hoeveel Belgen zijn hier eigenlijk??? deeltje 2

waarop rijden we eigenlijk????

  • Honda

    Stemmen: 21 27,6%
  • Yamaha

    Stemmen: 12 15,8%
  • Suzuki

    Stemmen: 26 34,2%
  • Kawasaki

    Stemmen: 8 10,5%
  • Ktm

    Stemmen: 0 0,0%
  • Aprilia

    Stemmen: 4 5,3%
  • Bmw

    Stemmen: 1 1,3%
  • Ducati

    Stemmen: 1 1,3%
  • Harley Davidson

    Stemmen: 1 1,3%
  • Triumph

    Stemmen: 2 2,6%

  • Totaal aantal stemmers
    76
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ze zou mij beter komen verzorgen, vanacht bijna niet geslapen van de koort, koppijn en spierpijn. was al bang voor griep, dan zou de rit zondag niet haalbaar zijn.

Normaal ga k niet graag bij dokters, maar daarnet toch maar geweest, blijkt een virale infectie te zijn, 3-4 dagen last. Als k even snel genees als normaal ben k er zondag dus toch bij *O*

En hiernet nog pech gehad, wil mijn pantoffels aandoen, zat er in 1 een bij, tuurlijk niet gezien, dus nu is mijne dikke teen nog iets dikker |(

Heb voor vandaag denk k genoeg tegenslag gehad.
 
Ze zou mij beter komen verzorgen, vanacht bijna niet geslapen van de koort, koppijn en spierpijn. was al bang voor griep, dan zou de rit zondag niet haalbaar zijn.

Normaal ga k niet graag bij dokters, maar daarnet toch maar geweest, blijkt een virale infectie te zijn, 3-4 dagen last. Als k even snel genees als normaal ben k er zondag dus toch bij *O*

En hiernet nog pech gehad, wil mijn pantoffels aandoen, zat er in 1 een bij, tuurlijk niet gezien, dus nu is mijne dikke teen nog iets dikker |(

Heb voor vandaag denk k genoeg tegenslag gehad.
veel beterschap gewenst :Y

en voor jou dan ook een verpleegstertje
https://www.motor-forum.nl/media/4/full/[/IMG


:W ]
 
Ze zou mij beter komen verzorgen, vanacht bijna niet geslapen van de koort, koppijn en spierpijn. was al bang voor griep, dan zou de rit zondag niet haalbaar zijn.

Normaal ga k niet graag bij dokters, maar daarnet toch maar geweest, blijkt een virale infectie te zijn, 3-4 dagen last. Als k even snel genees als normaal ben k er zondag dus toch bij *O*

En hiernet nog pech gehad, wil mijn pantoffels aandoen, zat er in 1 een bij, tuurlijk niet gezien, dus nu is mijne dikke teen nog iets dikker |(

Heb voor vandaag denk k genoeg tegenslag gehad.
_O- _O-
 
bon, allez, heb niet veel tijd om te posten hier, maar als jullie nog nen ouwe zak kunnen gebruiken de 22e, kom ik misschien wel eens af... ;-)

wegens mijn eigen rsv1000 nog niet klaar, zal't wel op zo'n krel van een gsxr1000 k5 worden vrees ik... zwart en traag.... gelukkig komt katohken misschien ook, dan ben ik niet de enige ouwe pé daar.. woehaha
da kreng met de nieuwe bandjes :} ja beste kindjes kzeg ier rapnog is goeiendag want morgen vertrek ik naar brno amuseer jullie allemaal zondag :] en tot dinsdag eh :W
 
da kreng met de nieuwe bandjes :} ja beste kindjes kzeg ier rapnog is goeiendag want morgen vertrek ik naar brno amuseer jullie allemaal zondag :] en tot dinsdag eh :W
dada :W

weet er iemand wat mooie moto gp wallpapers zijn? van dit sezoen?
kheb al wat gegoogled maar niets gevonden ;(

om mijne pc wat te decoreren 8-)
 
Laatst bewerkt:
da kreng met de nieuwe bandjes :} ja beste kindjes kzeg ier rapnog is goeiendag want morgen vertrek ik naar brno amuseer jullie allemaal zondag :] en tot dinsdag eh :W


wat is brno..... en neem dus aan dat je niet durft a.s zondag.....


watje




:+
 
<!-- Zwaar OFF topic -->

een paar tips voor die "downers" :

torrentspy.com / superfundo.org / btjunkie.org / w3.ishunt.com

en voor southpark: mrtwig.net

ow eneuhm... voor kwaliteitsbeeld ende geluid, steeds zoeken naar "axxo" of "dvdrip" of "dvdscreener" , do not waste time on TS(Telesynch) of cams... we already pay too much for out internet thanks to belgacow and AD2sLow ...

no more i tell, no more to say... oh en vergeet al de gratis non-fictie online niet... :
http://best.online.docus.googlepages.com/ paar deftige documentaires (ook voor degenen uit de twilight zone, lol)

<!-- Zwaar OFF topic -->


8-)

en als het dan weer licht wordt en lekker droog ligt, vergeet dan absoluut niet te :]


:+
iemand nog enige goede ondertittel synchroniseer programma's in de aanbieding? :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan