vraag over uitlaatbochten honda cbr 600 ??

bramheus

MF'er
31 aug 2011
201
28
Haarlem
Facebook
Via deze advertentie: Honda CBR 600 uitlaatbochten / Dempers heb ik vorig jaar uitlaatbochten en demper gekocht voor mijn Honda CBR600 F uit 1998.

2 maanden geleden erop proberen te zetten, maar hij past niet. Het gedeelte richting de demper buigt veel te veel naar buiten. Nu loop ik mij gek te zoeken naar waar die bochten dan wel voor zouden zijn( de vorige eigenaar heeft het over een CBR 600 Racer, maar de RR is het ook niet.) Zodat ik ze opnieuw te koop kan zetten.

De 4 bochten( die los zijn te bevestigen via veren etc.) zijn per 2 vast gemaakt dus 3 bouten per 2 pijpen.
Voor de rest lijkt ie enorm op mijn originele bochten, behalve dat het ze net niet zijn. Het past echt niet, ik heb samen met een monteur echt naar oplossingen gezocht.

nrxr9tlj
 
Zo te zien heb je je middenbok er al niet meer opzitten.
Er zijn nl 4-2-1 collectors waarvoor de middenbok verwijderd moet worden, anders past het ook net niet.

Waar loopt de collector onder de motor precies tegenaan? tegen de kuip of frame oid.
 
Maar als ik ga googlen op uitlaatbochten voor de blade, zitten daar geen 4-2-1 collectors op.
Middenbok heb ik inderdaad niet, zou denk ik niet eens in de weg zitten trouwens..

De collector loopt nergens tegenaan, gaat gewoon teveel naar buiten, heb de kuip niet eens geprobeerd, maar het verbaast me niks als ie daar ook tegen aan zou lopen. Frame zit niet in de weg iig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan