Bikeshow Norrtalje

het kan ook via kiel naar stockholm, dat is maar 525 vanaf meppel, de rest met de boot, maar dan ben je wel een eeuwigheid onderweg...38 uur volgens routenet
 
het kan ook via kiel naar stockholm, dat is maar 525 vanaf meppel, de rest met de boot, maar dan ben je wel een eeuwigheid onderweg...38 uur volgens routenet

Ben je hier echt serieus mee bezig? Minimaal 1100 km op de motor? Met jouw rug? :N
 
Ben je hier echt serieus mee bezig? Minimaal 1100 km op de motor? Met jouw rug? :N
het lijkt me wel gaaf maar daarom zei ik ook drie dagen rijden, 400 per dag moet misschien nog wel lukken, misschien ook wel niet....ik weet het echt nog niet..

ik heb tot nu toe ook nauwelijks nog op die hd gereden...alleen die paar km die ik gedaan heb bevielen beter dan die stervenshard geveerde guzzi..

ook de hele zithouding enzo is veel relaxter dus misschien dat het nou wel weer lukt om wat langere stukken te doen... :]
 
het lijkt me wel gaaf maar daarom zei ik ook drie dagen rijden, 400 per dag moet misschien nog wel lukken, misschien ook wel niet....ik weet het echt nog niet..

ik heb tot nu toe ook nauwelijks nog op die hd gereden...alleen die paar km die ik gedaan heb bevielen beter dan die stervenshard geveerde guzzi..

ook de hele zithouding enzo is veel relaxter dus misschien dat het nou wel weer lukt om wat langere stukken te doen... :]

Hmmm, good luck.

Je hebt dan iig genoeg zitvlees om dat kleine stukkie veertien dagen later ook op de motor te doen...... want wat is nu 370 km na zo'n trip.
 
Case,
Ik heb de regency suite geboekt.
Vanaf het balkon kunnen we kijken naar het bushokje waar Knukkel gaat overnachten naast z'n bobbert. (mits hij de balls heeft te komen)
 
Hey Knuk: welke andere ? 8-)
[geheimtaalmodus]is de rode vogel geland ?[/geheimtaalmodus]


[geheimtaalmodus]
Ja... en hij is volgens mij groot genoeg voor je ;)
[/geheimtaalmodus]

full
 
Gaan er nog mensen per motor die kant op??
Ben het van plan samen met mene maat, willen stuk met de motor doen en dan de ferry pakken.
Heb wel gehoord dat ze er redelijk streng zijn opgebied van dronkenschap :?
Iemand ervaring ermee?
Volgens de fotos die ik bekeken heb van vorige edities is er ruimte genoeg om met de tent te gaan.
 
Ben het van plan samen met mene maat, willen stuk met de motor doen en dan de ferry pakken.
Heb wel gehoord dat ze er redelijk streng zijn opgebied van dronkenschap :?
Iemand ervaring ermee?
Volgens de fotos die ik bekeken heb van vorige edities is er ruimte genoeg om met de tent te gaan.
Ervaring op het gebied van dronkenschap ? :Y :Y :r :r :z :z
 
Ik zeg nog zo....[geheimtaalmodus]
maar de maat lijkt me prima

Het gaat natuurlijk om die blauwdruk op de achtergrond !!!

@Knukkel als je niet met de Knuckel gaat kunnen we misschien via Brussel vliegen
Ik ga morgen eens kijken wat dat nu eigenlijk allemaal moet gaan kosten, ik ben maar een gewone man met weinig vrienden met punten enzo. Ik heb wel nog veel airmails !!! En de laatse tijd veel gekocht dus vrouwke begint te ... !!
 
[geheimtaalmodus]
Ja... en hij is volgens mij groot genoeg voor je ;)
[/geheimtaalmodus]

(Afbeelding)

vette bakkebaarden Marc en dat bedoel ik serieus....... zou ook wel meewillen op de motor maar de harley is nog laaaaannnnnnggggg niet af en ben bang dat ze mijn honda's gaan gebruiken voor de BBQ ;)
volgend jaar dan maar.......
:]
 
Case,
Ik heb de regency suite geboekt.
Vanaf het balkon kunnen we kijken naar het bushokje waar Knukkel gaat overnachten naast z'n bobbert. (mits hij de balls heeft te komen)
Top, ik heb de locatie gevonden.
Sven heeft even snel een foto van de overkant gemaakt:
full
 
Het gaat natuurlijk om die blauwdruk op de achtergrond !!!

@Knukkel als je niet met de Knuckel gaat kunnen we misschien via Brussel vliegen
Ik ga morgen eens kijken wat dat nu eigenlijk allemaal moet gaan kosten, ik ben maar een gewone man met weinig vrienden met punten enzo. Ik heb wel nog veel airmails !!! En de laatse tijd veel gekocht dus vrouwke begint te ... !!

Bijna! Het is de IKEA lamp waarvan 1 peertje het nog maar doet.

Via KLM met punten moet ook lukken, maar Ryanair is ook niet duur.
We houwe contact...
 
Terug
Bovenaan Onderaan