Motorheftafel verplaatsen opladen, tips en tricks????

BMW R110R

Rookie
11 nov 2011
20
0
Beste Forummers,

Ik zit met een dilemma |( ....... ben van plan een motorheftafel aan te schaffen.
Nou is dat opzich geen probleem.
Alleen hoe krijg je zoiets op een aanhanger zonder heftruck of dergelijke. :?
Het exemplaar is toch al gauw 175+ KG.
Alle tips zijn welkom!!!
 
@ erik99: bij je moeder :W

You wish, want dan was je "probleem" gelijk opgelost.
Mijn moeder zou dat ding gewoon op die kar tillen. Misschien met een beetje hulp van een hefboom want ze is al in de 70 dus de spieren worden wat strammer.

Maar serieus, til dat ding gewoon in die kar. Eerst aan 1 kant optillen en op de rand zetten en dan aan de ander kant tillen en erop schuiven.
Als je motor een keer omvalt moet je die toch ook weer overeind krijgen. Die is waarschijnlijk zwaarder dan die 175 kg. en die krijg je toch weer rechtop.
 
You wish, want dan was je "probleem" gelijk opgelost.
Mijn moeder zou dat ding gewoon op die kar tillen. Misschien met een beetje hulp van een hefboom want ze is al in de 70 dus de spieren worden wat strammer.

Maar serieus, til dat ding gewoon in die kar. Eerst aan 1 kant optillen en op de rand zetten en dan aan de ander kant tillen en erop schuiven.
Als je motor een keer omvalt moet je die toch ook weer overeind krijgen. Die is waarschijnlijk zwaarder dan die 175 kg. en die krijg je toch weer rechtop.


Is dit jouw moeder Erik?


full
 
Vroeger... toen zelfredzaamheid nog een standaard eigenschap van een motorrijder was....


Eet verdorrie wat spinazie, beslis dat je m erop gaat zetten en doe het !
Eerst voorkant optillen, die erop zetten op een stuk glad plastic ofzo, achterkant optillen en schuiven maar.
Vorige jaar zo een nog wel wat zwaardere hefbrug op een aanhanger gezet. Gewoon doen.
:^
Laatst ook in m'n eentje gedaan maar het viel toch wat tegen. Bleek er nog een motor op te staan. Had ik niet meteen door.
 
Vroeger... toen zelfredzaamheid nog een standaard eigenschap van een motorrijder was....


Eet verdorrie wat spinazie, beslis dat je m erop gaat zetten en doe het !
Eerst voorkant optillen, die erop zetten op een stuk glad plastic ofzo, achterkant optillen en schuiven maar.
Vorige jaar zo een nog wel wat zwaardere hefbrug op een aanhanger gezet. Gewoon doen.

ik ben het hier wel mee eens, soms moet je gewoon aan beginnen, dan zul je zien dat het vaak wel meevalt.
 
op plaatsen waar je zoiets ophaalt lopen soms vreemde, 2 benige wezens rond.
Men noemt ze mensen.

Vaak, maar echt vaak, zijn deze "mensen" wel bereid heel even een handje te helpen...


Succes ermee!
 
Forum (discussie): groep deskundigen die met het publiek discussiëren over een bepaalde kwestie


Ik denk dat ik hier verkeerd zit..............

Lekker ergens anders gaan kijken dan :W

Edit:

Tevens is een forum: Oud Grieks woord voor een publieke plek, waar iedereen met elkaar van gedachten kan wisselen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan