MF "Kop van Noord-Holland" Deel 67! Gaan we nog rijden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
zondag de info meeting gehad en de bagage ingeleverd voor de Isle of Man vakantie. het komt nu wel dichtbij, ik heb er zin in :)
Vet hoor!

Hoe zit dat dan? Je gaat met de zx10r die kant op en bagage wordt in auto gebracht voordat je aankomt?
 
Vet hoor!

Hoe zit dat dan? Je gaat met de zx10r die kant op en bagage wordt in auto gebracht voordat je aankomt?


ja, beetje zelfde idee als nolimits trackdays. je mag 25 kg bagage naar Opmeer brengen (tent, slaapzak, stoeltje, tafeltje, kleding etc) en dat wordt met een aanhanger naar de camping gebracht. jij gaat met de motor met een dag-rugzakje en als je aankomt liggen je spullen te wachten.
 
ja, beetje zelfde idee als nolimits trackdays. je mag 25 kg bagage naar Opmeer brengen (tent, slaapzak, stoeltje, tafeltje, kleding etc) en dat wordt met een aanhanger naar de camping gebracht. jij gaat met de motor met een dag-rugzakje en als je aankomt liggen je spullen te wachten.


Tenzij de aanhanger crasht onderweg :(
:+
 
Potdoppie, toch wel snel, zo'n s1000rr.
Kon 'm er niet uit trekken :N


toch drijft ie mijn geit niet. technisch gezien is het een meesterwerk, maar hij doet me gewoon niets. eerlijk gezegd zou ik het niet eens gelijk weten als iemand me 25.000 euro in mijn handen geeft, en zegt:"nu een nieuwe motor kopen, beslissen binnen 5 seconden"

RC8?
nieuwste zx10r?
RSV4?
R1?
toch een 1000RR?

allemaal wel vet, maar heb op dit moment niet echt een droom motor die ik onmiddelijk zou halen.

jullie?
 
toch drijft ie mijn geit niet. technisch gezien is het een meesterwerk, maar hij doet me gewoon niets. eerlijk gezegd zou ik het niet eens gelijk weten als iemand me 25.000 euro in mijn handen geeft, en zegt:"nu een nieuwe motor kopen, beslissen binnen 5 seconden"

RC8?
nieuwste zx10r?
RSV4?
R1?
toch een 1000RR?

allemaal wel vet, maar heb op dit moment niet echt een droom motor die ik onmiddelijk zou halen.

jullie?

Ik zou denk ik dan voor de R nineT gaan.. Zie er af en toe 1 bij een klant staan, vind t echt een leuk ding
 
toch drijft ie mijn geit niet. technisch gezien is het een meesterwerk, maar hij doet me gewoon niets. eerlijk gezegd zou ik het niet eens gelijk weten als iemand me 25.000 euro in mijn handen geeft, en zegt:"nu een nieuwe motor kopen, beslissen binnen 5 seconden"

RC8?
nieuwste zx10r?
RSV4?
R1?
toch een 1000RR?

allemaal wel vet, maar heb op dit moment niet echt een droom motor die ik onmiddelijk zou halen.

jullie?

KTM 690 SM en de rest uitgeven aan reparaties :]
 
toch drijft ie mijn geit niet. technisch gezien is het een meesterwerk, maar hij doet me gewoon niets. eerlijk gezegd zou ik het niet eens gelijk weten als iemand me 25.000 euro in mijn handen geeft, en zegt:"nu een nieuwe motor kopen, beslissen binnen 5 seconden"

RC8?
nieuwste zx10r?
RSV4?
R1?
toch een 1000RR?

allemaal wel vet, maar heb op dit moment niet echt een droom motor die ik onmiddelijk zou halen.

jullie?

Ontzettend jammer van je dat er geen Panigale in jouw rijtje staat.

Voor mij zou de Superduke 1290 GT wel hoog staan. Iig een proefritje.
:)
 
toch drijft ie mijn geit niet. technisch gezien is het een meesterwerk, maar hij doet me gewoon niets. eerlijk gezegd zou ik het niet eens gelijk weten als iemand me 25.000 euro in mijn handen geeft, en zegt:"nu een nieuwe motor kopen, beslissen binnen 5 seconden"

RC8?
nieuwste zx10r?
RSV4?
R1?
toch een 1000RR?




allemaal wel vet, maar heb op dit moment niet echt een droom motor die ik onmiddelijk zou halen.

jullie?
S1000RR! :9 Mijn droommotor! MAAR NOOIT de Nuda vervangen.
Ooit misschien ernaast. Als ik rijk ben.
 
Laatst bewerkt:
Afgelopen week in Tjechie geweest voor een internationale XJR meeting....onderdeel was ook een 25 minuten freerun op het circuit van Brno :9~ Ik hoop dat er nog mooiere foto's komen, vooralsnog heb ik alleen nog deze met een iphone gemaakt...

full
 
brno...alleen sukkels gaan naar brno.







ik heb mijn spullen alvast bij elkaar staan voor mijn 3 dagen Brno :p

hoe beviel de baan? is ie steil? weer ziet er goed uit.
 
Laatst bewerkt:
brno...alleen sukkels gaan naar brno.







ik heb mijn spullen alvast bij elkaar staan voor mijn 3 dagen Brno :p

hoe beviel de baan? is ie steil? weer ziet er goed uit.
Fakking VET! Was voor mij eerste keer circuit..... *O* was alleen rond 19:00 uur en met een laag zonnetje en dan steil omhoog was soms niet duidelijk te overzien
 
Laatst bewerkt:
Weet iemand een goede (betaalbare) lasser die ook uitlaten lassen?

Er zit een scheur in een lasnaad bij m'n Nuda.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan