VTR-SP1&2 Topic deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
HELLUPPPPPP!!!!!!! ;(

Ben ik net terug van een lekker weekje turkije. WIl ik de SP weer even laten brullen zie ik tot mijn grote schrik dat er een plasje koelvloeistof onder de sp ligt.
Snel de kuipen eraf gehaald en gekeken wat ik kon ontdekken.

Als de motor loopt (heeft gelopen) blijkt hij te druppelen uit het (overloop)slangetje dat aan de rechterkant voor uit het blok komt (zit over aan een klein boogvormig ventieltje dat uit het blok komt) en onder bij de kuip open loshangt. Dat daar dus af en toe een druppeltje uit kan komen daar is het voor gemaakt, maar het is niet de bedoeling dat hij plasjes achterlaat of continu druppelt tijdens het lopen van de motor. Iemand ENIG iedee wat er aan de hand kan zijn?????
'( '( '(
 
nou volg ik dit topic niet zo vaak en ben ook niet zo'n fervente MFer, maar wie heeft er nog meer een 2006 SP-2 black edition in het hok staan?!

ben er wel benieuwd naar eigenlijk..ik weet dat er nu 2 (van de 20) rondrijden...mijn eigen en nog een andere kerel die zo'n dng heeft (van een ander forum)

zijn er nog meer eigenaren hier aanwezig!?

en ander vraagje, ik weet dat vanaf 2004 model (meende ik) er een katalysator op zit, maar waar zit ie!?
ik heb er nog niet echt naar gekeken, maar zit ie in het buizenwerk on der het blok!?
en kan die troep er op een wijze uit??
Ik weet er wel nog 1 te staan hier in het zuiden: Hensgens motoren in Maastricht.
voor bijna 14.000 pleuro's |(
 
ik heb er al 1...en die 14000 euro, dat is een koopje vergeleken wat de eigenaren tot 2005 moesten dokken.
dat was 17300 ex aflevering!

wou gewoon weten of er meer particuliere eigenaren waren
 
Waar vind ik het filmpje van de VTR meeting waar de uitlaatgeluiden op staan??? Een maatje heeft een SP1 gekocht en moet nog kiezen tussen 2 brothers, hotcam etc etc

thnx!
 
ik heb er al 1...en die 14000 euro, dat is een koopje vergeleken wat de eigenaren tot 2005 moesten dokken.
dat was 17300 ex aflevering!

wou gewoon weten of er meer particuliere eigenaren waren
idd dat is een actie prijs van Honda nederland: Raken ze de overjarige modellen niet kwijt?
 
Je mag het zeker van me copieren, en als je een beetje handig bent, stelt het weinig voor. Tis allemaal uit het blote hoofd, dus ik heb er geen werkplaatshandboek vn hgemaakt. Mocht je wat meer info nodig hebben (foto's ofzo) dan geef maar een gil.

klinkt heel erg goed ben zelf alleen niet zo heel erg handig en kan ook niet lassen en zo te zien heb je aardig wat dingetjes moeten lassen maar zou het zeer op prijs stellen als je mij de maten enzo zou kunnen opsturen dan kan ik altijd even kijken of ik iemand kan vinden die het even voor mij in elkaar zet.
:]
 
voor wanneer heb je het nodig? en waar woon je....anders kunnen we het effe uitwisselen /of mag je het lenen. Ik gade 25ste augustus tot 10 sept. op vakantie
 
Ik heb effe met een mozaic programma liggen te stoeien. (wat moet je anders met dit weer?!) Dit is nu een simpel voorbeeld (opgebouwd uit allemaal VTR foto's) maar met wat meer moeite kun je er heel leuke resultaten mee bereiken:

mozaic%20vtr.jpg
 
voor wanneer heb je het nodig? en waar woon je....anders kunnen we het effe uitwisselen /of mag je het lenen. Ik gade 25ste augustus tot 10 sept. op vakantie

ik woon in veendam (gr) en heb rond dezelfde tijd vakantie maar ik ben van plan om volgend jaar wat leuke tripjes te gaan maken en dan zou het heel handig zijn als ik zelf zoiets zou hebben Ik heb nog een oud afdekkapje liggen dus ik zou alleen maar het plankje en de beugels moeten hebben die je gemaakt hebt. :]
 
ik woon in veendam (gr) en heb rond dezelfde tijd vakantie maar ik ben van plan om volgend jaar wat leuke tripjes te gaan maken en dan zou het heel handig zijn als ik zelf zoiets zou hebben Ik heb nog een oud afdekkapje liggen dus ik zou alleen maar het plankje en de beugels moeten hebben die je gemaakt hebt. :]
Ik zal eens voor je gaan meten... ik Pb je wel...
 
HELLUPPPPPP!!!!!!! ;(

Ben ik net terug van een lekker weekje turkije. WIl ik de SP weer even laten brullen zie ik tot mijn grote schrik dat er een plasje koelvloeistof onder de sp ligt.
Snel de kuipen eraf gehaald en gekeken wat ik kon ontdekken.

Als de motor loopt (heeft gelopen) blijkt hij te druppelen uit het (overloop)slangetje dat aan de rechterkant voor uit het blok komt (zit over aan een klein boogvormig ventieltje dat uit het blok komt) en onder bij de kuip open loshangt. Dat daar dus af en toe een druppeltje uit kan komen daar is het voor gemaakt, maar het is niet de bedoeling dat hij plasjes achterlaat of continu druppelt tijdens het lopen van de motor. Iemand ENIG iedee wat er aan de hand kan zijn?????
'( '( '(

Die van liep in het begin over wanneer ik continu in de pieken van de toerental zat te rijden. Er zat domweg teveel koelvloeistof in, en door de overdruk werd het eruit gegooid via het slangetje wat je al had ontdekt.

Maar bij een normale arbeid mag er geen koelvloeistof lekken, helemaal niet als de motor niet loopt.
Zou toch eens, door een monteur, laten kijken of er niets ergers aan de hand is voordat je er weer mee gaat rijden, vooral met dit weer :+
 
Die van liep in het begin over wanneer ik continu in de pieken van de toerental zat te rijden. Er zat domweg teveel koelvloeistof in, en werd het eruit gegooid via het slangetje wat je al had ontdekt.

Maar bij een normale arbeid mag er geen koelvloeistof lekken, helemaal niet als de motor niet loopt.
Zou toch eens, door een monteur, laten kijken of er niets ergers aan de hand is voordat je er weer mee gaat rijden, vooral met dit weer :+

Heb ik i.d.d. ook eens gehad dat plasje koelvloeistof. Is volgens mij ook door de hoge druk die het blok ontwikkeld. Heb ook mijn koelvloeistof nagekeken en er zat voldoende in dus waarschijnlijk door de overdruk eruit gegooit na het terug zetten in de schuur. Ik schrok me ook een hoedje maar uiteindelijk was er niets aan het handje :N
 
Tnx Donny :}

Hier nog een piccie van gisteren...

full


Nu met mini pinkers en carbon spiegeltjes, nog ff afwachten op een setje two Brothers incl BMS sport filter en dan is hij compleet.

*O* :Y *O*

Grtzz Jasper
 
geen idee, maar mijn ouwe grijze SP met valve mod en mod aan de luchtfilters incl. titanium Laser dempers deed meer peekaas dan eenzelfde (ook qua kleur :D ) VTR met full system Laser.

die gozer was tegelijkertijd met mij bij een dyno bank en was goed over de zeik!!
hij had een kapitaal verspijkerd aan de moto en ik niet... (behalve de dempers dan) en ik had meer peekaas dan hij had :D was wel humor _O-


maar of het aan de mods gelegen heeft...geen idee! dan zou je een run voor de mods en na de mods moeten doen, en dat is niet gebeurt...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan