nieuw hier..

savagewarrior

Rookie
17 jun 2006
21
0
renswoude
hey ik ben nieuw hier..
ik ben al een tijdje bezig met het verbouwen van een suzuki savage steeds stukje bij beetje een beetje vanalles uitzoeken enzo..en heb m`n pa die me daar een beetje bij helpt.
ik ben van plan echt alles te verbouwen,zelf de spatborden anders maken tank bouwen uitlaat maken en kentekenplaathouder maar heb een vraag..
ben alleen nog niet al te bekent met een hoop termen enzo.
maar ik wil eigenlijk een soort shotgun-uitlaat maken, maar hoe lang moet een uitlaat ongeveer zijn ivm de tegendruk?
en van wat voor plaatdikte wordt meestal gebruikt voor het maken van een tank?
ik ben ook op zoek naar sites van zelfbouwers voor informatie
ik moet nog ff kijken hoe ik een foto moet plaatsen..hopelijk komen er gauw foto`s met meer vorderingen
 
o jee msn taal

lengte van de uitlaat bij een vietact maakt niet veel uit
tegendruk is ook niet zo belangrijk
maar hoe korter en minder tegen druk hoe meer
de pliecie gaat verdienen aan je

heeft het beesie ook een naam :}
 
<> is denk fout gegaan met registeren er stond echt jeroen tussen..
ik weet nog niet hoe mijn beestje gaat heten maar er komen wel de nodige punten aan..verder wil ik hem er zo aggresief mogelijk uit laten zien...
Maarja het is mijn allereerste 4 takt en ok mijn eerste project dus alles is nog zo nieuw maar gelukkig is hier een hoop info te vinden alvast bedankt voor de antwoorden...
 
hey Jeroen,
welkom in de motorwereld! We hebben een topic "Onderhoud Suzuki Savage", waar je bijna alles over de Savage wel kunt lezen.
Wat je shotgun uitlaten betreft; probeer een Raask te pakken te krijgen, dat is echt top! Ik ben erg benieuwd naar je plannen en het resultaat.
Wat ik met mijn Savage heb gedaan kun je allemaal lezen in het bovengenoemde topic :)
Succes!
SavagePielk
 
Terug
Bovenaan Onderaan