richtingaanwijzers steunen inkorten?? Suzuki gs 450 1986

Hotrodbug

MF'er
10 jun 2013
37
0
Hallo iedereen!
Ik zou graag mijn richtingaanwijzers willen inkorten, eigenlijk de steunen weg laten zodat het enkel de lampen zijn! Nu ben ik al enige tijd bezig om een oplossing te zoeken maar ik krijg de steun wel van de motorfiets maar ik krijg ze niet los waar de steun in de lamp zit?? Weet iemand hoe het moet of doe ik iets verkeerd?? Ik wou ook mijn stuur vervangen door een recht stuur maar ik krijg aan 1 kant (aan de gasgendel) de vijzen niet los van de controls?? Aan 1 vijs heb ik eigenlijk geen kop meer om de schroevendraaier er in te krijgen en de andere zit gewoon supervast. Al WD40 geprobeerd maar lukt me niet? Iemand een oplossing hiervoor!!
Bij deze alvast bedankt voor jullie antwoorden!!
 
Naar mijn weten is die "stengel" aan je knipperlicht 1 geheel met het huis. dus valt niet te verwijderen.

Alles kan natuurlijk met wat huisvlijt, maar als ik jou zo inschat zou ik het niet doen.

Wat betreft je hendels.

1: wd-40 is geen kruipolie, koop een busje IMAL van Griffon.
2: de goede vijs daarmee insprayen.
3: gebruik een GOEDE schroevendraaier.. liefst een JIS, maar anders een gewone ( GEEN pozidriv ) kruiskop
4: mits dat niet lukt, beide kopjes er af boren met een scherp boortje, controls uit elkaar nemen en met een tang de overgebleven draadeinden verwijderen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan