Wie waren deze Aso Harley rijders? (Schoorldam)

nee.
motorfietsen moeten gewoon in de file wachten, net als auto's |(
Tja, over kortzichtige automobiliten gesproken :X Te lui (of dom) om een motorrijbewijs te halen zeker ;)
 
Enne ikke was het ook niet, alhoewel ik hier elke dag langs kom....
Maar wat voorzichter doen met dank aan.....
 
Tjemig ach gut zijn de jongetjes in de GTI'tjes geschrokken van een paar H-D'tjes.......wat zielig.
Zal voortaan rekening houden met ze..........


NOT
 
hey goedendag,
ik ben nieuw op dit forum en ben zowel chopper als VW fan.
zag deze toppic dus ik kon het niet laten.
ik heb helemaal nergens last van, stond laatst bij de pomp en mijn auto wilde niet starten, fuck dacht ik want ik was in mijn eentje en aanduwen gaat dan niet zo lekker.
op de parkeerplaats stonden een aantal ruige harley mannen die zagen dat ik aan het kloten was, ze komen op me af en vragen gewoon aan me of ik een duwtje kan gebruiken. super cool.

20 km later komt er een nog grotere groep mij inhalen (zo hard gaat dat ouwe lel niet meer) en allemaal ff handje omhoog en de toeter aan. echt vet en als jullie dit lezen nomaals bedankt mannen.

full
 
Laatst bewerkt:
helaas niet zo heel veel, zit nog op school dus een vette hardtail zal er waarschijnlijk niet in zitten. ik dacht zelf zo tussen de 0 en 1500 euro. gelukkig kan ik aardig knutselen en met de TIG machine overweg dus misschien iets van een oldtimer of gewoon een XS, ik weet het het is een jap en ik ben er ook niet echt fan van, maarja je moet ergens beginnen.
 
sjeg, dit topic ziek nu pas :P

maar was dat nou....zie ik dat vw rijders worden bestempeld als jonge puistenkoppies.....

straks gaan we nog beweren dat ze allemaal in golfjes rijden en zo asociaal zijn als de tokkies :P

Maar alle gekheid op een stokje :

ik ben dus ook vw-rijder...en nee, ik rij geen Volg....ik rij Scirocco...das tenminste een ECHTE volkswagen (op de kever na dan :) )

denk reageer ff hiermee : of je nou 2 wielers of 4 wielers of 16 wielers rijdt, aso's zijn er toch altijd...in elke groep.....maar ik zie mezelf, als ik ingehaald wordt door een auto, nog niet in de file uitstappen, eventjes naar die auto lopen en een deuk in diegene zijn deur trappen.....dat noem ik namelijk asociaal gedrag....en eigen rechtertje spelen.

Even een weetje, wat iedereen weet : motor's mogen door een file heen rijden, mits ze dit stapvoets doen en er de ruimte voor is, is er geen ruimte, dan kan je er ook niet langs....
En ja, ik rij altijd uiterst rechts op de rechterbaan in de file of uiterst links op de linkerbaan ;)
 
....Whatever,....
1- je kunt een trap in je 'koe'blik' verwachten, als je opzettelijk de "gedoogde" doorgang van een stel aso's op tweewielige tractoren gaat blokeren.
2- als het berijders betreft zonder hartslag-verhogend enbleem op hun rug, dan gewoon alle kentekens die je kunt zien opschrijven....en dan maar zien of je de 'schade' kunt verhalen...
3- je rijd VW.....!! B| ...... dus
4- als de trap maar hard genoeg is, is het koe'blik smaller,....kunnen er weer makkelijker motoren langs én je 'koe'blik heeft een lagere luchtweerstand,....... B| ..dus
5- ...hij was dus sneller..!
 
Terug
Bovenaan Onderaan