Het grote CBR 900RR Fireblade topic deel 109

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is niet heel moeilijk:

Je hebt twee draden die naar een knipperlicht lopen. Normaal gesproken sluit je op die draden je knipperlicht aan.

Dat doe je nu ook, maar hetzelfde doe je ook met een weerstand. (Deze zit dan dus parrallel aan het knipperlicht) als je dat bij alle 4 de knipperlichten doet zou deze normaal moeten knipperen.

Bij onderstaande link staat het een en ander uitgelegd (ook met plaatjes)

LED knipperlichten weerstanden | mPartz.nl


Duidelijk echter uit mijn vervangend knipperlicht komt enkel de plus de aarde zit al in het achterlicht verwerkt. Dus volgens mij zit het dan toch goed?

Of moet ik dan de aarde bij aan de ene kant zetten?
 
Duidelijk echter uit mijn vervangend knipperlicht komt enkel de plus de aarde zit al in het achterlicht verwerkt. Dus volgens mij zit het dan toch goed?

Of moet ik dan de aarde bij aan de ene kant zetten?


Best nog ingewikkeld ik hang ff verder uitzoeken
 
Duidelijk echter uit mijn vervangend knipperlicht komt enkel de plus de aarde zit al in het achterlicht verwerkt. Dus volgens mij zit het dan toch goed?

Of moet ik dan de aarde bij aan de ene kant zetten?

Dat verandert niet veel aan de situatie.

In de normale situatie is 1 van de draden van je knipperlichten al verbonden met de massa en de andere draad is degene waar spanning op staat als je lamp moet knipperen.

Je moet aan de draad van bijvoorbeeld je knipperlicht linksachter 1 draad van de weerstand erbij aansluiten, de andere draad van je weerstand sluit je dan aan op de massa.
 
Dat verandert niet veel aan de situatie.

In de normale situatie is 1 van de draden van je knipperlichten al verbonden met de massa en de andere draad is degene waar spanning op staat als je lamp moet knipperen.

Je moet aan de draad van bijvoorbeeld je knipperlicht linksachter 1 draad van de weerstand erbij aansluiten, de andere draad van je weerstand sluit je dan aan op de massa.


euhhhm ok. is dit dan de goede oplossing?

(sorry ik vat er nog weinig van)


full
 
Van elektra snap ik ook de ballen van, ik kan je dus ook niet helpen. :/

Soms zou ik ook wat minder knap willen zijn en wat meer verstand willen hebben. Maarja, kan niet alles hebben he... O-)




:+
 
euhhhm ok. is dit dan de goede oplossing?

(sorry ik vat er nog weinig van)


[afbeelding]

Jep zo is hij goed aangesloten.

Je kan ook als je dat makkelijker vindt de twee draden aan weerstanden die je op je schema met groen aangegeven hebt verbinden met de zwarte draad uit jouw schema.
 
Jep zo is hij goed aangesloten.

Je kan ook als je dat makkelijker vindt de twee draden aan weerstanden die je op je schema met groen aangegeven hebt verbinden met de zwarte draad uit jouw schema.



Ik begin het te begrijpen *O*

Kan ik de groene draden van de weerstanden af IP naar de originele aansluiting ook rechtstreeks naar de min van de accu leggen of werkt het niet zo?
 
Vandaag maar eens een andere uitlaat erop laten zetten door Pajic R&D
zonder afspraak gewoon langsgereden, kon hem gelijk op de brug rijden....
Het geluid is Superrrrr geworden met deze Akra..

dhz9xawa56kdc.jpg


 
Laatst bewerkt:
Erg gaaf!

Wat doen ze bij Pajic precies?

Krijg je daar de keus uit een set universele dempers die zij vervolgens passend maken met een custom linkpijp?
Dan moet er dus een stuk van de originele uitlaat worden afgezaagd? Of maken zij dit passend op originele aansluiting?
 
Laatst bewerkt:
Erg gaaf!

Wat doen ze bij Pajic precies?

Krijg je daar de keus uit een set universele dempers die zij vervolgens passend maken met een custom linkpijp?
Dan moet er dus een stuk van de originele uitlaat worden afgezaagd? Of maken zij dit passend op originele aansluiting?
Ze maken alles pas op jouw bike, je zou zelfs een setje dempers van een Harley op jouw bike pas kunnen laten maken. Of het staat en klinkt is weer een ander verhaal :+

Ik heb ze laatst gecontact om van mijn low mount dempers naar high mount aan te laten passen. Incl high mount steunen zou ik €590,- kwijt zijn (links en rechts). Alleen is dat in rvs en ik zou graag titanium bochten willen ivm de lasnaden in de bochten die ik best sexy vind. Anders wordt het zo'n gladgetrokken buis, en of ik dat mooi ga vinden.... 🤔
 
Laatst bewerkt:
Mooi hoor. Klinkt goed. Heeft dit bouwjaar normaal niet de uitlaat onder de kont? En hoe heb je dat dan opgelost?

Hier maar op zoek naar een undertail.
Bo :') demloze put zo'n fireblade :')

Kan hem niet vinden op aliexpress en verder zijn ze wel erg duur. Maar eens ff kijken of ik er van de winter zelf maar 1 maak dan.

Heb nu wel de kenteken plaat ff voor nood vastgezet. Gelijk ook ff getest of ik met en cobalt boor mijn duim kon vernaggelen. Dochter stond er naast toen het gebeurde

Zegt ze gelijk je hebt veel bloed pappa mag ik het zien?? Dat vond mevrouw wel interessant :+ Wel een adertje geraakt want bij het douchen begon het zo weer te bloeden. Maar ach een paar hechtpleisters doet wonderen .
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan