BMW S1000R M Sport

Even iets anders wat op jouw S1000RR zeker niet zou misstaan: de BMW M 50 Jahre emblemen.

Is 2 minuten werk om te monteren en staat prachtig in combinatie met de witte lak en M kleuren.

Hierbij de logo’s op mijn S1000R:
IMG_7761.png
 
Goed opgelet 👍🏻. Ik ben wel van de accessoires (en BMW heeft best veel spullen O-)); ik heb ook de radiator -en oliekoeler bescherming van BMW erop zitten.

Ik heb nog even gedacht om de blauwe achterremklauw (incl. bracket) van de M1000RR erop te nemen, maar dan moeten de remleidingen ook worden aangepast, en ik weet niet of het allemaal past (geen zin in opvulringen etc.). Het laatste carbon is er gisteren opgezet (vinnetje in de rechter zijkuip en het zwarte deel achter het zadel), dus het is wel weer mooi geweest.
Dan kunnen we elkaar een hand geven! Ik ben ook echt een ‘accessoire man’. Maar wel alles OEM / kwaliteit merk.

Zoals je kan zien op de afbeelding in het bericht na jouw bericht, heb ik ook die bescherming van de radiator er op zitten. Is ook mooier dan die ‘glimmende lamellen’ wanneer de bescherming er niet op zit. Naast dat het ook belangrijke bescherming geeft voor vliegende steentjes natuurlijk.
 
Ik heb op m’n BMW auto van die stilstaande naafdoppen 😇.
Bekijk bijlage 1957711
Ik ook op m’n 1er. Ik heb bijna alle M Performance Parts op m’n 1er. Door de jaren heen steeds weer een onderdeel erbij. Was ook leuk om te doen en is m’n hobby. Zit al een hoop geld in hoor.

Heb jij een F80 / F82, als ik zo aan de velg zie?

Nu nog M of BMW logo ventieldopje he?! 😉. Kan ook op RDCi ventiel op de motorfiets trouwens.
 
Ik ook op m’n 1er. Ik heb bijna alle M Performance Parts op m’n 1er. Door de jaren heen steeds weer een onderdeel erbij. Was ook leuk om te doen en is m’n hobby. Zit al een hoop geld in hoor.

Heb jij een F80 / F82, als ik zo aan de velg zie?

Nu nog M of BMW logo ventieldopje he?! 😉. Kan ook op RDCi ventiel op de motorfiets trouwens.
F82: M4 Competition

(Ook met carbon: voorspoiler en diffuser 😊).


IMG_8345.jpeg
 
F82: M4 Competition

(Ook met carbon: voorspoiler en diffuser 😊).


Bekijk bijlage 1957725
Whow! Prachtige auto! Niet wegdoen en lekker van genieten! Is dat ‘Valencia Orange’ of ‘Sunset Orange’ als ik vragen mag? Beide kleuren lijken erg op elkaar.

Ik heb op mijn 1er nu bijna alles wat er voor de F20 beschikbaar is van BMW M Performance Parts. Ook carbon spiegelkappen, uitlaatsierstuk, diffusor, stuurwiel etc. etc. Alles OEM.
 
Whow! Prachtige auto! Niet wegdoen en lekker van genieten! Is dat ‘Valencia Orange’ of ‘Sunset Orange’ als ik vragen mag? Beide kleuren lijken erg op elkaar.

Ik heb op mijn 1er nu bijna alles wat er voor de F20 beschikbaar is van BMW M Performance Parts. Ook carbon spiegelkappen, uitlaatsierstuk, diffusor, stuurwiel etc. etc. Alles OEM.
Kleur is Sakhir Orange; samen met Yas Marina Blue en Austin Yellow ‘echte’ M-kleuren.

Wat voor een 1-serie heb jij (ik heb een 116i en een 220d coupé gehad)?
 
Kleur is Sakhir Orange; samen met Yas Marina Blue en Austin Yellow ‘echte’ M-kleuren.

Wat voor een 1-serie heb jij (ik heb een 116i en een 220d coupé gehad)?
Oh ja natuurlijk ‘Sakhir Orange’ hebben we ook nog inderdaad. En ja, een echte ‘M kleur’!

Ik heb een 116i 5-deurs, ‘Glacier Silber Metallic’.

2er coupé blijft ook wel echt heel fraai hoor. 1er 5-deurs, is natuurlijk wel praktisch en ben er met alle M Performance Parts nu echt heel blij mee.
 
Terug
Bovenaan Onderaan