hoeveel Belgen zijn hier eigenlijk??? deeltje 2

waarop rijden we eigenlijk????

  • Honda

    Stemmen: 21 27,6%
  • Yamaha

    Stemmen: 12 15,8%
  • Suzuki

    Stemmen: 26 34,2%
  • Kawasaki

    Stemmen: 8 10,5%
  • Ktm

    Stemmen: 0 0,0%
  • Aprilia

    Stemmen: 4 5,3%
  • Bmw

    Stemmen: 1 1,3%
  • Ducati

    Stemmen: 1 1,3%
  • Harley Davidson

    Stemmen: 1 1,3%
  • Triumph

    Stemmen: 2 2,6%

  • Totaal aantal stemmers
    76
Status
Niet open voor verdere reacties.
Gieren , als je zo afkomt trakteer ik wel eentje _O-

btw als het mogenlijk is mag je men foto op de eerste pagina veranderen naar die dat katoh toonde en er dus sp2 van maken :P
 
Laatst bewerkt:
Gieren , als je zo afkomt trakteer ik wel eentje _O-

btw als het mogenlijk is mag je men foto op de eerste pagina veranderen naar die dat katoh toonde en er dus sp2 van maken :P

bedoel je deze...
full







done :Y
 
Laatst bewerkt:
Niet zeggende dat Belgen niet vindingrijk zouden kunnen zijn op gebied van alles wat het daglicht niet verdragen kan... O-)

Waar vond men enkele weken gelden 1500 moto's?
Iedere week, ja , iedere week worden in het 3-landenpunt moto's gestolen. Na enkele uren herkent de eigenaar zijn moto niet meer: matzwarte ratbike geworden, of gechopped, wat onderdelen geruild, een paint-job.
Mijn aanhangwagen werd gestolen, melding aan politie en fabrikant. Opmerking van de fabrikant: " Die bolt nu in Nederland rond".
 
Eindelijk Belgen gevonden,

Goe bezig mannen (en vrouwen ).

Ik ben van Herselt (prov. Antwerpen), heb eerst met Yamaha XJ550 gereden daarna
Honda CBF 600 en nu eindelijk met mijn grote liefde " YAMAHA R6" van 2003.

'k Volg het R6 forum al een tijdje maar ga me hier beter thuisvoelen ;)

[afbeelding]



full
Ska-man *O* *O*

Mooi maschien :9~
 
goeie morgen :W zo een zin vandaag om te gaan rijde me me soeske :] sta op, maak mij klaar en wat zie ik dan .... briefje op tafel,moet van me vrouwke eerst met de stofzuiger rijden B|
 
Laatst bewerkt:
gewoon morgen.

Voel mij nog niet veel beter vandaag.
en de rit komt als maar dichter.

Bon nog maar eens naar de appotheek.


@Sheldon, ferme fiets, maar zou der toch nog wheelstripings op zetten en valdoppen _O-
 
goeie morgen :W zo een zin vandaag om te gaan rijde me me soeske :] sta op, maak mij klaar en wat zie ik dan .... briefje op tafel,moet van me vrouwke eerst met de stofzuiger rijden B|


Als je hem op t maximum zet heb je dan miss toch t gevoel dat je hoog in toeren bezig bent, een kleine troost dus :+
 
@ ringraider, Moto mania is vlak bij mijn deur, nog altijd veel volk daar
Duc blijkbaar in trek in regio

@ al de rest, Thnx voor leuke reacties
 
Laatst bewerkt:
@ ringraider Moto mania is vlak bij mijn deur, nog altijd veel volk daar
Duc blijkbaar in trek in regio

@ al de rest Thnx voor leuke reacties
aah, mooi stukje ring en bochten daar over de brug en voorbij het duracel rond punt he :) ging ik altijd mede motards uitdagen en zoeken,heb eens een paar jaar geleden op me klo.. gehad van ne r1 me toen nog mijn sradje 750, in bochten kwam ik hem terug bij me men oge toe gepitst en hopen da de beest bleef plakken ma ja rechte stukken wast :W maar was fijn om beetje te moeten zweten }) ben die nog regelmatig gaan opzoeken voor een revancheke me mijne 1000 ma zie m niet meer,hij kende de regio goed want kende alle flitsers daar
 
Hellow,

Weer een verse Belgische motorrijder er bij ;) (zowel op het forum als op de weg)!!!
Ik kom uit het Antwerpse Brasschaat en huppel rond met een Honda CBF 250 (klein licht bakje maar perfect om met te beginne), hieronder een fototje met stukie n°plaat voor het spotten!

deelnum.jpg



Grtz

D.O.N.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan