*** Het ZX9R topic - Deel 20 "Vooruit, nog ene dan!"***

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zal wel aan mij liggen...zie wel de de Owner Manuals in de OP maar niet de WPHB ??
(foto moet ik nog maken voor OP)
 
Bedankt voor je reactie Ninjaturtle, maar als ik ff een stomme vraag mag stellen, waar kan ik die OP vinden??
Niet stom hoor :). En antwoord is al gegeven.
Enne, excuus, dacht dat de werkplaatshandboeken (WPHB) in de OP stonden, niet (meer) dus :$
 
Laatst bewerkt:
Zojuist zwaar rijbewijs gehaald. Na 2,5 maand gekweld te zijn doordat de zx9r nog niet mee kon vanaf mijn ouders naar Eindhoven deze komende week gelijk ophalen :D
 
Super ! zal je niet tegenvallen ;)

Heb gisteren een mooie koppelingsset besteld en stalen leidingen, natuurlijk ook meteen nieuwe koppelingskabel en pakking voor het deksel.

Hopen dat ik het er voor 2 july nog in kan zetten , ivm scheuren pp het TT circuit
 
Wellicht stomme vraag: klopt het dat er helemaal geen brandstofmeter op de niner zit van 99?

Hoever rijden jullie ongeveer met een volle tank?

Iedergeval net even nieuw luchtfilter geplaatst en remvloeistof vervangen. Morgen eindelijk gaan met die banaan.😎
 
Wellicht stomme vraag: klopt het dat er helemaal geen brandstofmeter op de niner zit van 99?

Stomme vragen bestaan niet :N , geen vragen stellen is stom ;) En het klopt dat er geen brandstofmeter op zit :Y

Hoever rijden jullie ongeveer met een volle tank?

Ik begon(ik heb m nu niet meer)bij 200 km eens rond te kijken waar ik kon gaan tanken. Maar dat was een pure veiligheid marge voor mezelf *D We hebben ook wel eens met een ritje naar Luxemburg met geknepen billen gezeten met 240km op de teller voordat we pas bij een pomp kwamen. Dus ook dat is mogelijk. Het ligt ook aan de rechter pols eej })

Iedergeval net even nieuw luchtfilter geplaatst en remvloeistof vervangen. Morgen eindelijk gaan met die banaan.😎

:t :]
 
Wellicht stomme vraag: klopt het dat er helemaal geen brandstofmeter op de niner zit van 99?

Hoever rijden jullie ongeveer met een volle tank?

Iedergeval net even nieuw luchtfilter geplaatst en remvloeistof vervangen. Morgen eindelijk gaan met die banaan.😎

Ding heeft wel een benzinekraan, op reserve kan je dan nog zo'n 50 km rijden.
Vorige week moest ie bij 292 km op reserve!
Maar ook weleens bij 210 km gehad......
 
Rijstijl is bepalend !

200 km sport/ toer word ie vaak al wel heel licht aan de voorkant, teken dat de tank dus ver leeg is , en zoek ik zsm een pomp.

100-120 km circuit gebruik is ie schoon leeg

Mn vader heeft er een paar keer mee gereden en rijd bijna 300 km, zonder hem op reserve te zetten !

P.s. Reserve probeer ik altijd te voorkomen ivm vuil e.d.
 
full



Iemand die ooit benzinekraan heeft vervangen en mogelijk de dop nog heeft liggen?
Die van mij is kwijt dus als iemand er 1 extra heeft liggen zou ik die graag overnemen.
 
Zou gewoon een orginele nieuwe bestellen lijkt me niet zo duur
 
Zijn inderdaad te bestellen, of misschien bij een sloperij te koop ?

@ heavey : had hem met 106 km leeg :)
Maar bij mijn "normale"gebruik zit ik tegen de 200 km voor ik ga tanken
 
2m4x8rb.jpg


Zo nieuw speeltje gekocht. KTM vastgelopen dus werd tijd voor wat anders. Zeer netjes. 2 eigenaren gehad. 1999 en 46000 kilometers. Geen spatje roest. Spyball alarm. Tot nu toe zeer tevreden mee. Comfortabel en genoeg powerr.

Alleen 3 dingen irriteren mij aan de motor.
1. knipperlichten zijn superlelijk
2. kentekenhouder zou ik graag een nette houder willen waar je alleen de kenteken ziet i.p.v een taartschep
3. de H-frame op het stuur. ik heb ergens gelezen dat deze vervangen kan worden voor een 2001 model frame, waardoor die moderner oogt.

iemand oplossingen?

bedankt & ride safe!
 
[afbeelding]

Zo nieuw speeltje gekocht. KTM vastgelopen dus werd tijd voor wat anders. Zeer netjes. 2 eigenaren gehad. 1999 en 46000 kilometers. Geen spatje roest. Spyball alarm. Tot nu toe zeer tevreden mee. Comfortabel en genoeg powerr.

Alleen 3 dingen irriteren mij aan de motor.
1. knipperlichten zijn superlelijk
2. kentekenhouder zou ik graag een nette houder willen waar je alleen de kenteken ziet i.p.v een taartschep
3. de H-frame op het stuur. ik heb ergens gelezen dat deze vervangen kan worden voor een 2001 model frame, waardoor die moderner oogt.

iemand oplossingen?

bedankt & ride safe!

1) zat aftermarket knippers om uit te kiezen om de bekende lantaarnpalen te vervangen (zal tussen de 2 en 4 tientjes liggen)

2) idem dito, ff zoeken op het www

3) je hebt een 2002/2003/2004 "dingus" (ben de naam ff kwijt guys, help me out here, please :+ ) nodig, zodat je dat rekje achterwege kunt laten, heb ik destijds ook gedaan, net als Joop (aka Heavey), die al eerder deze mod gedaan had. Kosten tweedehands iets van 100 euro volgens mij...
 
[afbeelding]

Zo nieuw speeltje gekocht. KTM vastgelopen dus werd tijd voor wat anders. Zeer netjes. 2 eigenaren gehad. 1999 en 46000 kilometers. Geen spatje roest. Spyball alarm. Tot nu toe zeer tevreden mee. Comfortabel en genoeg powerr.

Alleen 3 dingen irriteren mij aan de motor.
1. knipperlichten zijn superlelijk
2. kentekenhouder zou ik graag een nette houder willen waar je alleen de kenteken ziet i.p.v een taartschep
3. de H-frame op het stuur. ik heb ergens gelezen dat deze vervangen kan worden voor een 2001 model frame, waardoor die moderner oogt.

iemand oplossingen?

bedankt & ride safe!

Knappe motor!
Dat H-frame is toch juist mooi *O*
 
[afbeelding]

Zo nieuw speeltje gekocht. KTM vastgelopen dus werd tijd voor wat anders. Zeer netjes. 2 eigenaren gehad. 1999 en 46000 kilometers. Geen spatje roest. Spyball alarm. Tot nu toe zeer tevreden mee. Comfortabel en genoeg powerr.

Alleen 3 dingen irriteren mij aan de motor.
1. knipperlichten zijn superlelijk
2. kentekenhouder zou ik graag een nette houder willen waar je alleen de kenteken ziet i.p.v een taartschep
3. de H-frame op het stuur. ik heb ergens gelezen dat deze vervangen kan worden voor een 2001 model frame, waardoor die moderner oogt.

iemand oplossingen?

bedankt & ride safe!

Mooi hoor en ik blijf het zeggen de beste kleur😉
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan