Nieuwe choppersite

Hey Geronimo,

Ontzettend leuke site. Had de motoren al eens over het internet zien gaan. Altijd leuk iemand die ook in de oude xv's is geinteresseerd. Ben zelf namelijk ook al een tijdje bezig met een XV920.

Groeten,
Gerco :]

HTTP://WWW.XV-CHOPPERS.TK
 
he geronimo, waar kom jij vandan joh, ik heb die trumpf van je weleens in emmen ofzo zien rijden volgens mij, of kan dat niet ?
 
Site ziet er erg goed uit, alleen als je in het engels bezig gaat, probeer het dan wel in goed engels te doen. Dit is niet om lullig te doen of zo, je moet dit als opbeurende kritiek beschouwen.

Voor de rest, ga zo door
 
Hallo mannen,

Bedankt voor julie positiefe reacties, m'n engels ik weet het dat is niet al te best daarom ben ik er ook mee gestopt.
Ik heb ook een gastenboek als jullie dat ontgaan is, vooral de mensen met ook een motorwebsite zijn erg welcom in mijn gastenboek.(iedereen trouwens)
Daar kunnen andere bezoekers mischien wel weer wat mee of iets van leren!

Greetzz Geronimo
 
hey geronimo,

top sitje hoor, had hem al een keer gezien via het gastenboek van chopperbuilding.tk

ben zelf bezig met ondertsaande vebouwing en kan nog een hoop leren van jouw, zal er ook gebruik van maken als dat voor jouw geen probleem is natuurlijk.
full
 
Leuke site Geronimo, erg gave brommers die je in elkaar hebt geschroefd. Zo te zien ben je wel een handig mannetje.
 
Zeer goed opgelet jongeman, jij mag door naar de volgende ronde *O*

(maar waarom sta jij er niet in dan?)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan