Led knippers op een S1000RR lukt maar half HELP

Pauline78

Rookie
27 aug 2014
9
0
Na heel wat zoekwerk hier op het forum helaas geen vergelijkbaar probeem gevonden.
Dus als iemand mij kan helpen zou dit super zijn.

Betreft het plaatsen van PowerLED knipperlichten (of creLED?) op een S1000RR '10 voor en achter.

Waarom, standaard verhaaltje origineel zijn minder mooi maar deze zijn helaas ook gesneuvelt naar een knuffelsessie met grind ;(

Het probleem:
Links krijg ik ze aan de praat, voor en achter, met een weerstand ertussen en ze knipperen iets wat snel, maar absoluut acceptabel.
Rechts doen ze het alleen als ik mijn gevarenlichten aanzet.

Nu ben ik een leek in elektronica, maar zeer goed in iets in elkaar zetten, maakt niet uit wat. Moet alleen wel weten hoe en wat.
Indien ik mijn oude knipperlichten aansluit (gloeilampje) doen deze het voor wel, maar achter alleen bij mijn gevarenlichten.
Of te wel, er gaat een signaal heen, die komt aan.

Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn?
Heb zelf het idee dat het meer ergens in de aansturing zit dan in de draden, knippers en relais.

Thanks
 
Precies, ze hangen hem aan het infuus en gaan wat anders doen. Zag de monteur alleen af en toe controleren hoe ver hij was. Normaal gebeurd zo'n update inderdaad bij een beurt. BMW zal die update's wel zo belangrijk vinden dat je ze niet meer kunt negeren.

Zo'n update kan wijzigingen voor van alles betekenen. ABS, TC, Quickshifter, Ontsteking en misschien wel hoe warm de handvatverwarming wordt. :+ Dus ik vind het wel goed dat je de updates krijgt.

Zo'n update moet gewoon service zijn vind ik, bij mijn auto is dat tot nu toe ook elke keer gratis geweest en voor 2 weken terug ook een gratis update op mijn Yamaha MT-09 gekregen, gas reactie was toen veel beter en minder aan-uit.
 
Een soort van "it ain't broke but I'll fix it anyway"
Zegt dat ook eens van al die recalls waar fabrikanten de auto's of motoren terug roepen voor een mogelijk gevaarlijk onderdeel of fout in software.
Men weet van een mogelijkheid dat zou kunnen voorkomen, maar Het is nog niet bij anderen voertuigen fout gegaan, dus niks terug roepen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan