Honda cbr600f2 gestotter en knallen uit de uitlaat

cemo050

MF'er
17 apr 2015
68
0
leek
Beste leden,

Ik heb sinds kort problemen met mijn honda..
Het probleem volgt... Een aantal dagen geleden reedt ik weg met de motor en begon deze te stotteren als jebrustig weg trekt.. Het gebeurde vooral tot de 4k toeren.
En als je af en toe op variabele toeren gebied het gas los liet dan wilde die wel knallen uit de uitlaat.
Ik heb mijn aandacht nu bij de bougies zitten want de motor had achterstallig onderhoudt van de vorige eigenaar maar dat heb ik zo goed als allemaal opgelost..
Van remmerij naar koppelings platen enz enz.
Alleen er wordt ook beweerd op internet dat het ook aan een van de 2 bobines kan liggen.
Graag hoor ik jullie meningen hierover of eventueel ervaringen die jullie zelf hebben opgelost...
Ik ben weet het zelf ook niet helemaal meer.. Dus wil niet meer onnodige kosten maken.
Bougie kabels heb ik xo ok even gecheckt alleen ze zien er wel niet uit en de doppen maar je kan nooit het binnenste zien...
Hij stottert trouwens ook als die warm is.
Ik heb in het verleden de carbs schoongemaakt en daarna was het probleem wat toen heel af en toe stotterde verdwenen.
Alleen nu kan het niet aan de carbs liggenw ant heb hem weggebracht voor synchronisatie.. En daarna geen last gehad van stotterende motor!

Alvast bedankt voor de hulp en hoop dat jullie er iets wijzer van kunnen worden.

Gr cemo
 
Ik heb in het verleden de carbs schoongemaakt en daarna was het probleem wat toen heel af en toe stotterde verdwenen.
Alleen nu kan het niet aan de carbs liggenw ant heb hem weggebracht voor synchronisatie.. En daarna geen last gehad van stotterende motor!
ik zou de carburateurs eens schoonmaken en goed kijken waar het vuil vandaan komt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan