Valencia

Ja ben benieuwd hoeveel aliens we volgend jaar hebben. Ik denk weer 3,Pedrosa en Lorenzo zitten daar niet bij... ik hoop dat Dani wel weer wat vind om er bij te komen. Lorenzo heeft zeker een jaar nodig op de lastige Duuc. Ianonne zal de verrassing van 2017 kunnen worden als ie zijn kop er bij houd. Dus denk de top 3 2017 Rossi,Marquez,Vinales
Welnee joh ....die zit er vanaf het begin bij ,.....kanshebber WK 2017 :Y ;)
 
Laatst bewerkt:
Zeker hopelijk mooi afscheid ...en hopelijk ook sterk op de Ducati en Vinales ook op de Yamaha ,......krijgen we misschien volgend jaar eens geen treinrace maar knokken. *O*

Hopelijk morgen ook, maar zie de bui alweer hangen B| (Of juist niet in dit geval ;) )

Ook benieuwd naar volgend jaar, verwacht iannone en crutchlow als underdogs ook regelmatig in de strijd voor het podium, ziet er goed uit allemaal :)
 
Zijn er voor komend seizoen nog nieuwe technologische ontwikkelingen te verwachten waar teams een voordeel mee kunnen halen ?
Bijvoorbeeld net als die naadloze versnellingsbak waar Honda destijds 1-2 jaar voorsprong had..
 
Ducati komt met een superkuip alla formule 1 met super downforce...wordt over gesproken.
 
Geen straffen uitgedeeld voor Valencia dit jaar. Eindelijk weer een eerlijke kans voor Rossi om de titel te pakken.
 
Geen straffen uitgedeeld voor Valencia dit jaar. Eindelijk weer een eerlijke kans voor Rossi om de titel te pakken.

Nog 1 DNF voor Marquez en Rossi komt wel heel dicht bij morgen middag. Kijk nou al uit naar de laatste race 1 december... *O*
 
Laatst bewerkt:
Morgenavond wordt ook de ceremonie, het eindfeest van de motogp uitgezonden door Eurosport.
 
Waar 2 Spanjaarden vechten om een been.
Gaat deze er mee heen
full
 
Rossi zal geen titel meer pakken,die gaan komende jaren naar Marquez,Lorenzo en Vinales.


Ik zet voor het seizoen 2017 in op een strijd tussen Vinales en Marquez. Vinales ligt achter in de beslissende race en Rossi torpedeert Marquez. Het wordt hard om dan de klodders ruft die uit mijn naad spatten te beheersen vanwege de ongecontroleerde pret.

Een mens blijft hopen _O-
 
Laatst bewerkt:
WTF joh
Bo weer een straf.
Wat een gezijk daar. :(
Verbaast me niks ,.....eigen schuld dikke bult , ....zal toch iemand moeten opstaan om hem dat even goed in z´n oren knoopt .
Blijkt dat er toch meer bij komt kijken dan hard rijden ,.....volgend jaar mag dat echt niet gebeuren.
Zonde van je weekend eigenlijk , dit rijd je niet zomaar dicht op Valencia , hoop dat hij zo pistoff is op zichzelf dat hij met een heel messenset tussen z´n tanden rijd !!!!!!!!!!!!!

GO BO !!!!!!!!!!!!!
 
Laatst bewerkt:
Verbaast me niks ,.....eigen schuld dikke bult , ....zal toch iemand moeten opstaan om hem dat even goed in z´n oren knoopt .
Blijkt dat er toch meer bij komt kijken dan hard rijden ,.....volgend jaar mag dat echt niet gebeuren.
Zonde van je weekend eigenlijk , dit rijd je niet zomaar dicht op Valencia , hoop dat hij zo pistoff is op zichzelf dat hij met een heel messenset tussen z´n tanden rijd !!!!!!!!!!!!!

GO BO !!!!!!!!!!!!!
Tuurlijk
Maar 12 plaatsen .
Kom op hee
 
Ik zet voor het seizoen 2017 in op een strijd tussen Vinales en Marquez. Vinales ligt achter in de beslissende race en Rossi torpedeert Marquez. Het wordt hard om dan de klodders ruft die uit mijn naad spatten te beheersen vanwege de ongecontroleerde pret.

Een mens blijft hopen _O-

_O- hahaha
 
Die AJS die een rondje wilde doen over het circuit. Stationair moest er al een lekbakje onder voor de olie :-D
 
Inderdaad,je zag Marquez ook al bedenkelijk kijken....Mooi hoor,die Porcupine,maar om nu het circuit vol olie te zetten,nou nee. :N
 
Terug
Bovenaan Onderaan