ongewenste intimiteiten tijdens het motorrijden

Status
Niet open voor verdere reacties.

angrychick

Rookie
9 mei 2006
5
0
BELANGRIJK!!! LEES DIT ALLEMAAL!!!!!Vanochtend Dinsdag 09 mei 2006 rond 08:30 ben ik tijdens het rijden op mijn motor op de A2 ter hoogte van Abcoude betast door een andere motorrijder!! Deze malloot is zo dicht naast mij komen rijden dat hij mij op mijn kont kon slaan. Ik heb geen rechterspiegel en zag hem niet zo snel naast mij rijden. Behalve dat dit ontzettend onbeschoft is, IS DIT OOK EXTREEM GEVAARLIJK. Als ik naar rechts was uitgeweken had dit tot een zeer ernstig ongeluk kunnen leiden. Daarnaast had ik nooit verwacht door een medemotorrijder zodanig behandeld te worden.

Deze motorrijder rijd op een Suzuki GSX met een knipperend LED achterlicht en een GIVI topkoffer en heeft kenteken XX-XX-15. Onder zijn kenteken heeft hij een sticker van de gsxclub. Hij is woonachtig in de omgeving van Utrecht en werkt in de omgeving van Amsterdam.

Aan deze persoon of degene die hem kennen het volgende: Ik heb officieel aangifte gedaan bij de politie die dit zeer ernstig heeft opgenomen. Zowel als het schenden van de wegenverkeerswet artikel 5 alswel als zedenmisdrijf. Jij was nog niet bekend bij de politie, maar inmiddels wel dus. Dit bericht zal ik op zoveel mogelijk motorforums plaatsen.

Ondertekend, AngryChick
 
Laatst bewerkt door een moderator:
dat is een kut streek zeg.hij had waarschijnlijk het lef niet om je even te volgen en een praatje te maken met je..
 
Als je een rechter spiegel had gehad, had je hem kunnen zien aankomen O-) ;)
 
Hoe wist hij dan dat je een vrouw was? Door je staart ofzo?

Zou mooi zijn dat hij zich vergiste bij een man mert lang haar :+
 
1) fototje van jezelf zodat we kunnen beoordelen of het idd ongewenst was
2) hoe hoog lag je snelheid ter plaatse?

O-)
 
Je reageert wel erg "angry" ja, weet natuurlijk niet hoe het gebeurt is maar een rechterspiegel is wel eens "hand"ig zo zie je maar weer }) . Kan de humor er wel van in zien....(maar een beetje te weinig gegevens over exacte omstandigheden) _O-
 
worth.gif
 
Misschien wilde hij op de kont van je bike slaan, die zijn ook vaak fijn.
Tis wel gevaarlijk, dat wel.
Wanner overkomt mij dat eens?????
 
Op de kont slaan = zedenmisdrijf :?
echt zielig, om dingen zo uit zn verband te trekken.
Vrouwen met een chronisch te kort aan aandacht vind ik het :W

Ps, TS loop maar nooit meer langs een bouwplaats, stel je voor dat ze naar je fluiten :W :Z
 
echt zielig, om dingen zo uit zn verband te trekken.
Vrouwen met een chronisch te kort aan aandacht vind ik het :W

Ps, TS loop maar nooit meer langs een bouwplaats, stel je voor dat ze naar je fluiten :W :Z
daarentegen is het natuurlijk wel redelijk gevaarlijk weggedrag...
 
Misschien was het wel een voyeur en vind 'ie het bloedje geil dat hij nu zelfs op de motor bekend is 8-) .

_O- :W
 
ja ferrekau echt overdreven, misschien moet de bitch er toch maar vanaf zien
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan