Wie waren deze Aso Harley rijders? (Schoorldam)

actie van die harley's was zeker niet goed.
Sommige VW puistenbekken sporen ook niet :N (was al bekend bij de rest van nerderland, maar toch)
 
Jij hebt toch toevallig geen Harley hoop ik? O-)
full


:9
 
hmm, apart volk die vw rijders:

k heb dat 1 x meegemaakt dan draai ik gewoon mijn stuur om, dan gaat ie maar plat...

en dan gewoon doorijden, als de coppers later bij je komen dan stond de muziek hard en de zon laag.... niks gehoord en gezien...


en dan heeft t motorrijdertje gewoon pech...
 
Zo wordt gelijk een hele groep (chopperrijder) daarmee over 1 kam geschoren.
Kan het nog begrijpen ook met dat soort hersenloze aktie's en zinloos geweld, ik rij zelf ook okselfris en 2,90 meter lang.

Jammer dat sit soort dingen gebeuren
 
Mee eens, alleen denk ik niet dat die VW-rijder ermee gedraaid komt, hij zal in zo'n geval een dik probleem hebben met de politie.

dat mag je hopen, dat hij een probleem heeft met de POLITIE.. als ie pech heeft zijn het Angels, dan heeft ie dat probleem met de plisie iig niet meer..
 
hmm, apart volk die vw rijders:

LOL,...

Wil ik graag zien,..

Zon puistekop in de file die geen kant op kan, en dan een paar motor rijders die over de rooie gaan omdat hun vriend net opzettelijk was aangereden,...

Ik denk dat ie zich helemaal niet druk hoeft te maken over die politie wagen, kan zich beter druk maken hoe snel de ambulance voor hem er is....
 
Terug
Bovenaan Onderaan