Contactslot BMW S1000RR wijzigen

Aon

Rookie
29 feb 2024
12
9
Weten jullie als ik een ECU en een contactslot van een 2011 model verander met een van een 2012 model of dat werkt want volgens mij is het vanaf 2010-2014 hetzelfde toch van een BMW S1000RR
 
Weten jullie als ik een ECU en een contactslot van een 2011 model verander met een van een 2012 model of dat werkt want volgens mij is het vanaf 2010-2014 hetzelfde toch van een BMW S1000RR
BMW kennende zul je voor 99% naast het slot en de ECU ook het dashboard en startonderbreker moeten vervangen. Heb je geen complete set dan gaat het niet werken.
Onderdelen zijn identiek maar je moet alles hebben
 
BMW kennende zul je voor 99% naast het slot en de ECU ook het dashboard en startonderbreker moeten vervangen. Heb je geen complete set dan gaat het niet werken.
Onderdelen zijn identiek maar je moet alles hebben
Ja ik heb ook de startonderbreker maar alleen geen dashboard ik hoorde dat alleen de kilometerstand dan anders is dan.
 
Ik zou even langs een echte BMW dealer gaan.
Zeker weten dat de motor aan de computer gehangen moet worden.
Of is dat te link?
Nee want me ECU hapert en kan een nieuwe kopen van 2012 heb zelf een 2011 model maar wou weten of dat erop past voor dat ik het voor niets koop want volgens een dealer was dat mogelijk als de immobilizer en sleutel veranderd ( ook gekocht worden )
 
Terug
Bovenaan Onderaan