Het grote VFR/RVF 400 Topic Deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vraagje; is er toevallig iemand die zelf een paddockstand in elkaar gesoldeerd heeft? :P Ik heb bij louis wel al de adapter gevonden die in't achterwiel past, maar zoek nu nog een passend bokje om'm te combineren met m'n achterwiel. Mocht er iemand tips hebben met betrekking tot de ideale maten dan houd ik me ten zeerste aanbevolen! *D
V4Power heeft er 1 gemaakt, moet je bij hem zijn. :)

En Pedrosa was idd geweldig!
 
Vrijdag pech met de rvf spanningsverdeler gesmolten, kom de schuur binnen wil em starten geen prik. Dus ik alles controlen bleek dat ding gesmolten te zijn. Ik aan 4honderd gevraagd of die dingen te koop waren en de prijs. Prijs viel wel mee, dus ik ga naar motorport vraag bij hun wat zo een ding kost meer als het dubbele :X . Dus ik dacht ik zoek even verder, toen ben ik naar een kennis gereden ook diegene die mijn motor heeft ingevoerd had replica's liggen die nog beter waren. Die eronder gezet en zondag stukje gereden met mijn vader *O* *O* *O* bochtjes geoefend..

Wat rijdt zo een rvf toch :9~ :9~
 
5 tientjes voor een regelaar, incl. stekker en koperen futseltjes. Type is gelijk aan de regelaar voor de CB-1.
 
Ben ik blij dat ik een Europese heb met een spanningsregelaar met koelribben. ;)
Zonet heerlijk 2 uurtjes gereden! AAAAAAAAAAAAAAAH! :9~ :9~
 
V'daag mijn carburateurs weer gemonteerd *O*

full
 
Wanneer ik mn nc30 weer beetje op heb gebouwd (Costum made Laser Hotcam beugel maken, waitin' fo mi CDI & tinted screen) dan zal ik ook eens ff een paar foto's maken en hierop drukken...vult n beetje! Ben trouwens ook nog de maten aan t verzamelen van de 25kw 'kit'....want IK heb ze nog niet kunnen vinden voor een beetje NORMALE prijs.

Ben nu met een 'geheim' (niemand in mn omgeving hoeft t te weten voordat t ook werkelijk gelukt is) projectje bezig....een kapje die van t dingetje een single seater maakt...en als die lukt staat ie uiteraard ook op de foto straks!

Verder...ben ik nog aan t lessen en heb 4 april mn 1e examen....
1 probleem alle gekke oefeningen gingen goed, totdat we bij t bochtje tussen de pionnen kwamen.....rechtsom geen probleem, linksom gaat helemaal fout! Ben ik nu motor-isch gestoord of is dit toch een beetje menselijk...(kan t met t 8tje ook merken)
 
Verder...ben ik nog aan t lessen en heb 4 april mn 1e examen....
1 probleem alle gekke oefeningen gingen goed, totdat we bij t bochtje tussen de pionnen kwamen.....rechtsom geen probleem, linksom gaat helemaal fout! Ben ik nu motor-isch gestoord of is dit toch een beetje menselijk...(kan t met t 8tje ook merken)

Ik had hetzelfde probleem gewoon blijven oefenen en goed kijken, en anders hopen dat ze bij je examen daar niet naar vragen, je mag 1 van de 5 oefeningen fout doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan