(Centraal) MF'er gespot post het hier in deel 820

Status
Niet open voor verdere reacties.
Erg late reactie, maar bij de stoplichten op de Schipholweg in Haarlem een MF-er gespot.
Type motor ben ik vergeten, was het een zwarte fireblade?

Toen ik zei dat ik op mijn nieuwe motor nog geen sticker had zei je " wat niet is kan nog komen" :Y

:W
 
Ik zag laatst een rode motor staan bij Tentoo, in de Maasluisstraat. Ik kwam wandelend voorbij met mijn helm onder mijn arm.
 
Hilversum, bij de bakkerij Dekker & Winkler of daarnaast bij de kapper. Zojuist rond 16.30. Je zat met helm op op een rood-witte (volgens mij niet de nieuwste) Kawa ZX7R, pratend met een man/maat die daar woont/werkt/toevallig was. Ik fietste langs en zag op de valreep je sticker, riep nog 'Motorforum' over mijn schouder, maar die heb je waarschijnlijk niet gehoord :)

Dat was ik, die man is de eigenaar van de kapperszaak daar.
 
Vanochtend, A20 R'dam -> Gouda bij capelle a/d ijssel

ongeveer 8:10

gespot, een geheel rode VFR750F (geen bestickering op de kuip). Geen kenteken onthouden.

Ik was zelf met een koperkleurige BMW K75S met alleen links een koffer (en ook een MF sticker!)

We reden allebei door de file maar op een gegeven moment kroop jij tussen de auto's waardoor ik je voorbij kwam. Anyways.. Gespot!
 
Paar minuten geleden in Hoogezand, kruising Kerkstraat en Meint Veningalaan bij de kerk. Je stond op het fietspad, ik denk om te helpen met een ongeluk dat daar gebeurd was?
Je hebt een zilverkleurige motor, ik reed in koekblik voorbij toen ik in een flits je sticker zag....
 
Gespot in Leiden
MJ-54-FR

pnHN6ob.jpg
 
Paar minuten geleden in Hoogezand, kruising Kerkstraat en Meint Veningalaan bij de kerk. Je stond op het fietspad, ik denk om te helpen met een ongeluk dat daar gebeurd was?
Je hebt een zilverkleurige motor, ik reed in koekblik voorbij toen ik in een flits je sticker zag....
Yes! That's me. Thanks voor de spot. :) Ik ben voor het eerst in 6 maand weer op de motor in Hoogezand en bam.

Klopt, ik was inderdaad bij het ongeluk aan het assisteren. ;)
 
Laatst bewerkt:
Eerder vanavond rond 18.45 uur op de A12 richting Den-Haag ter hoogte van de afslag De Meern een Supersport tussen de file door. Ik, in zwart VW Polo koekblik, maakte nog overdreven ruimte voor je. Je bedankte met een handje toen ik je sticker zag.
 
Beetje laat maar toch, vorige week zondag rond 14:30 deze CBR met MF sticker bij de Posbank

U7NJCjPl.jpg


En vanmiddag in Nieuwegein op de 's Gravenhoutseweg / Zandveldseweg, ik ben het kenteken en type motor vergeten. Je reed in ieder geval met nog een motorrijder, ik claxonneerde vanuit de auto bij verkeerslichten maar volgens mij was het niet duidelijk
 
Laatst bewerkt:
Zojuist 16.10 uur hoorde ik je optrekken bij de verkeerslichten kruising Loosdrechtseweg en Gijsbrecht van Amstelstraat in Hilversum en dacht, die trekt 'm even helemaal open. Je hield je echter keurig in. Je was me al voorbij (ik op de trapfiets) toen ik je sticker spotte. Volgens mij een wit met blauwe GSXR.
 
Vandaag op de Lekdijk (aan de bovenzijde van de Lek, geen idee waar precies) een groepje waarvan de achterste motor een sticker had. Je reed achter een BMW zijspan aan die niet voorbij een witte auto kon komen.
Heb nog geprobeerde nog naar mijn kentekenplaat/sticker te wijzen.
(Was die fotograaf voor jullie die niet veel verder aan de kant van de weg stond?)


En nog een gele Ducati bij de afslag Waardenburg (A2). Heb nog een stukje achter je aan gereden totdat je het industrieterrein bij Haaften op schoot. :W
 
Vandaag op de Lekdijk (aan de bovenzijde van de Lek, geen idee waar precies) een groepje waarvan de achterste motor een sticker had. Je reed achter een BMW zijspan aan die niet voorbij een witte auto kon komen.
Heb nog geprobeerde nog naar mijn kentekenplaat/sticker te wijzen.
(Was die fotograaf voor jullie die niet veel verder aan de kant van de weg stond?)


En nog een gele Ducati bij de afslag Waardenburg (A2). Heb nog een stukje achter je aan gereden totdat je het industrieterrein bij Haaften op schoot. :W

Die laatste bmw dat was ik. Hoorde niet bij het groepje maar zag je sticker na inhalen ook zitten. dus jij ook gespot !!

Heb inderdaad wat mensen zien fotograferen , maar dat was niet voor mij in ieder geval :]
 
Rond een uur of 20:00 op de A31 in Duitsland, richting Emden, een rode Ducati. Wij in de zwarte station met een Harley sticker.
 
Gisteren gespot op de N57, merk motor weet ik ff niet zo snel, je had een camera op je helm. Ik gebaarde nog dat het allemaal wel heel langzaam ging, reed voor je in een grijze Citroën cactus..
Drama overigens,de n57, met toeristen en inhaalverbod..
 
Gisteren rond 14:00 spotte ik twee drie MF-ers op een terras in Zweifall vlakbij Aken. Mijn RSV4 stond op de hoek.

19055755_1433760426670345_4079099712494551587_o.jpg


19095330_1433760430003678_4080522240307376848_o.jpg
 
Laatst bewerkt:
Vanochtend op dat gedrocht van een weefvak tussen de A12/A27/A28 rond Utrecht een rode Transalp :W

(Grijze caponord hier, stickertje moet ik nog opplakken... Die ligt nog in de envelop :X )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan