Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mooi hoor:
een paar jaar terug zou je van MF gemieterd worden als je het had over elektrisch motorrijden
Natuurlijk wel vergeleken met wanneer je voor ongeveer dezelfde prijsklasse een motor zou kopen met verbrandingsmotorIk vind 'm pittig prijzig voor ww
Aan de andere kant zou ik een Duc ook niet achter het station durven neerzetten
Op het moment dat ze accus uitvinden die met een zucht en een scheet opgeladen zijn, dan is het binnen een paar jaar eindeoefening voor de verbrandingsmotor.
Het voordeel dat je veel energie in een eenvoudige container kan meenemen is dan geevenaard. Vervolgens is een verbrandingsmotor een complex onding tov een electromotor. Dus endex brandstofmotor. Ik denk dus ook niet dat we alle olie op gaan maken, maar voortijdig op electra overgaan omdat dat veel meer voordelen met zich mee gaat brengen.
En het gemis aan broembroem kan ook met een speakertje gefikst worden
newsflash, waterstofmotoren bestaan niet.Snap niet waarom elektrisch rijden de toekomst zou moeten zijn.... Dat is toch het brandstofprobleem van de auto verplaatsen naar de energiecentrale?
De echte toekomst ligt in waterstof motoren. Enig nadeel, zeer explosief.
newsflash, waterstofmotoren bestaan niet.
Waterstof wordt water+electriciteit van gemaakt, en met die electriek wordt je broembroem aangedreven.
Waterstof schep je niet uit de grond, dat moet je ook middels electiciteit maken. Zelfde euvel als met electriek voor accu's.
Als je die energie duurzaam weet op te wekken dan heb je het verplaatsen van je vervuiling ook opgelost.
Het grote probleem van alternatieve aandrijving is het meenemen van je energie.
Waterstof: probleem is het uberhaubt meenemen van het spul, het loopt overal uit, omdat een waterstofmolecuul zo verrekte klein is. Je moet het daarom vloeibaar houden bij lage temperatuur en dan moet je alles helemaal geisoleerd doen. En verder is het idd ook wat explosief.
Voordeel is wel dat als je het tanken onder controle hebt, je met een aantal minuten weer verder kan rijden.
Accu's: het meenemen van je energie is problematisch omdat accu's zo zwaar zijn, loos gewicht meesjouwen, dat wil je eigenlijk niet. Verder is het vullen van die accu's nu een groot probleem. Duurt uuuuren.
Grote voordeel van benzine/diesel, je tankt het met een simpele rubberen slang en pleurt het in een goedkope plastic brandstoftank. Het bevalt allememachies veel energie per kg brandstof.
Zo volgetankt, zonder moeite, in een goedkope container, daarna lekker ver rijden.
Als ze dat voordeel electrisch voorelkaar krijgen, waarom zou je dan in vredesnaam nog met een zuigermotor gaan rondrijden? Koppel daar waar je het niet wil, veel kabaal. Het hele design van je voertuig wordt bepaald door dat lomp stuk ijzer dat je mee moet sjouwen.
Kan het nog gekker verzinnen hoor. Stel dat ze een 100 kW fusiereactortje weten te verzinnen. Helemaal veilig enzo, zoiets als Ironman ook heeft, van zo'n pakhembeet 30x30x20 cm. En dat je die nooit meer hoeft bij te tanken. En dat dan de kinderen van je kinderen nog een verhaal hebben dat Opa ooit nog eens met een zuigermotor op een aardoliederivaat heeft rondgereden... en dat ze dan van de juf in de hoek moeten staan omdat ze geen rare verhaaltjes mogen verzinnen... zou toch wat wezen zeg....
Energie centrales hebben niet echt een toekomstSnap niet waarom elektrisch rijden de toekomst zou moeten zijn.... Dat is toch het brandstofprobleem van de auto verplaatsen naar de energiecentrale?
De echte toekomst ligt in waterstof motoren. Enig nadeel, zeer explosief.
Energie centrales hebben niet echt een toekomst
Hydro, wind, zon + Smart grid
Paar nucleare centraletjes zullen nog wel een tijdje blijven bestaan
Voor ons wel
Doen!Ik ga wel naar de vs. Die gaan gewoon weer atmosferische V8 en v10 blokken bouwen. CO2 en klimaatgebeuzel is allemaal onzin, bestaat helemaal niet. Verzonnen door onze groene boomknuffelaars
Oude rijkswerf in Den Helder?Hee guys,
Binnenkort fotoshootje doen van een testmotor en alvast een beetje op zoek naar toffe/stoere locaties zoals verlaten fabriekspanden etc. Ook werfjes zijn altijd leuk. Weet iemand daar ergens zoiets, waar je dan ook nog in kan? (Mooie) graffiti is ook altijd tof.
Thanks alvast!
Hee guys,
Binnenkort fotoshootje doen van een testmotor en alvast een beetje op zoek naar toffe/stoere locaties zoals verlaten fabriekspanden etc. Ook werfjes zijn altijd leuk. Weet iemand daar ergens zoiets, waar je dan ook nog in kan? (Mooie) graffiti is ook altijd tof.
Thanks alvast!
Wat bedoel je?Ooit op mijn werk een fotoshoot geregeld met een nieuwe Yamaha, overigens nooit de foto's gezien.
Wat bedoel je?
En wat heb ik daar mee te maken dan?Via een motorzaak kwam er bij mij een verzoek binnen voor een fotoshoot voor een motorblad. Ze zouden de foto's nog opsturen maar ik heb ze nooit gezien. Ik werk in een bunker van de Stelling van Amsterdam