Sidemount voor kentekenplaat

dr.Bral

Banned
31 mrt 2003
13.016
1
Meppel
Jongens, wie weet er een knappe sidemount te koop voor montage links aan de achteras ?

Ik kan op Ebay enzo eigenlijk niks vinden dat me aanstaat of dat normaal geprijsd is........en zelf maken kan altijd nog.... ;)
 
Heb disse nog liggen.
20 euri.

full
 
Gaten doen mij niet altijd even veel... maar dat achterlicht vind ik GOUD! 'Roze'-zonne-bril-met-vleugelmoertjes! :}




Sweet but...aaauuuwww!:
BDL Mount Double Shot Light



This solid mount will attach a Double Shot taillight to your electric start BDL primary, and the radiused tag will hug the rear pulley just right. The kit comes ready to install after you apply the finish of your choice on the laser cut and machine formed mount. The light is the same "ultra bright" LED Double Shot light that my other kits use.



$325.00 plus 13.00 S&H



 
volgens mij heb jij de verkeerde tekst bij het plaotie gezocht...

er wordt gerept over radius etc en dat heeft dat ding op dat plaatje echt niet...

ik vind hem overigens wel helemaal goed, maar voor 325 kan Fabricator Kevin mij de boom in, zeg maar...
 
..weer een fuck-up van mijn kant.. mijn excusses :p

Maar sowieso ben ik licht allergisch voor LED's, digitale tellers en andere moderne zaken die niet mechanisch zijn...

Als Dokter Snuggels een chopper had had hij dit achterlicht!
 
LED's is misschien wel te hip maar als die zooi aan je achterbrug hangt te shaken ben je er maar wat blij mee...

gewone lampies gaat nog geen dag goed.........
 
LED's is misschien wel te hip maar als die zooi aan je achterbrug hangt te shaken ben je er maar wat blij mee...

gewone lampies gaat nog geen dag goed.........


..ach zomers gaat de zon hier toch bijna niet onder... en de rest van het jaar ligt er sneeuw :P ... en het is super rustig qua verkeer. Maar ja, ik ken dat inderdaad dat die gloeilampies snel verrot gaan als ze aan je achterbrug hangen... Ik heb wel een paar keer onder toeziend oog van onze broeders in het blauw 's nachts lampjes staan wisselen.. (in NL)
 
Terug
Bovenaan Onderaan