Wie rijdt er in Nijmegen e.o part 5!

Wat moeten we deze zomer nou echt gaan doen?!!

  • BBQ-en

    Stemmen: 15 33,3%
  • Karten

    Stemmen: 1 2,2%
  • Flink stappen

    Stemmen: 1 2,2%
  • Paint-ballen

    Stemmen: 1 2,2%
  • Froggy zijn motor roze verven

    Stemmen: 23 51,1%
  • Helemaal niks

    Stemmen: 1 2,2%
  • Dom schaap, je vergeet nog een hele boel dingen.....

    Stemmen: 3 6,7%

  • Totaal aantal stemmers
    45
Status
Niet open voor verdere reacties.
@ jack gaat die motormuis van afgelopen zaterdag ook weer mee? Ik weet niet zeker of ik kan moet nog een hoop doen aan mijn huis als Ik ga ben ik het meest voor een zaterdagrit en dan het liefst een beetje aan het eind van de dag.
 
jongens, ( en hopelijk ook meiden )

Het weer voor a.s weekend :

30%-50% kans op zon !!!
10% kans op regen ( maar 0 mm )
zo'n 16 graden

En elke dag dat ik kijk word het er beter op... ritje plannen ??

Zaterdag en/of zondag

zondag zaterdag is altijd werken voor mij :(
 
Nou Patto ik denk dat die van jou minimaal hetzelfde knalt *O*
en wie weet zeg je :W tegen die zx10 :]

NMGN*R6 goed idee helaas moeten abcman en ik zaterdag een maat meehelpen overhuizen '(
Zondag hebben we wel tijd :9 . Al enig idee waar de rit na toe gaat? of gewoonweg lekker knallen.
 
Laatst bewerkt:
Nou Patto ik denk dat die van jou minimaal hetzelfde knalt *O*
en wie weet zeg je :W tegen die zx10 :]

NMGN*R6 goed idee helaas moeten abcman en ik zaterdag een maat meehelpen overhuizen '(
Zondag hebben we wel tijd :9 . Al enig idee waar de rit na toe gaat? of gewoonweg lekker knallen.


Zondag a.s word er vanaf de anac tankstation ( nijmegen ) een rit georganiseerd.... waar naar toe weet ik niet precies maar wel weet ik dat de aanvang 10.00h is.

Leuk als er nog een paar meegaan... 8-)
 
Laatst bewerkt:
Wat dachten jullie van door de ooipolder dan millingen a/d rijn dan een stukje duitsland in :]
dan weer terug naar nijmegen om vervolgens bij abcman en mij een bak koffie/thee te nemen? :9 Gezellig bijpraten en ff je bandenspanning te checken d.m.v compressor met meter;)
 
Wat dachten jullie van door de ooipolder dan millingen a/d rijn dan een stukje duitsland in :]
dan weer terug naar nijmegen om vervolgens bij abcman en mij een bak koffie/thee te nemen? :9 Gezellig bijpraten en ff je bandenspanning te checken d.m.v compressor met meter;)

Wil best mee maar wel een beetje vroeg. Dus ik laat dit even voorbij gaan. Ga waarschijnlijk in de middag rijden!
 
Fotootje van CRT Assen. 4 juni van dit jaar.
full
 
Mooie pic Patto :}
@ Wolfmann ik ga zondag denk lekker uitslapen na een nachtje stappen :9
En dan in de middag een rondje maken...
@ Abcman hehe eindelijk een Forum-plaatje :9
 
Mooie pic Patto :}
@ Wolfmann ik ga zondag denk lekker uitslapen na een nachtje stappen :9
En dan in de middag een rondje maken...
@ Abcman hehe eindelijk een Forum-plaatje :9

Je hebt het er maar druk mee met je Zaterdag avond stap avond, oNee dat was wsx ;)

Jaja de Soes staat erop :P
 
Laatst bewerkt:
Ik heb zin om mee te gaan a.s. zondag !
10.00uur, Texaco tankstation Nijmegen.

Met hoeveel zijn wij?

En het wordt mooi weer !

Groet,
CBR600F2-92

Hey cbr600,

waarscheinlijk vertrekken abcman, wolfman en ik zondag vanaf de anac in Nijmegen 1000h daar rijden we met een groep mee ( o.a een collega van me ) :]

maby een idee...
;)
 
[misschien spot]
kwam ik jou misschien tegen Texan zo rond 13:00 net na grave voor de brug? (naja jij was er net overheen :P )
[/misschien spot]

Iig lekker ritje gedaan, naar nijmegen gereden via Megen, demen e.d., Waaldijk op in nijmegen, toen stukje snelweg terug naar den bosch en via dijkjes zo weer terug naar Oss gereden :] :)
 
[misschien spot]
kwam ik jou misschien tegen Texan zo rond 13:00 net na grave voor de brug? (naja jij was er net overheen :P )
[/misschien spot]

Iig lekker ritje gedaan, naar nijmegen gereden via Megen, demen e.d., Waaldijk op in nijmegen, toen stukje snelweg terug naar den bosch en via dijkjes zo weer terug naar Oss gereden :] :)

Wie ben je tegengekomen?? ik ben namelijk ook over de brug in Grave gegaan rond die tijd..
Heb vandaag 205 KM's erbij gezet :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan