Reparatie zadel Yamaha XJ600

droopey

MF'er
7 okt 2007
113
1
Beste forumleden,

het zadel van mijn Yamaha XJ600 is behoorlijk beschadigd geraakt toen ik in een opwelling probeerde om vanuit de eerste verdieping van mijn woning via het balkon op de motor te springen. Heeft iemand suggesties voor een goed adres om het zadel opnieuw te laten bekleden?

zadel.png
 
Bij Woesthoff in Brummen kun je je zadel omruilen tegen 1 die al bekleed is.
Voor mijn xj900 hadden ze die gewoon op voorraad. Bel even of ze die voor de 600 ook hebben liggen.
 
Bij Woesthoff in Brummen heb ik mijn XJ900F buddy ook omgeruild voor een met nieuwe overtrek, voor 75 euro.
Alleen wel opletten dan de dikke harde rubbers onder de buddy van hetzelfde type zijn (die ik terugkreeg waren dikker, dus tussen het zadel en frame was een te grote opening door die dikkere rubbers. Was geen probleem; heb toen mijn eigen buddy opnieuw laten bekleden. Prima resultaat !
 
Inderdaad Tijger Leathers uit Den Haag zeer tevreden over , ik had er zelfs een autorit van 500 Km voor over , eerst duidelijk afgesproken met Remco via mail over de prijs en al , kreeg er zelfs gratis koffie terwijl ik wachte , en erna was mijn zadel zeer uniek gemaakt , zou het iedereen aanraden , mijn Hornet had veel bekijks door dit prachtig zadel
 
Terug
Bovenaan Onderaan