"Het Grote RSV1000 (R/Factory/Tuono) Topic #2

Shoot op Zolder o.l.v. Atmozphere, welke datum?

  • Zondag 9 April

    Stemmen: 1 7,7%
  • Zondag 23 April

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zondag 7 Mei

    Stemmen: 6 46,2%
  • Zondag 14 Mei

    Stemmen: 6 46,2%

  • Totaal aantal stemmers
    13
Status
Niet open voor verdere reacties.
ATMOZ,

Jij had toch stickers besteld via redrcingparts?

Wat vind je van de kwalitiet ervan/welke indruk maakte de kwaliteit op je?
 
stickers die op mijn motor zitten komen van daar...

prijs is wel ok(best heel kit bestelle) verzending ook,backorder duurt wel enkele weken :(

is echte carrosserievinyl(hele dunne om evt over te lakken)
kwaliteit is goed,nummers hebbe ze niet,heb ik zelf laten maken naar model van corser's 2000 rsv toen....
 
Met de Mega meeting vertrek ik vanuit den Bosch.
Wanneer is zolder?

Heb mn motor nog niet rijdend.

-Beurtje gegeven.
-Wielen zijn wit gespoten met snelle lak.
-Nieuwe wiellagertjes (en nieuw 2e hands voorvelg :X )
-Weer vers gebruikte supercorsa's dr onder.
-Wielen nog ff laten balanceren en wachten op stofkeering die in backorder staat :(
-Nieuwe ketting en tandwielen monteren 16tands :Y
-Motor nog ff laten afstellen op bank ivm evo demper,chip en K&N filter (zelfs
mn oliefilter is van k&n :Y B| :? )


-Ik heb nog een bijna complete kuipset liggen waarvan ik eigenlijk nog niet weet hoe deze gespoten moet worden |( Wel komen er door deze kuipdelen valproppen.

-Ook is er als t goed is nag een ander rem/schakelsetje in aantocht maar das nog niet zeker.


Oftewel nog werk zat terwijl ik deze maand echt nog helemaal geen tijd heb :( :( :(
Maar als die klaar is kan hij er deze zomer weer fris tegenaan *O*

GOED bezig foutebloes :Y :P :Y
 
Ff een foto'tje van die van mij opgebokt
full


Things to do:
16 tands monteren
rim striping
andere eprom
nieuw voorbandje

Het plan is ook nog een stuur demper, moet maar ff zien hoe ver ik kom, Jeroen is wel nu wel blij dat er sneeuw ligt!!!
 
ik wil ook aan een 16t voor, maar hoorde van een kennis dat t raadzamer is om achter tanwiel te vergroten aangezien een ketting minder mooi om een kleiner tandwiel loopt.

Hoe dan ook moet ik een kettingset hebben, iemand een goedkoop adres voor zo'n goldchain? (blijft een hollander he.. ;) )
 
Vind die covers over je kroonplaat en dashboard wel erg fout -O-


moet je in't echt zien bart ;)

dan zeg je dat nimeer :)

die kroonplaat zou vervangen worden door een blauw geanodiseerde van de haga/edwards replica... ( als ik 'm zou gehouden hebbe eh)
 
moet je in't echt zien bart ;)

dan zeg je dat nimeer :)

die kroonplaat zou vervangen worden door een blauw geanodiseerde van de haga/edwards replica... ( als ik 'm zou gehouden hebbe eh)

Dan zeg ik dat nog steeds, heb ze al in het echt gezien :Y vind het gewoon niet mooi en fout :+
 
ik wil ook aan een 16t voor, maar hoorde van een kennis dat t raadzamer is om achter tanwiel te vergroten aangezien een ketting minder mooi om een kleiner tandwiel loopt.

Dat klopt, ook je wielbasis wordt langer :P bij een groter kettingwiel achter heb je wel een langere ketting nodig, dus de standaard lengte is dan te kort.

Heb afgelopen zomer een 16T gekocht voor een tientje via Ebay, eerst ff kijken of het zou bevallen, m'n volgende kettingset wordt ook met een grotere achter :Y
 
Waarom niet meteen 16-43 verhouding?
X-tra veel trekkracht en top rijd je toch bijna nooit. Al zal de top met zo'n verhouding nog op de + - 260 liggen :?
 
Het plan is ook nog een stuur demper, moet maar ff zien hoe ver ik kom, Jeroen is wel nu wel blij dat er sneeuw ligt!!!

Ehm....stuurdemper zit er al op hoor :X


Wat voor een voorbok heb jij en op welk punt ondersteund deze jou motor zodat je het voorwiel er toch uit kan halen?
 
Laatst bewerkt:
ik heb een voorbok met "punt" ondersteuning.
Anders was niet mogelijk voor de Mille, maar hij staat er stabiel op hoor.
op http://www.circuitrijden.nl/ hebben ze vaak een aanbieding van 2 bokken voor 100 euro. goede kwaliteit
 
Ik heb ook zo'n bokje met van die nokjes die onder in je voorvork vallen, op de beurs gekocht voor 4 tientjes.
 
Ik heb dr al een topic over gemaakt maar misschien kan hier iemand mij vertellen hoe ik mijn voortandwiel het beste kan demonteren?
Bout links of rechtsom draaien, hoe motor blokkeren? enz enz
 
Ik heb dr al een topic over gemaakt maar misschien kan hier iemand mij vertellen hoe ik mijn voortandwiel het beste kan demonteren?
Bout links of rechtsom draaien, hoe motor blokkeren? enz enz

Motor in de versnelling zetten en gewoon los draaien, links om dus, ik heb het met een luchtsleutel gedaan, is prima te doen.
 
Ehm....stuurdemper zit er al op hoor :X


Wat voor een voorbok heb jij en op welk punt ondersteund deze jou motor zodat je het voorwiel er toch uit kan halen?

Op die van mij zit standaard geen stuurdemper !!!

En ik heb sinds kort ook een voorbok met van die puntjes die je onder in je voorvork steekt, op de beurs gekocht voor 25 euri's!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan