Het grote VFR/RVF 400 Topic Deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vind het een hele mooie fiets (in mijn ogen de mooiste variant) maar veul te veul geld.
Als er minstens 800 Euro afgaat wordt het interessanter.
Het blijft nl. een oude motor waarvoor heel slecht onderdelen de verkrijgen zijn. En bedoel ik ook echt slecht.

ik ga mijnes te koop zetten,
uit '88, origineel, nieuwe koppelingsplaten, rond de 90.000km op de teller, losse laser uitlaat erbij, die wilde ik er nog eens opzetten.... de voorkuip heeft 1 scheur ad voorkant en aan 1 kant is de kuipophanging stuk.. (val met 10 km per uur?!)
maar ik ga m in t te koop topic zetten.. loopt goed, fijn beestje.
ivm met dochtertje die net is geboren en een slurpende auto moet hij de deur uit.

€895,- verlaagde vraagprijs...

thijsje82 in "Honda vfr400r nc24 te koop. 91.469km, 1988"

tadaa
 
Laatst bewerkt:
ff bij honda vfr club vragen.
weet zo de link niet, maar google ff op vfr club.
kunnen je vast verder helpen, heb daar ook wel wat onderdelen weggehaald.
 
ik heb nog een originele nieuwe honda dynamo in doos liggen

honda nummer 31100-MR8-781
kost bij de dealer €617,50

mag weg voor €350,-
 
ik heb nog een originele nieuwe honda dynamo in doos liggen

honda nummer 31100-MR8-781
kost bij de dealer €617,50

mag weg voor €350,-

Dat is mooi zal even informeren of het de goeie is , laat het van de week even weten .
 
www carmo.nl lijkt die dingen ook te verkopen/repareren. Rond de 100 euri vlgns de site.
 
Laatst bewerkt:
ik heb nog een originele nieuwe honda dynamo in doos liggen

honda nummer 31100-MR8-781
kost bij de dealer €617,50

mag weg voor €350,-

Heb ik hem eindelijk tepakken heeft tie hem al bij de dealer besteld .
Daar doe je dan zo je best voor :X
in ieder geval bedankt voor het aanbod :Y
 
Heey heey

Nog even een banden vraagje... Ik heb sins ongeveer 4000 km BT090 onder m'n VFR liggen, op jullie aanbevelen, echte super banden!!! Maar nu ga ik met de motor op vakantie deze zomer en zit ik te twijfelen wat wijsheid is. Ik ga denk ik ongeveer 3000-4000 km rijden op vakantie en voordat ik weg ga misschien nog max. 1000 km. Dan neem ik 't vrij ruim. Haal ik dat op deze banden? +/- 9000 km met 1 setje Bridgestones?? Het is mijn eerste set banden dus ik heb er verder geen ervaring mee...
 
Heey heey

Nog even een banden vraagje... Ik heb sins ongeveer 4000 km BT090 onder m'n VFR liggen, op jullie aanbevelen, echte super banden!!! Maar nu ga ik met de motor op vakantie deze zomer en zit ik te twijfelen wat wijsheid is. Ik ga denk ik ongeveer 3000-4000 km rijden op vakantie en voordat ik weg ga misschien nog max. 1000 km. Dan neem ik 't vrij ruim. Haal ik dat op deze banden? +/- 9000 km met 1 setje Bridgestones?? Het is mijn eerste set banden dus ik heb er verder geen ervaring mee...

Behoorlijke trip hebbie gepland staan! :}
:] Lekker rijden, is toch gewoon t hoogste goed! :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan