Valencia 2015: Nog één keer

Wie wordt de kampioen?

  • Miguel Oliviera

    Stemmen: 9 36,0%
  • Danny Kent

    Stemmen: 16 64,0%

  • Totaal aantal stemmers
    25
Denk eerder Alex Rins! Super talent en een grappig ventje. Als Repsol Honda of fabrieks Yamaha een fiets beschikbaar krijgen zal die fiets echt wel naar Rins gaan. Vinales en Ianone zijn ook top maar zitten al in een fabrieks team. Oliveira verwacht ik ook veel van in Moto2. Maar 42ins is wereldklasse, nu al! :)

Rins en Vinales gaan we nog veel van horen in de GP verwacht ik.
 
de wedstrijdleiding of dorna had in de tijd van hans spaan allang iets aan het fenomeen afhouden moeten doen hans spaan verloor het kampioenschap 125 in de laatste race van capirossi omdat er 5 Italianen om hem heenzwermde om hem van de ideale lijn af te houden spaan gaf uiteindelijk gresini een dreun voor zijn harses.
 
Denk eerder Alex Rins! Super talent en een grappig ventje. Als Repsol Honda of fabrieks Yamaha een fiets beschikbaar krijgen zal die fiets echt wel naar Rins gaan. Vinales en Ianone zijn ook top maar zitten al in een fabrieks team. Oliveira verwacht ik ook veel van in Moto2. Maar 42ins is wereldklasse, nu al! :)


Denk het niet. Het WK wordt nu al overheerst door Spanjaarden en Italianen. Oliveira spreekt nagenoeg perfect Engels, heel wat anders dan het steenkolen Engels wat een Spanjaard(Lorenzo) of Italiaan(Rossi) spreekt.
Bovendien is hij het schoolvoorbeeld van ingetogenheid, in contrast tot de zelfingenomenheid van de meeste MotoGP(1,2,3) rijders. Kent mag dan wereldkampioen zijn, een nóg laffer wereldkampioen zie ik voorlopig nog niet verschijnen.
 
Maar wat hadden jullie anders verwacht dan , deze afloop zat er gewoon aan te komen daar kon je op wachten dus vanaf nu weer met beide voetje's op de grond in de realiteit van nu.
 
Pedrosa is al 30, Olivera heeft nog te weinig laten zien, dacht eerder aan WhoreGay Lorenzo 8-)

hele race riekt naar match fixing O-)



Lorenzo's air staat het niet toe dat hij ook maar zal mogen denken aan het ooit te kunnen bewerkstelligen wat Rossi tot nu toe heeft bewerkstelligd.
Niet dat dat nu meteen Rossi's verdienste is of ooit worden zal, daarvoor is eerder Uncini, in samenspraak met oa Graziano Rossi, Loris Capirossi, Wayne Gardner, Kevin Schwantz en vast vergeet ik er enkele, verantwoordelijk geweest. Voor de huidige generatie coureurs is, een enkele uitzondering daargelaten, enkel het imago van de zonnebril, het petje en het kapsel belangrijk.
 
Laatst bewerkt:
Maar wat hadden jullie anders verwacht dan , deze afloop zat er gewoon aan te komen daar kon je op wachten dus vanaf nu weer met beide voetje's op de grond in de realiteit van nu.

Heb je gelijk in,........maar in dit geval door het optreden van MM blijft er ruimte voor speculatie.......... En dat zal voor altijd aan dit kampioenschap blijven hangen. :+
 
Zooo wat een jankerds hierooo _O- . Toen in Philip Island en Sepang alleen maar commentaar over Marquez dat ie zich niet met de WK race moet bemoeien .... en nu luistert hij braaf en dot niks ..is het ook niet goed. O-) Lastig hoor jullie Rossi fans ...huilie huilie nu. *O*
 
de wedstrijdleiding of dorna had in de tijd van hans spaan allang iets aan het fenomeen afhouden moeten doen hans spaan verloor het kampioenschap 125 in de laatste race van capirossi omdat er 5 Italianen om hem heenzwermde om hem van de ideale lijn af te houden spaan gaf uiteindelijk gresini een dreun voor zijn harses.




Daar kan je lang en breed over discussiëren, dat win je toch nooit. Spaan had toen ook wereldkampioen moeten worden. Maar ook toen waren de belangen van een afzetgebied als Italië al groter dan Nederland ooit worden zal. Wil Hartog kreeg ook een fabrieks-Suzuki. Toch voelde die kapsoneslijer zich tekort gedaan. Later bleek dat hij testrijder was op de machine welke Barry Sheene het jaar daarop het wereldkampioenschap bracht. Wedden dat Michael van de Mark volgend jaar ook in de schaduw zal(gaan)staan van Nicky Hayden?
 
Laatst bewerkt:
Hebben jullie vorige week Rosberg zien winnen als goedmakertje!! Daar gebeurt het ook.
Nee dan de nascar's in Martinsville van vorige week Math Kenset die schade aan z'n auto maakt en 'm weer laat oplappen de baan weer op gaat en daar de kopman Joei Logano uitroeit niet normaal.
Zoek het maar eens op wat een actie.
 
Daar kan je lang en breed over discussiëren, dat win je toch nooit. Spaan had toen ook wereldkampioen moeten worden. Maar ook toen waren de belangen van een afzetgebied als Italië al groter dan Nederland ooit worden zal. Wil Hartog kreeg ook een fabrieks-Suzuki. Toch voelde die kapsoneslijer zich tekort gedaan. Later bleek dat hij testrijder was op de machine welke Barry Sheene het jaar daarop het wereldkampioenschap bracht. Wedden dat Michael van de Mark volgend jaar ook in de schaduw zal(gaan)staan van Nicky Hayden?
Hartog kreeg tijdens de TT van 1978 de fabrieksSuzuki van Pat Hennen,die was voor de TT gevallen op het eiland Man en was voorgoed uitgeschakeld.Rest van het seizoen en nog 2 jaartjes was Hartog fabrieksrijder bij Suzuki,absoluut geen
testrijder voor Sheene.
Sheene werd na 1977 geen kampioen meer.
 

Deze analyse LIJKT misschien heel slim, maar is het zeker niet. De zienswijze van Rossi is veel waarschijnlijker, niet in de laatste plaats omdat deze een volledig ander en consistent perspectief gaf, aan wat gebeurd was en nog stond te gebeuren. Emmet probeert achteraf kleine details te verklaren met een groot aantal ad hoc aannames, en doet dan juist niet wat hij zegt te doen, Occams scheermes hanteren.
 
Hier nog een theorie: Rossi wist al vier races voor het einde dat het erg moeilijk zou worden Lorenzo voor te blijven. Als je interviews voor de flyaways ziet, ziet hij er superonzeker uit, terwijl hij nog ruim voor stond op Lorenzo. Nu hij misgegrepen heeft, vindt hij in Marquez een mooie zondebok.
Marquez of niet, hij kwam gewoon niet in de buurt van Lorenzo. Hij mag wel een klein beetje de hand in eigen boezem steken vind ik (nog los van de consequenties van zijn Sepang-actie).
 
Deze analyse LIJKT misschien heel slim, maar is het zeker niet. De zienswijze van Rossi is veel waarschijnlijker, niet in de laatste plaats omdat deze een volledig ander en consistent perspectief gaf, aan wat gebeurd was en nog stond te gebeuren. Emmet probeert achteraf kleine details te verklaren met een groot aantal ad hoc aannames, en doet dan juist niet wat hij zegt te doen, Occams scheermes hanteren.
Helemaal mee eens. Het stuk begon heel belovend.
Bekend fenomeen: Door te veel te focussen op details verlies je op een gegeven moment het grotere geheel.
 
Hier nog een theorie:
...
Nu hij misgegrepen heeft, vindt hij in Marquez een mooie zondebok.
...
Leuke theorie. Het zegt genoeg over je dat je voor het gemak vergeet dat Rossi hier drie races geleden al mee naar voren kwam.
Iets met in bochten wringen je mening goed te kunnen praten. Nu weet ik in ieder geval wat die mening waard is.
 
Ben ik de enige die het jammer vindt voor GL? Hij heeft super gereden maar MM heeft zijn belangrijkste rivaal de afgelopen twee races duidelijk dwars gezeten. En omdat hij dat vandaag zo overduidelijk deed, wordt de stelling van VR dat hij dat in PI ook al deed geloofwaardiger en daarmee dit kampioenschap...tja. GL is volgens mij (de onverdiende) grote verliezer hier.

Wat een deceptie dit seizoen '(

Onverdiend? Nadat hij naar Cas wilde stappen om z'n zegje te doen over Rossi, is het wat mij betreft ook een galbak eerste klas.
Ik sluit ook niet uit dat Jorge en Marc ofwel een relatie hebben, ofwel Marc is tot over z'n oren verliefd op Jorge. Op je thuisbaan een gegarandeerde overwinning weggeven aan je concurrent, en hem zelfs nog beschermen voor je eigen "teammaat", dat doe je alleen wanneer je tot over je oren verliefd bent.
 
Hier nog een theorie: Rossi wist al vier races voor het einde dat het erg moeilijk zou worden Lorenzo voor te blijven. Als je interviews voor de flyaways ziet, ziet hij er superonzeker uit, terwijl hij nog ruim voor stond op Lorenzo. Nu hij misgegrepen heeft, vindt hij in Marquez een mooie zondebok.
Marquez of niet, hij kwam gewoon niet in de buurt van Lorenzo. Hij mag wel een klein beetje de hand in eigen boezem steken vind ik (nog los van de consequenties van zijn Sepang-actie).

Klopt, maar daarom was het des te irritanter dat hij werd gehinderd en gedwarsboomd.
 
Klopt, maar daarom was het des te irritanter dat hij werd gehinderd en gedwarsboomd.

De grootste dwarsboom heeft hij zelf neergelegd door zich in Sepang uit de tent te laten lokken met een penalty als gevolg. He lost his cool and the championship.
 
Zooo wat een jankerds hierooo _O- . Toen in Philip Island en Sepang alleen maar commentaar over Marquez dat ie zich niet met de WK race moet bemoeien .... en nu luistert hij braaf en dot niks ..is het ook niet goed. O-) Lastig hoor jullie Rossi fans ...huilie huilie nu. *O*
Tot zo ver ben je genegeerd, en misschien had dat zo moeten blijven, maar het is jammer dat je hier zo'n reactie plaatst slechts bedoelt om mensen uit hun tent te lokken. Ook JIJ hebt gezien dat JL geen strobreed in de weg werd gelegd door MM en dat DP wél dwars werd gezeten toen hij zich wilde mengen om de tweede en wellicht de eerste plaats.
Het ging er ook niet om dat MM zich niet met de race mocht bemoeien (dat is z'n vak) maar niet met de titelstrijd..klein nuanceverschil.
 
Laatst bewerkt:
Hoe zouden HRC en Repsol zich nu voelen?
Lijken toch aardig genaaid door hun eigen werknemer...
Ik denk dat wij van hun kant er niets van zullen horen verder...
 
Zelfde voor BT-sports. Snap dat het voor de Rossi fanatics leuk is, maargoed -- dat slikken we als fan van de huidige WK maar.
Of zou er toch iets van waarheid in zitten..? ;)
Jullie denken echt dat dit alleen van Marquez kwam? _O-
Ik denk dat de hele Repsol box hier van op de hoogte was
Nee, DP deed hier niet aan mee..die is onpartijdig in het hele verhaal.
hahahahah al die Rossi fanboys hier wat een reacties goed gespeeld door Marques TOP !!!

Die gozer op eursosport komt ook al steeds klaar op Rossi. de 1000000 wereldkampioen. Il Dottore rot op man helemaal nada dit jaar gelukkig. *O* Lorenzo
Nog zo eentje die hier alleen maar post om mensen uit hun tent te lokken B|
Overigens nog wel even een 'shout-out' naar Bradley Smith, die (net als Rossi overigens) alle 18 races in de punten is gefinisht. Fantastische prestatie. Ik las ergens dat hij volgend jaar een volwaardige fabrieksmachine krijgt van Yamaha en ik ben heel erg benieuwd wat hij daarmee kan laten zien. :Y
Me too.
 
Terug
Bovenaan Onderaan