Bmw S1000r de koning van de nakeds

Goeie, dat moest ik even opzoeken. In het instellingen menu kan je het alarm aan en uit zetten, en een paar regels daar onder zou een optie moeten staan voor de transportmodus. Dan staat de bewegingssensor uit.
 
Goeie, dat moest ik even opzoeken. In het instellingen menu kan je het alarm aan en uit zetten, en een paar regels daar onder zou een optie moeten staan voor de transportmodus. Dan staat de bewegingssensor uit.

Thanks voor de info!

Zodra hij uit de winterslaap is ga ik eens op onderzoek uit. Ik heb zo'n vaag idee dat mijn alarm bij aflevering in oktober niet aan is gezet...
 
Bedankt voor het aanbod, maar ik ben ondertussen al voorzien van een scherm (Wunderlich).
 
En heren wie heeft er al gereden dit jaar? Gisteren zag ik toch veel meer motoren, ondanks het vele zout dat er nog lag...
Ik kan lig niet wachten om weer de eerste kms te maken! :]
 
Ik moet helaas wachten tot mei/juni. Eerst een paar dagen naar Luxemburg en dan met m'n R naar huis in Estland. Ben net geemigreerd en m'n R staat nog in NL.
 
Ik heb twee weken geleden op een zaterdag gereden.. daarna begonnen ze weer met strooien. Dus hup weer de garage in. Maar nu ziet het er steeds beter uit. Komt regen genoeg naar beneden om het zout weg te spoelen. Dus als het nu weer lekker weer wordt zit ik er weer op..
 
De mijne ook binnen gehouden. Is nog te nieuw om aan dat gore zout bloot te stellen. Zoals als het er nu uit ziet spoelt de weg deze week wel weer schoon... kan ook niet wachten eerlijk gezegd.

Die mooie zaterdag waar Arie Kanarie het over heeft heb ik het ook overwogen maar lag toen nog zoveel zout op de weg...
 
Laatst bewerkt:
Helaas nog niet gereden. Wel druk bezig om wat weekenden te plannen om te gaan rijden met vrienden in duitsland, belgie en Luxemburg.

Maatje van me heeft ook een tracer 900. Mooie machine, klinkt (met akra) errug lekker..
 
Volgende week een s1000r ophalen uit duitsland. Kan iemand mij vertellen op welke plekken ik het framenummer kan vinden?

En mocht iemand nog carbon parts willen verkopen. Ik heb interesse. :)
thanks
 
Na gisteren geprofiteerd te hebben van het mooie weer viel het me op dat je erg gemakkelijk met je laars tegen het onderste deel van het frame aan kan komen met eventuele krassen tot gevolg.

Nu ben ik maanden geleden tijdens een zoektocht naar leuke goodies ergens een soort beschermstickers tegengekomen die een beetje op velcro lijken (de zachte kant dan) maar kan ze niet meer terugvinden.

Iemand die weet wat ik bedoel én weet waar ze te krijgen zijn?

Die complete overzetstukken van carbon vind ik niet tof en dan blijf je hetzelfde probleem houden...
 
@e-Mille,

ik zit wel eens te neuzen op ebay en kwam toen deze tegen, geen idee of dit nu is was je zocht - maar heeft volgens mij zelfde doel, beschadiging van je achterbrug tegen gaan
 
@e-Mille,

ik zit wel eens te neuzen op ebay en kwam toen deze tegen, geen idee of dit nu is was je zocht - maar heeft volgens mij zelfde doel, beschadiging van je achterbrug tegen gaan

Nee, dit is inderdaad voor je achterbrug maar daar kom ik niet tegenaan. Ik bedoel je frame t.h.v. je schakel- en rempedaal waar ook het scharnierpunt van je achterbrug zit.

Bedankt voor het meedenken!
 
Misschien een rare vraag, maar klopt het dat de S1000R zo'n 15k/m per uur loopt onderin zijn 1? Ik vind hem best rap gaan bij langzame manoeuvres. :$
 
Misschien een rare vraag, maar klopt het dat de S1000R zo'n 15k/m per uur loopt onderin zijn 1? Ik vind hem best rap gaan bij langzame manoeuvres. :$

Zou kunnen inderdaad, ik woon in een krappe wijk, dan pak ik vaak de achterrem of koppeling erbij...
 
Terug
Bovenaan Onderaan