hoeveel Belgen zijn hier eigenlijk??? deeltje 2

waarop rijden we eigenlijk????

  • Honda

    Stemmen: 21 27,6%
  • Yamaha

    Stemmen: 12 15,8%
  • Suzuki

    Stemmen: 26 34,2%
  • Kawasaki

    Stemmen: 8 10,5%
  • Ktm

    Stemmen: 0 0,0%
  • Aprilia

    Stemmen: 4 5,3%
  • Bmw

    Stemmen: 1 1,3%
  • Ducati

    Stemmen: 1 1,3%
  • Harley Davidson

    Stemmen: 1 1,3%
  • Triumph

    Stemmen: 2 2,6%

  • Totaal aantal stemmers
    76
Status
Niet open voor verdere reacties.
Als we hier dan toch bezig zijn miss nen tip

vcdquality.com

check hier eerst voor je een film wilt downen, weet je tenminste of t de moeite is van kwaliteit.

En om al degene die wild hogs nog willen zien, ik heb em toch lekker in de kinepolis gezien (voor ze besliste om hem toch niet te spreken -ruzie met leverancier-)
 
slaapwel mannen morgenavond hoor je me niet ik ga naar londen :::west ham united vs sjelsie gaan kijken de groeten en tot hoors
full
 
Als we hier dan toch bezig zijn miss nen tip

vcdquality.com

check hier eerst voor je een film wilt downen, weet je tenminste of t de moeite is van kwaliteit.

En om al degene die wild hogs nog willen zien, ik heb em toch lekker in de kinepolis gezien (voor ze besliste om hem toch niet te spreken -ruzie met leverancier-)

net wild hogs gezien, is een grappige film..... beetje een stripboekverhaaltje,
om een cijfer te geven, geef ik toch maar een mager 6-je......
vind dan persoonlijk de film "ghostrider" mooier.....
 
net wild hogs gezien, is een grappige film..... beetje een stripboekverhaaltje,
om een cijfer te geven, geef ik toch maar een mager 6-je......
vind dan persoonlijk de film "ghostrider" mooier.....

Had er ook iets meer van verwacht, ma film zat tamelijk vol, anders zou hij wss te lang geworden zijn.

Ghostrider viel goed mee, voor de verfilming van een stripverhaal.
Meestal worden die meermaals verkracht om dan als film te dienen.


Sloppel :W
 
Had er ook iets meer van verwacht, ma film zat tamelijk vol, anders zou hij wss te lang geworden zijn.

Ghostrider viel goed mee, voor de verfilming van een stripverhaal.
Meestal worden die meermaals verkracht om dan als film te dienen.


Sloppel :W


Inderdaad... Er zijn maar een paar goeie verfilmingen van strips geweest en dan nog...

Alhoewel ik "The Punisher" wel degelijk kon pruimen ;)
net aals "Sin City" en "HellBoy"
"X-men" was ook nog te doen...

maar verder moet je al veel moeite doen...
 
bon, allez, heb niet veel tijd om te posten hier, maar als jullie nog nen ouwe zak kunnen gebruiken de 22e, kom ik misschien wel eens af... ;-)

wegens mijn eigen rsv1000 nog niet klaar, zal't wel op zo'n krel van een gsxr1000 k5 worden vrees ik... zwart en traag.... gelukkig komt katohken misschien ook, dan ben ik niet de enige ouwe pé daar.. woehaha
 
bon, allez, heb niet veel tijd om te posten hier, maar als jullie nog nen ouwe zak kunnen gebruiken de 22e, kom ik misschien wel eens af... ;-)

wegens mijn eigen rsv1000 nog niet klaar, zal't wel op zo'n krel van een gsxr1000 k5 worden vrees ik... zwart en traag.... gelukkig komt katohken misschien ook, dan ben ik niet de enige ouwe pé daar.. woehaha

't gaat daar ouwe zakken regenen O-)

rekkie
 
bon, allez, heb niet veel tijd om te posten hier, maar als jullie nog nen ouwe zak kunnen gebruiken de 22e, kom ik misschien wel eens af... ;-)

wegens mijn eigen rsv1000 nog niet klaar, zal't wel op zo'n krel van een gsxr1000 k5 worden vrees ik... zwart en traag.... gelukkig komt katohken misschien ook, dan ben ik niet de enige ouwe pé daar.. woehaha


Uwen rsv staatweer in panne _O- _O- })
een italjaans raspaardje _O- een boerenpaard :Y


Ps ik breng zondag mijn persoonlijke verpleester mee :Y heb ik nodig op
mijn leeftijd *O*


full


:9
 
Laatst bewerkt:
bon, allez, heb niet veel tijd om te posten hier, maar als jullie nog nen ouwe zak kunnen gebruiken de 22e, kom ik misschien wel eens af... ;-)

wegens mijn eigen rsv1000 nog niet klaar, zal't wel op zo'n krel van een gsxr1000 k5 worden vrees ik... zwart en traag.... gelukkig komt katohken misschien ook, dan ben ik niet de enige ouwe pé daar.. woehaha




goedemorgen medevlamingen,

nog een ouwe zak...... nog ff en het wordt een bejaardenrit...... hahahahahaha

ik was al bang dat ik de oudste was })


@cwalker: je kent Katoh dus ook...... triest...... heel triest






:+
 
Laatst bewerkt:
dag beste makker ben je al wakker en dat op jouw
leeftijd


voor mij hoeft dat vroege opstaan niet echt....... lang leve de nachten,
vandaag weer achter de schoolbanken,
gisteren een hele dag les gehad over getallen (bites,decimalen, hexadecimalen en bcd codes)
ik was echt in de verontstelling dat ik al kon teller....
valt dat eens tegen....
 
Laatst bewerkt:
voor mij hoeft dat vroege opstaan niet echt....... lang leve de nachten,
vandaag weer achter de schoolbanken,
gisteren een hele dag les gehad over getallen (bites,decimalen, hexadecimalen en bcd codes)
ik was echt in de verontstelling dat ik al kon teller....
valt dat eens tegen....



neeeeeeeeee ik ga niks zeggen |(









of wel }) |(














nee ik ga wachten tot zondag O-)


:W
 
bon, allez, heb niet veel tijd om te posten hier, maar als jullie nog nen ouwe zak kunnen gebruiken de 22e, kom ik misschien wel eens af... ;-)

wegens mijn eigen rsv1000 nog niet klaar, zal't wel op zo'n krel van een gsxr1000 k5 worden vrees ik... zwart en traag.... gelukkig komt katohken misschien ook, dan ben ik niet de enige ouwe pé daar.. woehaha
_O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan