jpg


P1010847.jpg


Hier op letten dan! :] :W
 
Laatst bewerkt:
Jongens, als jullie dit weekend (begint al op vrijdag) echt het weekend of de dag van je (motor) leven willen hebben, dan kan ik je aanraden om naar de Bikers Classics op Francorchamps te komen.

Het wordt fantastisch weer en het is een fantastisch evenement.

750 motoren die over dat geweldige circuit racen, drie dagen lang, EU 30,- entree en dan kan je echt overal bij, tot in de pitboxen aan toe. Motoren zonder geluidseisen, dus een en al herrie, heerlijke dampen en volop plezier.

Ik ze: DOEN!!!

Ow, ja, ik race er zelf ook, alle drie de dagen.

[afbeelding]

[afbeelding]

Hier op letten dan! :] :W

E 30,- :?

Dan ga ik niet! _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan