XS 750 Caferacert

Het is vooral voor vloeibare pakking, maar het weekt de vezels ook wel enigzins los. Het lost de vezels niet op. Maar hier ging het eigenlijk meer om de toepassing als verfafbijt. Daar werkt het beter voor dan de afbijt die tegenwoordig nog in de handel is. Eerlijkheid gebied me er wel bij te zeggen dat het wel een dure manier is, maar soms heb ik dat er wel voor over.
 
Ik heb deze, doet ongetwijfeld hetzelfde.
Geen idee of het prijzig is, heb een busje van de baas geleend (netjes gevraagd)...
full
 
En topic (met bijbehorende oma) gevonden!

Succes man, klinkt allemaal heel bekend met de kinders etc, maar langzaam wordt het wel wat!

:W
 
Dag oma, mooie bloemen heb je daar...

Waar de meesten hier een motor binnen afzienbare tijd opknappen of ombouwen duurt het bij mij wel wat langer.
Maar gisteren weer een mijlpaal bereikt!

Het blok is weer verenigd met het frame!
full


*O* *O* *O*

Nog een lange weg te gaan maar het komt uiteindelijk vast wel goed...
 
je blok in het frame lepelen zonder alles te beschadigen is op zich al best een vermeldenswaardige prestatie ;) ook al is het maar een klein iets in het totaal...
 
Als je start met een vrijwel kaal frame is het veel handiger om het blok op z'n kant te leggen en dan het frame aan het blok vast te maken. :Y
 
Als je start met een vrijwel kaal frame is het veel handiger om het blok op z'n kant te leggen en dan het frame aan het blok vast te maken. :Y


Jep... Heb de carterpan en het oliefilter er af gehaald terwijl het blok op de rechterkant lag. Frame erboven gehangen en met een spanbandje voorzichtig eroverheen laten zakken.
Her en der wat doeken gelegd waar het erg krap werd en ik geloof dat het zonder krassen gelukt is... Nu eindelijk weer opbouwen. In dit tempo ben ik over 5 jaar wel weer aan het rijden....
 
Zoals al eerder gemeld gaat het hier niet zo snel als bij anderen, maar ik zit niet stil. Afgelopen weken een ander huis gekocht en aangezien het handiger is om de motor te rollen als te tillen ben ik de wielen aan het terugplaatsen. Eerst alle lagers (balhoofd, achterbrug en wiellagers) vervangen.
20190918_221015.jpg
 
Haha, iemand die gaat verhuizen en dan ff vaart gaat maken met zijn motor project, omdat ie hem moet verplaatsen ;)
Goed te zien, dat je nog altijd bezig bent!
 
Ik ga hem niet afraffelen nu hoor. Maar het werd wel tijd om er wat meer mee te doen ja.
20190926_170838.jpg

Heb haar zowaar als een rollend frame uit de schuur gekregen. Was wel een dingetje want het is al een paar jaar geleden dat ze rollend erin ging...
20190926_170854.jpg
 
Iets verder met verbouwen van het nieuwe huis. De brommert is er qua ruimte wel op vooruit gegaan, die staat nu midden in de garage geduldig te wachten i.p.v. een kleine schuur.
Wel vandaag bericht van de belastingdienst dat hij vanaf januari 2021 vrij van wegenbelasting is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan